Persut: 50
Hihhulit: 60
Kokkareet: 80
Kepukot: 90
Svedut: 100
Vihreiöt: 110
Demarit: 120
Vassarit: 140
Oli kirotusvihe edellisessä, niin nyt uusi yritys.
Älykkyysosamäärät puolueittain
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä noista tulee keskiarvoksi, kun huomioidaan kannattajien määrä?
- Anonyymi
Saksassa SS-johtajat olivat tyypillisesti lähes huippuälykkäitä ; kansankunnan henkisiä eliittiä.
Liittotasavallan aikana heistä tuli menestyviä yrittäjiä, teollisuusjohtajia. - Anonyymi
Tuo tilasto osoittaa persujen olevan tyhmimpiä?
- Anonyymi
Tyhmemmänkin pitäisi tajuta, ettei tuo ole mikään oikea tilasto… tai kertoohan se sen, että tuon aloittajan oma ÄO on alle 60.
- Anonyymi
Älykkään ihmisen pitäisi pysyä totuudessa. Kuuntelin hiljattain Sanna Ukkolan ja Reino Nordinin keskinäistä debattia, minkä perusteella luokittelisin Reino Nordinin erittäin älykkääksi etenkin siksi, ettei hän suostunut lainkaan lähtemään sille valheiden polulle, jolle häntä yritettiin ”yleisen mediahyväksynnän” nimissä johdatella.
Hyvä Reino Nordin, arvostukseni sinua kohtaan nousi taas raketin lailla. Valitettavasti suomalaiset alistuvat kovin helposti toimittajien höpöjuttuihin. Todellakaan ei pidä lähteä mukaan näihin vedätyksiin, vaan pysyä tiukasti asialinjalla. Kun toimittajat lähtevät jahtaamaan joitakin oman tiensä kulkijoita, tälle turbulenssille ei tule loppua. Ei heitä kiinnosta totuus, vaan se kuinka tämä itsenäinen ihminen saataisiin nujerretuksi. - Anonyymi
Aloittaja on ilmiselvästi räyhävassari, jonka ÄO on hieman tyhjän tynnyrin yläpuolella.
- Anonyymi
Puolueiden sisäinen älykkyysvaihtelu on suurempaa kuin puolueiden välinen vrt äidinkielestä johtuvat älykkyyserot.
- Anonyymi
Nerot yli 200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697