Sielunvihollisen tarina

Anonyymi-ap

Saatan-a hurjistuu härskiin Jumalan omien ja apostolien rienaamiseen ja yllyttää demoninsa viimeiseen rynnistykseen ennen kuin se laitetaan kahleisiin. Lopuksi se heitetään tuliseen järveen.

21

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullista.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi, evankeliumin asialla olevaksi apostoliksi.

" Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."

• Anonyymi

Nimenomaan. Saatana herjaa apostoleja ja Jeesuksen seurakuntaa. Molemmat on ostettu Jeesuksen kalliilla sovitusverellä 🎚️🩸.
        Saatanalle on myös Jeesuksen sovitusveri herjan kohteena. Sitä se ei palvelijoineen voi sietää, sillä se tietää, että Jeesus sai siitä Golgatalla murskavoiton!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Saatana herjaa apostoleja ja Jeesuksen seurakuntaa. Molemmat on ostettu Jeesuksen kalliilla sovitusverellä 🎚️🩸.
        Saatanalle on myös Jeesuksen sovitusveri herjan kohteena. Sitä se ei palvelijoineen voi sietää, sillä se tietää, että Jeesus sai siitä Golgatalla murskavoiton!

Saatana on tuhansien juonien mestari. Saatana esiintyy Jumalana/Jeesuksena/Pyhänä Henkenä, eli kaikkena sellaisena mitä jumalalliseksi ajatellaan. Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään raju eksytys olisikaan.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

2.Tess.2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeintaan voidaan puhua Pyrrhoksen voitosta, jos siitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana on tuhansien juonien mestari. Saatana esiintyy Jumalana/Jeesuksena/Pyhänä Henkenä, eli kaikkena sellaisena mitä jumalalliseksi ajatellaan. Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään raju eksytys olisikaan.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

2.Tess.2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Olet aina ihaillut Saatanaa ja pitänyt sitä ja sen valtaa ylivertaisena. Olet kuitenkin valehtelija ja herjaaja, aina ollut, kuten Saatanasikin on.
        TS, olet häviäjän puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Saa-tanan kanssa ei pidä liittoutua, koska se heitetään tulijärveen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?

Satuihin uskomallako luulet jotain voittavasi? Taitaapa jäädä voitot aika pieniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuihin uskomallako luulet jotain voittavasi? Taitaapa jäädä voitot aika pieniksi.

Ei, en lue Aku Ankkaa, kuten sinä, enkä laita toivoani Saunatonttuun, kuten sinä.

• Anonyymi

Jeesus ei voi enää edes käyttää maanpäällistä tavallista miehen nimeä Jeesus/Joshua, koska Saatana teki identiteettivarkauden ja esiintyy Jeesuksena.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.

• Anonyymi

Sen tähden Jeesus pyysi rukoilemaan, ei itseään, vaan Isäänsä. Isä meidän, joka olet taivaivaissa...

• Anonyymi

Lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa pitäisikin saada hälytyskellot soimaan, mistä on kysymys.

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

• Anonyymi

Herra jestas!

• Anonyymi

Jätä nuo sähköhommat alan ammattilaisille. Ihan turvallisuutesi tähden!

• Anonyymi

Muslimit ja saatananpalvojat toteuttavat Perkeleen aivoituksia.

• Anonyymi

Tarroineen. 👈 PISTE

• Anonyymi

Sielun vihollisia ovat tosiasiassa nämä syntisaarnaajat. He lisäävät ihmisten ahdistuneisuutta ja ehdollistavat toisten ihmisten elää. Löytävät Raamatustaan vain kaikki negatiiviset asiat ja soveltavat niitä toisiin ihmisiin.

• Anonyymi

Jos syntisi ahdistavat sinua, tee niistä parannus!

” Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
        1 Joh 1:9

• Anonyymi

Raamattu on täynnä tarinoita Jumalan vihasta kuinka äkkipikainen, impulsiivinen ja heikkohermoinen Julmala on raivoissaan paiskonut esineitä ja tappanut ihmiskunnankin miltei viimeiseen ihmiseen, kunnes leppynyt tirisevän barbeque-pihvin tuoksuun.

Sen sijaan yhtään kertomusta ei ole siitä, kuinka Saatana olisi menettänyt malttiaan tai edes korottanut ääntään.

Näistä kahdesta se Julmala olisi enemmän terapian tarpeessa kuin Saatana.

• Anonyymi

Jumala on muuttanut muotoaan. Vt:n Jumala oli virsuissa ja oli muutenkin vanhanaikainen. Näki ja kuuli huonosti, mutta osasi olla tosi kärttyisä. Vaati uhrilahjoja luoduiltaan.
      Ut:n Jumala esiintyi taas palavana pensaana tai savupivenä ja ukkosena. Jos tämän kasvot näki, koki kuoleman.
      Ei mikään helppo johtaja hänkään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      142
      8077
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7121
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3643
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      140
      3280
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2804
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2338
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe