1. He eivät keskustele. He vain jankuttavat. He eivät mitenkään noteeraa sanomisiasi tai sitä, että korjaat ilmiselvät valheet ja epätodennäköistä väitteet.
2. Jos kysyt jotakin tarkennuksia tai ylipäätään ottaen mitään, He eivät vastaa.
3. He puhuvat usein nimellisesti rauhan puolesta.
4. Jos olet heidän kanssaan eri mieltä, He siirtyvät nopeasti loukkauksiin ja haukkumiseen.
5. Tiukan paikan tullen he vain katoavat.
Näin tunnistat Venäjän trollit
89
280
Vastaukset
Tässä aluksi.
Kuten tulette huomaamaan, reaktio on hyvin luultavasti hiljaisuus. Tai, ehkä jokunen herja.- AnonyymiUUSI
Putin on nazi
- AnonyymiUUSI
Zelensky on AZOV terroristi.
- AnonyymiUUSI
Kommu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet vassu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan sankari.
Unohdin vielä tämän:
6. He eivät suostu sanallakaan kritisoimaan Venäjää.- AnonyymiUUSI
Sen sijaan Ukrainaa kyllä.
- AnonyymiUUSI
> 2. Jos kysyt jotakin tarkennuksia tai ylipäätään ottaen mitään, He eivät vastaa.
Muistaakseni poikkeuksena Ilkka kuitenkin aina vastasi kaikkiin hänelle osoitettuihin jatkokysymyksiin. - AnonyymiUUSI
Sopii hyvin demarikommunistiin kohdat 1-5.
- AnonyymiUUSI
Pietarin trollia ja persutrollia ei voi erottaa. . samaa vihervassareiden ja ay liikkeen haukkumista on .
- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Kiitos ponnisteluistasi.
Vaalikojuilla on nähty miljoonia kertoja että vassut eivät vastaa mitään kun isänmaallinen kysyy tiukkoja kysymyksiä vaikkapa maahanmuutosta. He kääntää usein selkänsä.
Olen itsekin kokenut tämän vihreiden koukulla. Sanoivat vaan että sinun kanssasi ei ole mitään puhuttavat. Nimenomaan asioista pitäisi puhua. Mitä nämä tällaiset "poliitikot" ovat jotka eivät puhu asioista?
Katsokaa vaikka Sakari Rajamäen videoita ennen näitä kunnallisvaaleja. Siellä Vasemmistoliiton naiset näyttävät mallia kuinka käännetään selkää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaalikojuilla on nähty miljoonia kertoja että vassut eivät vastaa mitään kun isänmaallinen kysyy tiukkoja kysymyksiä vaikkapa maahanmuutosta. He kääntää usein selkänsä.
Olen itsekin kokenut tämän vihreiden koukulla. Sanoivat vaan että sinun kanssasi ei ole mitään puhuttavat. Nimenomaan asioista pitäisi puhua. Mitä nämä tällaiset "poliitikot" ovat jotka eivät puhu asioista?
Katsokaa vaikka Sakari Rajamäen videoita ennen näitä kunnallisvaaleja. Siellä Vasemmistoliiton naiset näyttävät mallia kuinka käännetään selkää.Ei koukulla vaan kojulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa vaikka Sakari Rajamäen videoita ennen näitä kunnallisvaaleja. Siellä Vasemmistoliiton naiset näyttävät mallia kuinka käännetään selkää.Eräässä videossa viisi naista kääntää selkänsä ja pakenee kojun perälle kun Sakari haluaa jutella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa vaikka Sakari Rajamäen videoita ennen näitä kunnallisvaaleja. Siellä Vasemmistoliiton naiset näyttävät mallia kuinka käännetään selkää.Korjaan. Siis sinun kanssasi ei ole mitään puhuttavaa. Näin sanoi vihreiden ehdokas Mikkelissä kerran minulle kun puhuin kiusallisista asioista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollia ja persutrollia ei voi erottaa. . samaa vihervassareiden ja ay liikkeen haukkumista on .
Ei ole mitään persutrolleja, ota lääkkees.
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa vaikka Sakari Rajamäen videoita ennen näitä kunnallisvaaleja. Siellä Vasemmistoliiton naiset näyttävät mallia kuinka käännetään selkää.Miksi puhut eri asiasta? Etkö kykene ymmärtämään ketjun aihetta? Oletko ehkä ulkomaalaistaustainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollit tosin on demuja.
- AnonyymiUUSI
YYA aika oli Suomen historian parasta ja turvallisinta aikaa.
- AnonyymiUUSI
Niiden idioottien kanssa kannata keskustella ja aikaansa tuhlata.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin olen havainnut kirjoituksistasi samaa mistä saarnaat...ja hei, Venäjä on mätä, Putin on diktaattori jne.
- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Antaisitko esimerkkejä noista teksteistäni?
Etkö tiedä mitä olet kirjoittanut??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos on nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta, ei välttämättä muista.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän.
Sinä näemmä et pysty todistamaan väitettäsi.
- AnonyymiUUSI
"Jotenkin olen havainnut kirjoituksistasi samaa mistä saarnaat...ja hei, Venäjä on mätä, Putin on diktaattori jne."
Nämä eivät ole Xwn saarnoja, vaan tosiasioiden toteamista. Mikäli siis jossain yhteydessä päivänselvyyksiä pitää erikseen lausua..- AnonyymiUUSI
Eli #eriasia? 😅🤣😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli #eriasia? 😅🤣😂
Venäjän trollit valehtelee kaikessa, Xw yleensä puhuu totta. Sikäli siis hyvin eri asia. Tajusitko eron?
- AnonyymiUUSI
😂🤣Voi sinua. Onko kesä vaikeaa aikaa?
- AnonyymiUUSI
Sulle köyhälle on.
- AnonyymiUUSI
Kun kysyy vassuilta eri asioita, he eivät lähes milloinkaan vastaa.
Maahanmuuttoon liittyvissä asioissa he vaikenee täysin - AnonyymiUUSI
Eräs häirikkö on tuo "Pistemies", joka siis laittaa aina pisteen/pilkun väärään paikkaan. Tyyppi tekee täysin järkeä vailla olevia kommentteja, ja jos siltä jotain kysyy, niin ei vastaa.
- AnonyymiUUSI
miksi jankkaat taas?
- AnonyymiUUSI
Mitä ne semmoset Venäjän trollit ovat?
- AnonyymiUUSI
Sama homma persujen trolleissa.
- AnonyymiUUSI
Niitä on vain sun vassun päässä. Kai tiedät että pakkomielle on mt-ongelma.
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on vain sun vassun päässä. Kai tiedät että pakkomielle on mt-ongelma.
Kykenetkö puhumaan ketjun aiheesta?
- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Kykenetkö puhumaan ketjun aiheesta?
Ketä tarkoitit?
- AnonyymiUUSI
Vihervassut nimenomaan jankuttaa ilmastosta, rasismista, natsismista.
Kuitenkin vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi. - AnonyymiUUSI
Anteeksi vain aloittaja mutta nuo kohdat käy täydellisesti vihervassuihin.
Älä viitsi nolata itseäsi tuollaisella roskalla. Olet sentään aikuinen. Vai oletko sittenkään?
- AnonyymiUUSI
Näillä palstoilla olen saanut kokea vihervassujen taholta nuo kaikki kohdat mitä aloituksessa on.
Ei sen paremmin voisi kuvailla vihervassujen toimintaa kuin tuo aloitus kuvaa.
Heitä kuljettaa historian tuhoisin aate. Siksi asiakysymykset ovat heille tervanjuontia.
Teen testin.
Kuinka aiotte kotouttaa ihmisen jonka uskonnollinen vakaumus kieltää kotoutumisen tänne? Käskettekö hänen vaan yksinkertaisesti luopumaan vakaumuksestaan? Silloin te rikkoisitte hänen uskonrauhaa eikö niin? Mitä sanoo vihervassut? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näillä palstoilla olen saanut kokea vihervassujen taholta nuo kaikki kohdat mitä aloituksessa on.
Heitä kuljettaa historian tuhoisin aate. Siksi asiakysymykset ovat heille tervanjuontia.
Teen testin.
Kuinka aiotte kotouttaa ihmisen jonka uskonnollinen vakaumus kieltää kotoutumisen tänne? Käskettekö hänen vaan yksinkertaisesti luopumaan vakaumuksestaan? Silloin te rikkoisitte hänen uskonrauhaa eikö niin? Mitä sanoo vihervassut?Olen tämän kysymyksen esittänyt kymmeniä kertoja. En muista että kukaan vassu olisi vastannut siihen.
Anonyymi kirjoitti:
Teen testin.
Kuinka aiotte kotouttaa ihmisen jonka uskonnollinen vakaumus kieltää kotoutumisen tänne? Käskettekö hänen vaan yksinkertaisesti luopumaan vakaumuksestaan? Silloin te rikkoisitte hänen uskonrauhaa eikö niin? Mitä sanoo vihervassut?En ole vihervassu, vaikka olenkin ehkä hieman vasemmalle kallellani. Vastan silti, jotta saat rauhoituttua: jos joku ilmoittaa, että ei halua noudattaa maamme lainsäädäntöä, hänet pitää palauttaa lähtömaahansa. Keskustelun aiheesta pitäisi olla ensimmäinen asia siitä vaiheessa, kun joku täältä vaikkapa turvapaikkaa hakee.
Pulma kuitenkin taitaa olla uskonnonvapaus. Jos siihen kajotaan, se taitaisi olla myrkkyä useammillekin hallituspuolueille. Minun mielestäni ihan kaikenlainen uskonnollinen aivopesu voitaisiin kieltää. Erioikeudet pois niin islamilaisilta, Jehovan Todistajilta, lestadiolaisilta kuin muiltakin.
Nykyaikainen demokratia on siitä hankala, että heikennykset siinä taitaisivat osua ihan kaikkiin ryhmiin.
Kun nyt sait vastauksen, kykenetkö puhumaan avauksen aiheesta? ONNISTUUKO SE?Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän kysymyksen esittänyt kymmeniä kertoja. En muista että kukaan vassu olisi vastannut siihen.
Nyt sait vastauksen. Kykenetkö nyt puhumaan ketjun aiheesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän kysymyksen esittänyt kymmeniä kertoja. En muista että kukaan vassu olisi vastannut siihen.
Alkaako tämän kysymyksen vastaaja puhumaan jotain muuta, haukkumaan kysyjää? Se jää nähtäväksi. Todennäköisesti tähän ei vastata.
- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
En ole vihervassu, vaikka olenkin ehkä hieman vasemmalle kallellani. Vastan silti, jotta saat rauhoituttua: jos joku ilmoittaa, että ei halua noudattaa maamme lainsäädäntöä, hänet pitää palauttaa lähtömaahansa. Keskustelun aiheesta pitäisi olla ensimmäinen asia siitä vaiheessa, kun joku täältä vaikkapa turvapaikkaa hakee.
Pulma kuitenkin taitaa olla uskonnonvapaus. Jos siihen kajotaan, se taitaisi olla myrkkyä useammillekin hallituspuolueille. Minun mielestäni ihan kaikenlainen uskonnollinen aivopesu voitaisiin kieltää. Erioikeudet pois niin islamilaisilta, Jehovan Todistajilta, lestadiolaisilta kuin muiltakin.
Nykyaikainen demokratia on siitä hankala, että heikennykset siinä taitaisivat osua ihan kaikkiin ryhmiin.
Kun nyt sait vastauksen, kykenetkö puhumaan avauksen aiheesta? ONNISTUUKO SE?Olit ensimmäinen. Onneksi olkoon. Selittyy sillä että et sanojesi mukaan ole ainakaan erityisen kova vassu.
- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Kyllä kykenen. Minä olen tyyliin miljoonia kertoja sanonut että pitää puhua aiheesta eikä käydä henkilöön kun ei kyetä sanomaan asiasta mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kykenen. Minä olen tyyliin miljoonia kertoja sanonut että pitää puhua aiheesta eikä käydä henkilöön kun ei kyetä sanomaan asiasta mitään.
Nimenomaan vassujen tapa on alkaa syyttää rasistiksi putinisteiksi natsiksi sellaista jonka kanssa ollaan eri mieltä asioista. Tämä on nähty miljoonia kertoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan vassujen tapa on alkaa syyttää rasistiksi putinisteiksi natsiksi sellaista jonka kanssa ollaan eri mieltä asioista. Tämä on nähty miljoonia kertoja.
Tätä samaa on niin moni muukin sanonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen aiheeseen jo vastasin että nuo kohdat käyvät täydellisesti vihervassut. Kaikki niin kuin nenä päähän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen aiheeseen jo vastasin että nuo kohdat käyvät täydellisesti vihervassut. Kaikki niin kuin nenä päähän
Vihervassuihin siis. Kännykkä vetelee omiaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit ensimmäinen. Onneksi olkoon. Selittyy sillä että et sanojesi mukaan ole ainakaan erityisen kova vassu.
Vielä kiitän sinua. En koskaan ole noin perusteellista vastausta saanut, vaikkakaan tuo ei ollut kovin pitkä vastaus.
Mutta kysymys kuuluu, onko tässä maassa ns. munaa toteuttaa se että ellei tänne kotouduta, silloin pois maasta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kiitän sinua. En koskaan ole noin perusteellista vastausta saanut, vaikkakaan tuo ei ollut kovin pitkä vastaus.
Mutta kysymys kuuluu, onko tässä maassa ns. munaa toteuttaa se että ellei tänne kotouduta, silloin pois maasta?Näin se pittää puhua asiasta eikä käydä siihen vastapuoleen käsiksi näin kuvaannollisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kysymys kuuluu, onko tässä maassa ns. munaa toteuttaa se että ellei tänne kotouduta, silloin pois maasta?Et kuitenkaan kykene puhumaan ketjun aiheesta?
Erikoista.- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Mutta keitä ns. "venäjän trollit" ovat?
Minä veikkaan, että ovat pääasiassa ihan suomalaisia vasemman laidan tyyppejä, anti-natolaisia jotka diggaa venäjää. Joku voi olla ihan venäläinenkin.
- AnonyymiUUSI
Aika osuvat pointit.
- AnonyymiUUSI
Syyllistäminen, toisten sanallinen syyttely ja muiden mielipiteiden ja sananvapauden estöminen on selkeä trollin merkki!!!
- AnonyymiUUSI
Tuohan pätee vasemmistopuolueisiin😆
- AnonyymiUUSI
Mihin kysymykseen te haluatte vastauksen. Lähtökohta on se että "aatulaisille" mikään muu vastaus ei kelpaa kuin sotapropagandaa tukeva vastaus.
- AnonyymiUUSI
Miksi rajasit kohdat 1-5 koskemaan vain venäjätrollia, kun osuvat yhtä hyvin demarikommunistitrolliin?
Jos sinä haluat puhua maamme vasemmistolaisista, tee ihmeessä oma avaus aiheesta! Etköhän sinä ole tehnytkin niitä ihan päivittäin?
En ymmärrä, minkä tason idiootti jankuttaa eri asia kuin mikä ketjun aiheesta on. Onko sinulla jokin ongelma, vai haluatko vain ärsyttää? Siitäkö saat tyydytystä?- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Jos sinä haluat puhua maamme vasemmistolaisista, tee ihmeessä oma avaus aiheesta! Etköhän sinä ole tehnytkin niitä ihan päivittäin?
En ymmärrä, minkä tason idiootti jankuttaa eri asia kuin mikä ketjun aiheesta on. Onko sinulla jokin ongelma, vai haluatko vain ärsyttää? Siitäkö saat tyydytystä?Minä puhuin juuri tuosta sinun aloituksestasi. Miksi et vastannut aloituksesta esittämään kysymykseeni, demarikommunistitrolli?
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhuin juuri tuosta sinun aloituksestasi. Miksi et vastannut aloituksesta esittämään kysymykseeni, demarikommunistitrolli?
Älä nillitä typeryyksiä.
- AnonyymiUUSI
Xw46 kirjoitti:
Älä nillitä typeryyksiä.
Olet jo täyttänyt kohdat 1,2,4 ja 5.
- AnonyymiUUSI
Miten nämä maahanmuutto jutut liittyy tähän Putinin trolli kysymykseen. Onko kaikki jotka vastustaa äärimmäistä äärioikeistolaisuutta Putinin kätyri.
Kannattaisiko yksilöidä mihin te haluatte vastauksen.
Itse vastustan Ukrainan sotaa, maahanmuuttoa ja punavihreää ilmaston pelastusta, enkä ole eläissäni äänestänyt Vasemmistoa. - AnonyymiUUSI
Ryzzän trollit myös pyrkivät pitämään provojaan esillä mahdollisimman pitkään.
- AnonyymiUUSI
Venäläisten puhe rauhan puolesta on sellaista, että mitenkään he eivät ota kantaa oman maansa aiheuttamaan rauhan rikkoutumiseen Euroopassa. Venäjän aloittaman sodan takia venäläiset ovat nyt itse huutamassa rauhan perään, joka olisi koko ajan vallinnutkin ja vallitsisi tänäkin päivänä, jos Venäjä ei olisi hyökännyt Ukrainaan.
Katsomalla pois siitä, miten Venäjä itse hyökkäyksellään rauhan rikkoi, venäläiset syyttävät kaikkia muita maita nykytilanteesta. Venälläisten mielestä rauhan edistämistä on se, että naapurimaat hoitaisivat puolustusjärjestelynsä mahdollisimman huonosti, jotta Venäjän olisi taas helpompi hyökätä muihin naapurimaihin. Venäläinen trolli ei aja rauhaa siitä puhuessaan, vaan ajaa Venäjän uusien hyökkäyssotien asiaa, huonolla menestyksellä tietenkin. - AnonyymiUUSI
Mikä avuksi? Oikea vastaus; älä nostele Suomi-vastaisia ketjuja kommentoinneillasi ylös, ne toivoo et lähtisit auttamaan, ja olisit ns. hyödyllinen idiootti. Et kai pitäisi siitä, et palstan etusivu on tulvillaan suomalaisten ja Suomen mollausta?
- AnonyymiUUSI
Venäjän trollit on todella helppoa tunnistaa, koska he jankuttavat aina täsmälleen samoja asioita aina täsmälleen samalla tavalla.
Huonolla suomen kielellä tyylipuhdasta Kremlin propagandaa, tarkasti Kremlin ohjeistuksen mukaan. Laadulla ei ole väliä vaan määrällä. - AnonyymiUUSI
Testi 2
Kysymys vassuille. Miksi meidän demarit eivät toimi yhtä isänmaallisesti kuin Tanskan demarit jotka eivät halua yhtään turvista maahan? - AnonyymiUUSI
Ne on helppo tunnistaa.
- AnonyymiUUSI
Näh, nuo ovat vain tavallisten trollien ja lautapentujen tuntomerkit. Rytsätrollit tunnistaa siitä että melkein aina levittävät suomivihaa/propagandaa jossain muodossa, myös piilovidduiluna. Se on aina suomalaisten halveeraamista ja kulttuurimme "juntittelua"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646277
- 635659
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1294670- 603937
- 143835
- 323249
- 693031
- 592866
- 762657
- 471970