Pää räjähtää kohta tai joku kohta kropasta pettää. Ahdistus , masennus, kaikki, pyörii päässä antamatta hetken rauhaa. Ihmisten aiheuttama paska. Eilen tuli rytmihäiriö. Ketään ei tunnu kiinnostavan mun kuulumiset, viesteihin ei vastata kun harvakseltaan. Yks Älypää väitti että lenkillä käyminen on helppoa. Eipä ole päivääkään elänyt mun saappaissa millaista on kun mistään ei tule mitään. Öisin pyörittelee asioita päässään kun ei saa unta. Ei saa kunnolla nukuttua. Aika harva tietää mitä on olla maailmassa yksin, kun kukaan ei auta. Saa selviytyä miten tykkää tai olla selviytymistä.
Kaikki ahdistaa ja masentaa
10
163
Vastaukset
- Anonyymi
Otan osaa. Ei ole helppoa.
En osaa ehdottaa muuta kuin että hakeudu psykiatrille, ja jos et pääse, niin edes tavalliselle terveyskeskuslääkärille. Tuttavani ovat saaneet sieltä avun, kun oikein ahdistaa.
Tsemppiä! - Anonyymi
Otan osA. ALKOholi on ihan jees kyl
- Anonyymi
Kyllä tiedetään, mitä on olla yksin kaikkien asioittensa kanssa. Meidän suvussa ei toista auteta.
Mutta itsehän se on oma elämä elettävä. Omat asiansa saa itse järjestää ja hoitaa, kuinka tykkää. Ei tarvitse sitten muita syyttää mistään. Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne. Tilanteesi vaikuttaa raskaalta.
Laitan tähän vinkkejä ja linkkejä auttavista tahoista, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi MIELI Kriisichat, joka on ma ja to avoinna klo 15-21 sekä ti ja ke klo 15-19.
Tukinetissä on myös paljon keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä.
Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Ystävällisin terveisin
MIELI kriisikeskus/Kata- Anonyymi
Nyt alkaa ihan oikeasti jo vtuttamaan nämä kriisikeskusmielenterveystukihenkilöt.....
tiedän että n etekee hyvää työtä ja on oikealla asialla, MUTTA SILTI....
- Anonyymi
Kannattaa ensimmäiseksi luopua kokonaan Somesta ja alkaa ulkoilemaan.
- Anonyymi
Älä anna periksi.
- Anonyymi
Minulla aika samanlaista, olen keski ikäinen mies.
Rytmihäiriöitä on ollut aika paljon viime aikoina. Vissiin kun ei saa nukuttua ja tulee rasitettua kehoa hieman liikaa, kun ei vaan pysty olemaan paikallaan lepäämässä kun ahdistaa. Pitää vaan mennä ja kulkea, tai treenata. Tosi vaikea ollut tämä kevät ja kesä. En muista milloin viimeksi on ollut tälläistä.
m - Anonyymi
Tuo kuvailemasi on miesten elämää. Sitä todellisuutta mitä se on tosi monella.
- Anonyymi
Pellellä on hyvä biisi - Rakastava voima.
Vaikka ei itse musa uppois, kandee mulkkaa sanat, kuvaa hyvin yksinäisyyttä, ulkopuolisuutta, ynnä muuta siltä väliltä.
Hyvää juhannusta 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782126Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561447Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121299Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561172Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801150Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391079- 68996
- 64988
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125984Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925