Kehitysmaalandia Suomessa, vaan pitää istua kaupan edustalla tupakoimassa vielä melkein kolme varttia.
Milloin Suomesta tulee sivistysvaltio?
On se kun ei kaljaakaan vielä saa ostaa
24
150
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata lähteä kauppaan liian aikaisin. Voi poltella kotona.
Tai ostaa edellisenä päivänä riittävästi. Olut on hyvin säilyvä tuote.- Anonyymi
Edellisenä päivänä ostetaan edellisen päivän kaljat. Tänään tämän pävän, huomenna huomisen jne. Elämän kiertokulku.
- Anonyymi
Mitä tupakkimerkkiä poltat ja minkälaiset tulentekovälineet?
- Anonyymi
Punainen LM, sytytin on joku nimetön "myrsky"-malli, jonka liekki ei sammu tuulessakaan.
- Anonyymi
Ruuhkaa välttääkseen kun käy aamulla kaupassa heti seitsemän jälkeen, niin joutuu jättämään oluen ostamisen kokonaan. Ei sitä sitten päivällä enää viitsi lähteä olutta hakemaan erikseen.
- Anonyymi
On se kumma, ku jotkut ei ymmärrä ostaa kaljaa riittävästi.
- Anonyymi
Mihin tuota saattanan kusikuraa tarvitaan?
Terv. taas Koskenkorvan suunnalta.
- Anonyymi
minulla sitä menee niin vähän , että kertyy varastoon, jos ostan 2 kpl kerralla
mutta toki ei mitään syytä ole jonkun tuotteen ostoa rajoittaa jos kauppa aukeaa 7, kalja ostettavissa vasta 9 -21 välikö se ?
ei sille ole oikeaa syytä, pois voi tuon rajoitteen. - Anonyymi
Hyvä ettei saa. Alkoholiongelmat vain lisääntyisi sinun ongelmakäyttösi lisäksi.
- Anonyymi
Aloittajan olisi syytä mennä töihin eikä notkua kauppojen edustalla odottelemassa milloin voi ostaa kaljaa.
Me veronmaksajat kustannetaan nuokin tupakat ja kaljat joita latkitaan heti kun pääsevät kaupan ovesta ulos.
Tupakan myös sytyttävät jo heti oven edessä, järkyttävää tuo riippuvuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan olisi syytä mennä töihin eikä notkua kauppojen edustalla odottelemassa milloin voi ostaa kaljaa.
Me veronmaksajat kustannetaan nuokin tupakat ja kaljat joita latkitaan heti kun pääsevät kaupan ovesta ulos.
Tupakan myös sytyttävät jo heti oven edessä, järkyttävää tuo riippuvuus.Ei kaikille ole töitä. Tupakoidessa ja kaljapöhnässä päivä sujuu mukavasti.
- Anonyymi
Mikä sen alkoholiongelman tekee kaljaa kello 8:30 ostettaessa, mikä katoaa kellon lyödessä yhdeksän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sen alkoholiongelman tekee kaljaa kello 8:30 ostettaessa, mikä katoaa kellon lyödessä yhdeksän?
Jossain päin maailmaahan kello on aina yli 9.
- Anonyymi
Normaalina arkipäivänä keskellä viikkoa Suomessa ollaan yleensä seiskalta jo oikeissa tuottavissa töissä eikä vain juopotella arjetpyhät muiden laskuun.
- Anonyymi
Eti näköjään ole koskaan ollut töissä, ainakaan vuorotyössä. Jos vaikka vuoro loppuu klo 6 aamulla, niin mistä saat töistä tullessa kaljat aamupalalle? Niin. Et mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eti näköjään ole koskaan ollut töissä, ainakaan vuorotyössä. Jos vaikka vuoro loppuu klo 6 aamulla, niin mistä saat töistä tullessa kaljat aamupalalle? Niin. Et mistään.
Voi kuule. Olen ollut ja mennyt lukuisat kerrat aamukuuteenkin. Seiska oli nyt vain keskimääräinen aika milloin rakennuksilla ja maaraksalla alkoi työt. Ja taitaapa alkaa edelleen monella kyseisellä alalla. Ruotsissa alkoi ennen jo puoliseiska raksalla. En juo olutta enkä mitään muutakaan alkoholia koskaan niin aikaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule. Olen ollut ja mennyt lukuisat kerrat aamukuuteenkin. Seiska oli nyt vain keskimääräinen aika milloin rakennuksilla ja maaraksalla alkoi työt. Ja taitaapa alkaa edelleen monella kyseisellä alalla. Ruotsissa alkoi ennen jo puoliseiska raksalla. En juo olutta enkä mitään muutakaan alkoholia koskaan niin aikaisin.
Eli et ole ollut koskaan vuorotöissä, kuten minä. Nykyinen yhteiskunta on jostain kumman syystä tehty vain päivävuorossa olevien ehdoille.
- Anonyymi
Sä olet vain organisoinut huonosti? Ei oluet voi loppu sillä tavalla ettei sitä sillä hetkellä saa. Kolmeksivartiksi pitäisi olla 5 odettelu kaljaa?
- Anonyymi
Eiköhän Suomessa ole tehty tämä juoppous jo harvinaisen helpoksi!!
- Anonyymi
Suomi on sivistysvaltio, mutta jostain syystä olet pudonnut sivistyksen kelkasta. Kun menet kauppaan silloin kun kaljahyllyn verkot avataan, niin ei tarvitse odotella.
- Anonyymi
Olen silloin töissä, enkä voi kaljoitella.
- Anonyymi
Kysymyshän ei ole kaljan juomisesta, vaan kieltolaista.
- Anonyymi
Ei ainakaan sinun takiasi.
- Anonyymi
Tyhmät meni halpaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901