Miksi laiskat lusmut eivät ole silloin työssä. Ei ole ihme, että talous ei toimi, kun varsinkin julkisen sektorin henkilökunnalle oleskelu ja ryypiskely on tärkeintä elämässä.
Juhannusaatto on arkipäivä
59
272
Vastaukset
- Anonyymi
Ei viitti paskamahojen kapitalistisikojen vuoksi uhrata ainoaa elämäänsä.
Rehkikööt paskiaiset itse.- Anonyymi
Joo, määkin oon pötköttelijä, muut saa maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä asenne. Ei kannata omaa elämää tuhlata muiden puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä asenne. Ei kannata omaa elämää tuhlata muiden puolesta.
Siipiveikkoja Suomessa riittää. Tuet poikki pummeilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn töissä, mutta en toki vapaapäivinä, kuten juhannusaattona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha. Antaa paskamahojen hikoilla. Laihtuvat samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Se kuuluu aatteeseen että ihmiselle kuuluu automaattisesti kaikki etuisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu aatteeseen että ihmiselle kuuluu automaattisesti kaikki etuisuudet.
Tämän takia maan talous on paskana. Punikkiaate ei kannusta töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia maan talous on paskana. Punikkiaate ei kannusta töihin
Missä näette vauraan ja menestyvän sosialismin. Ette tasan missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näette vauraan ja menestyvän sosialismin. Ette tasan missään
Punikki ei tajua sitä että rahaa ei riitä loputtomiin. Sitä on tehtävä tuottavalla työllä.
- Anonyymi
Potkut niille pitää antaa, jotka eivät ole juhannusaattona työssä.
- Anonyymi
En viitti kännissä ajella töihin.
- Anonyymi
Meillä o joka päivä juhannus.
T:Demari- Anonyymi
Emme juo kuin iltaisin, Marin opetti meille jauhon käytön, se on ihkua!
t. aito vihervasuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme juo kuin iltaisin, Marin opetti meille jauhon käytön, se on ihkua!
t. aito vihervasuriMe juomme päivät pitkär ja käymme torilla tanssimassa. riikka opetti sen meille, kivaa!! T: oikea sinimusta persu.
- Anonyymi
Itse et käy töissä. Sinulle kaikki päivät ovat juhannusaattoja.
- Anonyymi
Oikea asenne, menkööt ne töihin, jotka muita sinne patistaa eli Orpon jengi. Tosiaan yksi ainokainen elämä jokaisella ja typerät kapitalistisiat haluaisi kansan milloin töihi, milloin sotimaan eli menettämään hengensä pienen rahaporukan takia, ei sovi.
- Anonyymi
Maan talous ei ole riippuva juhannusaatosta. Myös yksityisillä pidetään vapaapäivä.
- Anonyymi
Kyse ei ole maan taloudesta, vaan juopohulluista. Vain sekopäinen alkoholisti kiirehtii juomaan, niin ettei ole edes työssä arkena.
- Anonyymi
Ei ole mitään talouskriisiä, kun virkaloisille on varaa antaa 7,5 viikon vuosiloma plus ne 8-10 palkallista arkipyhää vuodessa. Työaikakin vain jotain 7,25 tuntia päivässä.
- Anonyymi
Luettelepas nuo 8-10 arkipyhää.
- Anonyymi
Työaika on ihan sama kuin muillakin. Meille kertyy 12,5 pekkasta vuodessa, eli yksi työpäivä per kuukausi. Tuosta tulee palkallista lisälomaa se 2,5 viikkoa, eli yhteensä palkallisia vapaita on vuodessa 7,5 viikkoa (4+1+2,5). Tämä siis yksityisellä puolella. Julkisella ei noita pekkasvapaita ole.
- Anonyymi
Pitäisikö työpäivien olla 12 tuntia vuorokaudessa kuten oli ihanalla 1800 - luvulla, sääty- yhteiskunnan aikana? Siihenhän nykyinen hallitus yhteiskuntaa ajaa, piika yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Lomaraha vapaaksi, niin saa lomaa 3 vkoa lisää. Eli yhteensä 1 vko lomaa joka kuukausi. Onko se riistoa?
- Anonyymi
Onko virkaloisen tyä paljonkin raskaampaa kuin duunarin, että pitää palkita pitkillä lomilla ja lyhyillä päivillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko virkaloisen tyä paljonkin raskaampaa kuin duunarin, että pitää palkita pitkillä lomilla ja lyhyillä päivillä?
Virkapummit lomailevat koko ajan. Työvuorot kuluvat oleskellen kahvia ja pullaa menee, ainakin terveydenhuollossa. Ei heillä pitäisi olla erikseen lomaa, hehän ovat lomalla koko vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkapummit lomailevat koko ajan. Työvuorot kuluvat oleskellen kahvia ja pullaa menee, ainakin terveydenhuollossa. Ei heillä pitäisi olla erikseen lomaa, hehän ovat lomalla koko vuoden.
Terveyskeskuksissa on loisimiskulttuuri.
- Anonyymi
Sinun kannattaa ruveta yrittäjäksi! Asiakkaat ovat varmasti tyytyväisiä, kun teet vapaapäivinä samalla laskutushinnalla kuin arkena.
Me muut mennään lain ja sopimusten mukaan!- Anonyymi
Työaikalain mukaan juhannusaatto on arkipäivä.
- Anonyymi
Onhan sen pakko olla, koska kaupat ovat auki – jopa julkisomisteinen viinakauppa.
- Anonyymi
Juhannus siirrettiin viikonlopuksi, ettei hukkaantuisi arkipäiviä. Nyt on kaikilla tapana lähteä juhannuksen viettoon jo keskiviikkona, välttääkseen ruuhkia. Ojasta allikkoon meni tuokin uudistus.
- Anonyymi
Oli muuten demari Mauno Koiviston idea siirtää juhannus viikonloppuun, ei kunnioittanut kristillistä kalenteria.
- Anonyymi
Luksuspunkkua vaan naamariin, sehän meiltä käy 😂😂
Mitä asioita haluaisit hoitaa juhannusaattona?
- Anonyymi
Kävisin verotoimistossa, koska se on minulle vapaapäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela on minun työnantaja, rahaa tulee tekemättä mitään .😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös terveyskeskukset pitäisi olla auki, koska on arki. Järkevää olisi pitää kaikki terveyskeskukset auki myös viikonloppuisin ja iltaisin. Tietenkin kysymys mitä asioita haluaisi hoitaa juhannusaattona on itsessään typerä. Arkisin hoidetaan arjen asioita.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekisit siellä? Etkö osaa hoitaa asiaasi verkossa?
Anonyymi kirjoitti:
Kela on minun työnantaja, rahaa tulee tekemättä mitään .😁😁😁
Tuo on helppo uskoa.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Mitä tekisit siellä? Etkö osaa hoitaa asiaasi verkossa?
Mielummin hoidan asiat kasvotusten, niin tiedän minkä näköinen luihu verorahani anastaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin hoidan asiat kasvotusten, niin tiedän minkä näköinen luihu verorahani anastaa.
Mitä asiaa sinulla olisi virastoon juuri silloin?
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Mitä asiaa sinulla olisi virastoon juuri silloin?
Käyn uuden verokortin nousseiden tulojen vuoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Käyn uuden verokortin nousseiden tulojen vuoksi.
Miksi muuten et käy siellä nyt, kun vapaata aikaa näyttää sinulla riittävän?
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Miksi muuten et käy siellä nyt, kun vapaata aikaa näyttää sinulla riittävän?
Siksi koska minulla on vapaapäivä vasta juhannusaattona.
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska minulla on vapaapäivä vasta juhannusaattona.
Ahaa. Eli nyt sinulla on aikaa jauhaa täällä kesken työpäivän?
- Anonyymi
Aattona voi käydä kaupassa ja matkustaa juhannuspäiväksi mökille. Tänä vuonna juhannuspäivä osuu oikeaan kohtaan, eli silloin on kesäpäivänseisaus päinä.
- Anonyymi
Juhannus kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. Jos meidän kulttuuri ei miellytä, muuta pois johonkin toiseen kulttuuriin.
- Anonyymi
Loisimiskulttuuriin, velkainen laiska känninen kansa. Maksakaa velkanne ensin.
- Anonyymi
Kännissä ei saa tehhä töitä
- Anonyymi
Voihan sitä salaa tehdä. Salaahan piilopullosta muutenkin naukkaillaan työpäivän mittaan.
- Anonyymi
Onneksi kaupat ovat vapaasti auki. Ennen Sipilän porvarihallitusta 2015 oli rajoitukset.
- Anonyymi
No eihän kukaan mene töihin jos se työpaikka on pyhänä kiinni, ei kaikki ole auki 24/7 eikä pidä ollakkaan. Oletko itse edes töissä ?
- Anonyymi
Miten se tähän liittyy?
- Anonyymi
Minä aion niittää silloin heinää.
- Anonyymi
Ei Suomi muutamaan palkalliseen vapaapäivään romahda ja ainahan joku töissä on että itse voi ryybätä galjaa ja lukea kallubbeja.
- Anonyymi
Ja kohta porataan perään kuinka julkisen sektorin työntekijät eivät tuota mitään (pl. aloittajan mielestä juhannusaatto) : ) Kuinkas muut juhlapyhät. Olisivatko silloinkin tuottavia ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919