Mulla on leikkaus tulossa ja entiedä mitä tehdä sen jälkeen kun hoitajat joutuu käyttämään mua suihkussa mulla alkaa seisomaan niin herkästi
Hoitajat joutuu mua kohta käyttämään suihkussa
8
483
Vastaukset
- Anonyymi
No sehän ihanaa kun seisoo kulli siis!?
Voithan pyytää erektion estolääkitystä jos se niin paha juttu on?
Riippu hoitsusta nauttiiko näkemästään, vai kokeeko häiriönä?
Voithan varoittaa jos asia stressaa jo!- Anonyymi
Jos mieshoitsu (mamu)saattaa hoitaa senkin puolen ettei enää seiso!?
Minäkin voisin tulla suikuttelemaan... riippuu missä oot ja hyväksytkö miespuolisen pesijän yms.?🤪🫣
- Anonyymi
Kyllä kaikki hoitsut on nähny seisovia kulleja. Jos on kokenut hoitsu ja pyydät ystävällisesti, niin voi runkata sulta mällit, se käy heiltä näppärästi kun ovat tottuneet ottamaan spermanäytteitä potilailta.
- Anonyymi
Miten hoitaja naiset kun käytätte miehiä suihkussa tuleeko ajatuksia..
- Anonyymi
Heitä mällit hoitsun naamalle.
- Anonyymi
Hoitsu täällä hei! Itse suihkuttaessani olen joko ohittanut jöpötyksen tai tarvittaessa poistunut hetkeksi suihkun aikana jos mahdollista. Miehillä kun voi seisoa monestakin syystä eikä ole hallittavissa 😊
- Anonyymi
varohan etteivät hyppää pukille! tiedä mitä tauteja niiltä saa...
Hoitajat vaatii aina paljaalla ,ne ei kortsuista tykkää suuhun ottaa ennen kuin ehtii suihkussa käydä pesemässä kalun...semmoisia ne on...- Anonyymi
ja tavaraa pitäs nuolla vaikka ei ole vasta pesty ! semmoisia ne tinterin hoitsut on...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063