Että on onko vastuuhenkilö toimitettu kuritushuoneeseen? https://www.verkkouutiset.fi/a/750-000-varastettua-asiakirjaa-nain-hyokkaaja-paasi-helsingin-verkkoon/#ab999a39
Veronmaksajana kysyn vaan,
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin kaupungin kasvatuksen ja koulutuksen toimialan tietoverkkoon tehtiin tietomurto, joka on mittakaavaltaan Suomen suurin. Onnettomuustutkintakeskuksen (Otkes) tutkintaryhmä on saanut turvallisuustutkinnan valmiiksi, ja sen tutkintaselostus luovutettiin hallitukselle tiistaina puolilta päivin.
Tutkintaryhmän johtaja Hanna Tiiringin tiedotustilaisuudessa antama selonteko on karua kuultavaa. Murto olisi voitu havaita, mutta murtautumisessa hyödynnetty laite ei kuulunut kenenkään vastuulle, eikä murrosta aiheutuneisiin hälytyksiin reagoitu. - Anonyymi
Hyvä kysymys, mutta missä viipyy vastaus.
- Anonyymi
Minäkin osaan tuohon vastata, vaikka olenkin vain mediatietojen varassa.
Ei ole tuomittu kuritushuoneeseen, koska Suomessa ei sellaista rangaistusmuotoa ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin osaan tuohon vastata, vaikka olenkin vain mediatietojen varassa.
Ei ole tuomittu kuritushuoneeseen, koska Suomessa ei sellaista rangaistusmuotoa ole.Mutta olisiko syytä kuitenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132