Tappiota kertyi 22 700€. Palkkaa suurliikemies maksoi itselleen vuodessa peräti 9782 euroa!
Joni onkin hakenut vaikutteita maailmalta ja kutsuukin itseään osuvasti hiuskirurgiksi!
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-sanna-marinin-joni-rakkaan-bisneksista-paljastui/1835735
Sannan suurliikemies, poikaystävä Jonin yritys teki 30 000 euron liikevaihdon
31
155
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö se entinenkin tehnyt konkurssin. Se jonka kanssa Sannalla on se vahinkolapsi.
- AnonyymiUUSI
Minä vuonna Sanna on viimeksi nähnyt lapsensa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanna tuskin itse muistaa, mutta jos joku muu olisi pitänyt kirjaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanna tuskin itse muistaa, mutta jos joku muu olisi pitänyt kirjaa?
Mitäköhän tekoäly vastaisi: milloin Sanna viimeksi viettänyt aikaa lapsensa kanssa?
Taitaisi mennä bitit poikittain! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sannalla ole lasta. Kukaan ei ole koskaan nähnyt raskaudenaikaista valokuvaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sannalla ole lasta. Kukaan ei ole koskaan nähnyt raskaudenaikaista valokuvaa.
Hyvä havainto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun sossu sen sallii?
- AnonyymiUUSI
Hiuskirurgi 🤭🤭
- AnonyymiUUSI
Joni avasi sanaisen arkkunsa :D
- AnonyymiUUSI
Vain Sannalla voi olla noin typerä poikaystävä, joka nimittelee itseään hiuskirurgiksi. Siis ei kenelläkään muulla, vain Sannalla.
- AnonyymiUUSI
Hiuskirurgi, 6v peruskoulutus ja 5v erikoistuminen siihen päälle. Väitöskirjakin pyöräytettävä siinä sivussa.
- AnonyymiUUSI
Halkoo hiuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain Sannalla voi olla noin typerä poikaystävä, joka nimittelee itseään hiuskirurgiksi. Siis ei kenelläkään muulla, vain Sannalla.
Vakka kantensa valitsee, onhan Jonillakin tyttöystävänä Jauho-Sanna!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vakka kantensa valitsee, onhan Jonillakin tyttöystävänä Jauho-Sanna!
Pahempaahan tuo on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän h--vetin tyhmä nainen, saa kuin h--vetin tyhmän miehen.
- AnonyymiUUSI
Tuon verran pitäisi yhden miehen yrityksenkin kyetä tekemään liikevaihtoa kuukaudessa.
- AnonyymiUUSI
Jonin toiminta on harrastetoimintaa, ei yrittämistä.
- AnonyymiUUSI
Minä tein suohommissa, silloin kun tuon uusiutuvan energialähteen käyttö oli sallittua, viikossa (kun sää antoi myöten)tuon verran laskutettavaa firmalle, siis yksin. Oli kaksi konetta suolla töissä,kummallakin kaksi kuskia ja koneet puöri 24/7 12 tunnin vuoroissa, siinä sai tahkottua turvekauteen useemman satatuhatta per äijä liikevaihtoa kassaan, talveksi sitten sinne missä on aina kesä. Aikaa tästä on jo ehkä 15 vuotta, joten 30 000€ silloista rahaa vastaa varmasti ainakin 40 000€ tänä päivänä, jollei enemmänkin
- AnonyymiUUSI
Mutta Marinin kautta saa yhteiskunnalta bonukset. Sinä maksat.
- AnonyymiUUSI
Onko Jonin yritysideana siipeily?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Jonin yritysideana siipeily?
Sellainen mies kuin miehellä nainen, varsinaisia elättejä molemmat.
- AnonyymiUUSI
Parturi nimittelee itseään hiuskirurgiksi. No autokuskikin on vissiin logistiikkapäällikkö.
- AnonyymiUUSI
Viisi täyttä kuukautta toimintaa. Elokuusta vuoden loppuun.
- AnonyymiUUSI
Miten lasket tuon, että toimintaa on ollut vuoden loppuun?
Jonin firman tilikausi oli vain yhdeksän kuukauden pituinen.
Tilikausi päättyi ilmeisesti nyt toukokuussa.
- AnonyymiUUSI
Oho!
- AnonyymiUUSI
No, mielummin noinpäin, kun alapään assistentti. Tai ranskalainen himonussija.
- AnonyymiUUSI
Jonilla on rikas ja kaunis tyttöystävä. Olette vaan kateellisia.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kaunis enää. Kauneus katoaa iän myötä jollei aleta sitten (rahalla) vastaiskuun. Ei toki mikään pahannäköinen vielä.
- AnonyymiUUSI
Ei kaikilla. Lisäksi saa kaikki päivät kampailla kauniita naisia ja asua ihanan Sannansa kanssa luxuskämpässä.
- AnonyymiUUSI
Ei se yrittäminen niin helppoa ole. Ihan turha ilkkua.
Tunnen kauppakorkean käyneen osastopäällikön joka päätti räväyttää ja lyödä rahoiksi. Oikein fiksu kaveri joka suhteessa. Jätti vakihommansa ja alkoi yrittäjäksi. Viisi vuotta meni eikä ikinä saanut vuosituotoksi kuin muutaman hikisen tonnin eli alle duunarin palkan. - AnonyymiUUSI
Hehe!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337407- 434433
- 294070
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893519- 132623
- 302525
- 442222
- 302181
- 1642013
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise371416