Seinäjoen kaupunki savimaalla

Anonyymi-ap

http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1837/article/2292182/8/1/render/?token=a030cad47c2ae5be15587d5011809cfb&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.21.0&vl_platform=android

Kyllähän tuon kaikki jo tietävät että Ässäjoki on savenpäällä. Aina kun jotain on rakennettu niin viereinen rakennus reagoi siihen ja painumia sekä halkeamia tulee, niin kävi keskustorilla Vaasa talolle. Jos arkkitehdit ja insinöörit käyttäisivät vähänkin järkeä niin tuollaisia rakennelmia joita asemalle saatiin......minulle ainakin tulee mieleen siitä punaisesta vankila ts. Kakolan. Tuo väli mihin piti saada noin monta suurta "köhöelmää" ja lisää vielä tulee on järjen köyhyyttä mutta kun tiedetään mikä Seinäjoki on niin sen ymmärtää. Suuri mieli pienessä kura kauppalassa jossa avaruus on siinä ettei siellä näy ihmisiä.

8

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin Se on.
      Mutta, ei missään kaupunissa näy ehtoolla ihmisen ihmistä,ne kun ovat kotona perheensä kanssa ja nukkumassa, että jaksaa aamulla töihin.
      Elättääksen( saadakseen pötyä pöytään) perheensä.🤗

• Anonyymi

Perheelleen meni tämäkin. Kiiskilän ja Heinosen hanke.

• Anonyymi

Eiköhän oo vaan rakentajien noloutta. Lakeudenristiki ihan suoras.

• Anonyymi

Vanha rautatieasema seisoo ihan suorana vaikka on jo yli 50 vuotta vanha
      Siellä oli tilaa ja istumapaikkoja toisin kuin tuossa pikkuvankilassa mikä on susi.

• Anonyymi

Housuissas sulla on savimaata takapuolessa. Tukevasti näyttää olevan keskusta paikallaan.

• Anonyymi

Surkia asema, jos juna myöhässä, pitää seisoa tuntikaupalla ja mihinkään säilytykseen ei saa laukkuja.

• Anonyymi

Mummielestä on hiano paikka aseman seutu nyt. Kun vain saataas sinne tanssiravintola ja kellaripubi niinku 70 luvulla.

• Anonyymi

Vanhasta asemasta tanssiravintola. Klo 3:00 junat pohjoiseen, etelään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1919
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1753
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1550
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1441
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe