Kauhava AirShow

Anonyymi-ap

Tervehdys! Kauhavalla oli hyvä AirShow eikä kellään varmasti ollut valittamista, sääkin suosi tapahtumaa.
Lehdessä mainostettiin tilaisuutta ilmaisena tapahtumana ja sitä se olikin
Paikalle tullessa kuitenkin mainittiin että maksa parkkimaksu ParkMan sovelluksella 20€ tai sitten laskulla 30€.
Maksuhan ei ole suuri mutta olisi hyvä tietää asia etukäteen lehti ilmoituksessa. Oli useita ihmisiä jotka eivät voineet ladata sovellusta joko puhelimen iän tai netin ruuhkautumisen vuoksi. Useat myö sanoivat että eivät maksa parkkimaksua jos sellainen tulee postissa.
Yksi puute oli että rahalla voinut maksaa.

22

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päin percettä järjestetty tapahtuma. Onneton maanäyttely, eikä F35 lentänyt lainkaan.

• Anonyymi

Kyllähän se joka paikassa mainittiin että parkkimaksu peritään, kenellekään ei tullut yllätyksenä.

• Anonyymi

Ilkka-Pohjalaisessa ei mainittu parkkimaksuista mitään mutta paikan päällä kyllä huomasi heti.

• Anonyymi

Liian hyvä sää, moni varmaan poltti naamansa.

• Anonyymi

Se meteli oli helvetillistä. Isot matkustajalentokoneetkaan eivät pidä tuollaista mölyä. Samoin pahin ääni maantiellä tulee mopoista.

• Anonyymi

Kyllä minäkin niim mielenipahoitin

• Anonyymi

Kauheat ruuhkat, niin kuin aina kun tuollaisessa parin tuhannen asukkaan käpykylässä tapahtuu jotain.

• Anonyymi

Oli kyllä tökerösti tehty. Härskiä ja ahnetta porukkaa

• Anonyymi

Kaupunki tukee tapahtumaa ainakin 10 000 e ellei enemmän.

• Anonyymi

En huomannut valtakunnan
        uutisissa mitään, ei tainnut saada kauhava nyt näkyvyyttä?

• Anonyymi

Paikalla olleena voin kertoa, että mahtava tapahtuma. Kaikissa alueen tapahtumissa tulee kyllä vuosittain käytyä, mutta tämä ylitti kaikki odotukset.
      Aina kun tuollainen määrä kokoontuu, niin liikenteessä ruuhkia.

• Anonyymi

Olisi voinut olla liikenteen ohjaus tietyissä paikoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi voinut olla liikenteen ohjaus tietyissä paikoissa

Ilkka-Pohjalainen taas sivun juttu Kaskisista😀

• Anonyymi

Näinpä. Kartasta/mapsista voi myös etukäteen jo katsoa muitakin reittejä valtatielle, eikä mennä sitä yhtä tai kahta samaa tietä, mitä muutkin menee. Itse menimme toista reittiä ja siellä ei ollut jonoa yhtään.

• Anonyymi

Maksoin ParkMan-sovelluksella tuon 20 €:n parkkimaksun lauantaina 14.6. Tänään 1.7.tuli postissa lasku 20 € ja tuo pelottelusakko 10 € vielä päälle. Kuitti löytyy maksustani ParkMan-sovelluksesta ja nettipankistani. Pistin aiheettomasta laskusta kipakkaa palautetta. Onko muille tullut aiheetonta laskua jälkeen päin?

• Anonyymi

Tänne tuli tänään lasku postissa. Laitoin sovelluksen kuitista kuvan. Varmaan varalta laittaneet kaikille tuon laskun niin saavat kerättyä rahaa.

• Anonyymi

Minulle ei ole tullut, vaikka en maksanut.

• Anonyymi

Sama homma. Sovelluksella maksettiin ja lisälasku tuli perässä, palautetta lähti ParkManille.

• Anonyymi

Tänään Ilkka-Pohjalaisen netissä juttua kuinka Parkman on nyt lähetellyt aiheettomia parkkisakkoja.

Itse jätin autoni kaupungille ja kävelin sieltä. Ei tarvitse maksaa mitään ja samalla tuli liikuntaa.

• Anonyymi

joutaa jopettaa, saastuttavana huotona

• Anonyymi

Miksi perivät parkkimaksua vaikka iso tuki kunnalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi perivät parkkimaksua vaikka iso tuki kunnalta?

Ja mille yritykselle nämä kerätyt parkkimaksut lopulta meni?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3223
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      199
      2915
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1921
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1544
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      111
      1305
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1201
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1057
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      156
      1040
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      33
      970
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      834
    Aihe