Saudi-Arabian ja Egyptin kansojen vapautuksen aika lähenee, varautukaa siihen.
Olisiko nyt arabimaiden kansojen aika kaataa näitä riistäneet lännen Dollari-Diktaattorit ?
11
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä lännen "demokraatit", olisiko aika kypsä demokratialle Saudi-arabiassa, emiraateissa, egyptissä ja kenties myös jordaniassa ?
- Anonyymi
Arabimaissa valtio on aina perustunut sortamiseen.
Muhamettilaisuus uskontona asettaa ihmisryhmät lähtökohtaisesti alempiarvoisiin ja arvokkaampiin
- Anonyymi
Veikkaan, että nuo alistetut kansat haluaisivat kaataa em. diktatuurit, mutta lännen uus-kolonialistit, siis nuo "demokraatit" estävät ASEIN mahdolliset kansannousut.
Että sellaisia "demokraatteja" .. nämä kusiaiset, jotka siitä päivittäin laulavat !!! - Anonyymi
Mistä johtuu, että r yssat haisevat?
- Anonyymi
Kaalista, vanhasta votkasta, valkosipulista ja hygienian laiminlyönnistä.
- Anonyymi
Sulla o paskoa nokassas, siksi luulet muut haisee🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaalista, vanhasta votkasta, valkosipulista ja hygienian laiminlyönnistä.
Suomessa kävi 1990- luvuilla bussilasteittain meidänkin kaupungissa Venäläisiä turisteja ostosmatkoilla.
Hajuvesipilvi seurasi heidän vanavedessään.
Kyllä olivat tällättyjä. Kauniit vaatteet, kengät ja laukut. Eikä heille kelvannut mikä tahansa, vain paras.
Venäläisillä on erittäin hyvä, ja kallis maku. Se tiedetään mailmalla.
Vaikka sinulle on Venäläisille kateellinen äitis?, muuta kertonu. Liekö suvun miehet tiputtaneet leikansa, kun nähneet Venäläiset rouvat ostosmatkoillaan. Ja siitä harmitus jäänyt😂
- Anonyymi
IRAN on nyt arabimaiden vapauttamisessa avainroolissa, siksi lännen ROSVOT aikovat sitä nyt pommittaa. Ei auta, kehitystä ei voida enää pysäyttää.
- Anonyymi
Nyt olisi momentum, sillä IMPPERIAISTI on joutunut vetämään VALLOITUS-kalustoaan pois iranin pommien pelossa .
https://www.aljazeera.com/news/2021/9/10/infographic-us-military-presence-around-the-world-interactive
Huomatkaa kartassa IMPPERIALISTIN rusas tukikohtien määrä juuri arabi-ÖLJYN alueilla !!!
Roisto mikä roisto, eikö totta, ulossavustus-viikot menossa !!!- Anonyymi
Heh heh , rosvo puhuu jo ydinaseen käytöstä, alkaa olla trump jo aika sekopää
Mutta täydellinen sekasorto (iran tykittää joka suuntaan) avaisi erinomaisen mahdollisuuden kansannousulle alueen dollari-ditatuureissa !
- Anonyymi
Allah vapauttaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1292304Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451850- 401527
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311343Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281250Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742