Trumpin suurista lupauksista ja valtavasta uhosta Make America great again näyttääkin tulevan täysin päinvastaista. Trump ei ole onnistunut vielä missään vaalilupauksissaan.
Ukrainan sodassa ei loppua näy.
Yhdysvaltojen sisäinen tilanne on todella sekava, kaaos suorastaan. Eikä laittomien siirtolaisten ” ulosheittäminen” suju kovin hyvin.
Tullit sotkevat kansainvälistä kauppaa.
Puheet Grönlannin , Kanadan ja Panaman suhteen ovat saaneet muuta maat varuilleen.
Kaveeraaminen Putinin kanssa on kääntynyt Trumppia itseään vastaan.
Eivät edes Magalaiset itse jaksa enää hehkuttaa ja puolustella Trumpin touhuja.
Suuresta uhosta tuli suuri tuho . Jonka jälkiä korjataan vielä pitkään.
Kovasta uhosta on tulossa suuri tuho
Anonyymi-ap
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtään ei säälitä jenkit . Saivat älykääpiöt sitä mitä tilasivat. Kärsikööt !
Kunhan vain Trump tumpelo jättäisi Euroopan rauhaan. - Anonyymi
Populisti trumppilaiset sotkivat USAn asiat samoin kuin äärioikeistohallitus teki Suomessa.
- Anonyymi
Raha ja valta ovat vaaralliset asiat tyhmän ja sotaisan Trumpin käsissä.
- Anonyymi
Parempi USA n kansalaisille ja maailmalle kun USA hajoaa itsenäisiin valtioihin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373137- 522694
- 1412580
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201888- 771845
- 401509
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa251338- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032