Sielunvihollisen tarina

Anonyymi-ap

Saatan-a hurjistuu härskiin Jumalan omien ja apostolien rienaamiseen ja yllyttää demoninsa viimeiseen rynnistykseen ennen kuin se laitetaan kahleisiin. Lopuksi se heitetään tuliseen järveen.

21

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullista.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi, evankeliumin asialla olevaksi apostoliksi.

" Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."

• Anonyymi

Nimenomaan. Saatana herjaa apostoleja ja Jeesuksen seurakuntaa. Molemmat on ostettu Jeesuksen kalliilla sovitusverellä 🎚️🩸.
        Saatanalle on myös Jeesuksen sovitusveri herjan kohteena. Sitä se ei palvelijoineen voi sietää, sillä se tietää, että Jeesus sai siitä Golgatalla murskavoiton!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Saatana herjaa apostoleja ja Jeesuksen seurakuntaa. Molemmat on ostettu Jeesuksen kalliilla sovitusverellä 🎚️🩸.
        Saatanalle on myös Jeesuksen sovitusveri herjan kohteena. Sitä se ei palvelijoineen voi sietää, sillä se tietää, että Jeesus sai siitä Golgatalla murskavoiton!

Saatana on tuhansien juonien mestari. Saatana esiintyy Jumalana/Jeesuksena/Pyhänä Henkenä, eli kaikkena sellaisena mitä jumalalliseksi ajatellaan. Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään raju eksytys olisikaan.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

2.Tess.2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeintaan voidaan puhua Pyrrhoksen voitosta, jos siitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana on tuhansien juonien mestari. Saatana esiintyy Jumalana/Jeesuksena/Pyhänä Henkenä, eli kaikkena sellaisena mitä jumalalliseksi ajatellaan. Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään raju eksytys olisikaan.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

2.Tess.2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Olet aina ihaillut Saatanaa ja pitänyt sitä ja sen valtaa ylivertaisena. Olet kuitenkin valehtelija ja herjaaja, aina ollut, kuten Saatanasikin on.
        TS, olet häviäjän puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Saa-tanan kanssa ei pidä liittoutua, koska se heitetään tulijärveen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?

Satuihin uskomallako luulet jotain voittavasi? Taitaapa jäädä voitot aika pieniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuihin uskomallako luulet jotain voittavasi? Taitaapa jäädä voitot aika pieniksi.

Ei, en lue Aku Ankkaa, kuten sinä, enkä laita toivoani Saunatonttuun, kuten sinä.

• Anonyymi

Jeesus ei voi enää edes käyttää maanpäällistä tavallista miehen nimeä Jeesus/Joshua, koska Saatana teki identiteettivarkauden ja esiintyy Jeesuksena.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.

• Anonyymi

Sen tähden Jeesus pyysi rukoilemaan, ei itseään, vaan Isäänsä. Isä meidän, joka olet taivaivaissa...

• Anonyymi

Lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa pitäisikin saada hälytyskellot soimaan, mistä on kysymys.

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

• Anonyymi

Herra jestas!

• Anonyymi

Jätä nuo sähköhommat alan ammattilaisille. Ihan turvallisuutesi tähden!

• Anonyymi

Muslimit ja saatananpalvojat toteuttavat Perkeleen aivoituksia.

• Anonyymi

Tarroineen. 👈 PISTE

• Anonyymi

Sielun vihollisia ovat tosiasiassa nämä syntisaarnaajat. He lisäävät ihmisten ahdistuneisuutta ja ehdollistavat toisten ihmisten elää. Löytävät Raamatustaan vain kaikki negatiiviset asiat ja soveltavat niitä toisiin ihmisiin.

• Anonyymi

Jos syntisi ahdistavat sinua, tee niistä parannus!

” Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
        1 Joh 1:9

• Anonyymi

Raamattu on täynnä tarinoita Jumalan vihasta kuinka äkkipikainen, impulsiivinen ja heikkohermoinen Julmala on raivoissaan paiskonut esineitä ja tappanut ihmiskunnankin miltei viimeiseen ihmiseen, kunnes leppynyt tirisevän barbeque-pihvin tuoksuun.

Sen sijaan yhtään kertomusta ei ole siitä, kuinka Saatana olisi menettänyt malttiaan tai edes korottanut ääntään.

Näistä kahdesta se Julmala olisi enemmän terapian tarpeessa kuin Saatana.

• Anonyymi

Jumala on muuttanut muotoaan. Vt:n Jumala oli virsuissa ja oli muutenkin vanhanaikainen. Näki ja kuuli huonosti, mutta osasi olla tosi kärttyisä. Vaati uhrilahjoja luoduiltaan.
      Ut:n Jumala esiintyi taas palavana pensaana tai savupivenä ja ukkosena. Jos tämän kasvot näki, koki kuoleman.
      Ei mikään helppo johtaja hänkään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      207
      3556
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      13
      3256
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2499
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2145
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1960
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1868
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      40
      1698
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1581
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1143
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74