Näin tunnistat Venäjän trollit

1. He eivät keskustele. He vain jankuttavat. He eivät mitenkään noteeraa sanomisiasi tai sitä, että korjaat ilmiselvät valheet ja epätodennäköistä väitteet.

2. Jos kysyt jotakin tarkennuksia tai ylipäätään ottaen mitään, He eivät vastaa.

3. He puhuvat usein nimellisesti rauhan puolesta.

4. Jos olet heidän kanssaan eri mieltä, He siirtyvät nopeasti loukkauksiin ja haukkumiseen.

5. Tiukan paikan tullen he vain katoavat.

89

280

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Tässä aluksi.

Kuten tulette huomaamaan, reaktio on hyvin luultavasti hiljaisuus. Tai, ehkä jokunen herja.

• Anonyymi
      UUSI

Putin on nazi

• Anonyymi
        UUSI

Zelensky on AZOV terroristi.

• Anonyymi
        UUSI

Kommu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet vassu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan sankari.

• UUSI

Unohdin vielä tämän:

6. He eivät suostu sanallakaan kritisoimaan Venäjää.

• Anonyymi
        UUSI

Sen sijaan Ukrainaa kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

> 2. Jos kysyt jotakin tarkennuksia tai ylipäätään ottaen mitään, He eivät vastaa.

Muistaakseni poikkeuksena Ilkka kuitenkin aina vastasi kaikkiin hänelle osoitettuihin jatkokysymyksiin.

• UUSI

Hän nimenomaan ei ikinä vastannut.
        🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Sopii hyvin demarikommunistiin kohdat 1-5.

• UUSI

Kiitos ponnisteluistasi.

• Anonyymi
        UUSI

Pietarin trollia ja persutrollia ei voi erottaa. . samaa vihervassareiden ja ay liikkeen haukkumista on .

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Kiitos ponnisteluistasi.

Vaalikojuilla on nähty miljoonia kertoja että vassut eivät vastaa mitään kun isänmaallinen kysyy tiukkoja kysymyksiä vaikkapa maahanmuutosta. He kääntää usein selkänsä.

Olen itsekin kokenut tämän vihreiden koukulla. Sanoivat vaan että sinun kanssasi ei ole mitään puhuttavat. Nimenomaan asioista pitäisi puhua. Mitä nämä tällaiset "poliitikot" ovat jotka eivät puhu asioista?

Katsokaa vaikka Sakari Rajamäen videoita ennen näitä kunnallisvaaleja. Siellä Vasemmistoliiton naiset näyttävät mallia kuinka käännetään selkää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalikojuilla on nähty miljoonia kertoja että vassut eivät vastaa mitään kun isänmaallinen kysyy tiukkoja kysymyksiä vaikkapa maahanmuutosta. He kääntää usein selkänsä.

Olen itsekin kokenut tämän vihreiden koukulla. Sanoivat vaan että sinun kanssasi ei ole mitään puhuttavat. Nimenomaan asioista pitäisi puhua. Mitä nämä tällaiset "poliitikot" ovat jotka eivät puhu asioista?

Katsokaa vaikka Sakari Rajamäen videoita ennen näitä kunnallisvaaleja. Siellä Vasemmistoliiton naiset näyttävät mallia kuinka käännetään selkää.

Ei koukulla vaan kojulla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eräässä videossa viisi naista kääntää selkänsä ja pakenee kojun perälle kun Sakari haluaa jutella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan. Siis sinun kanssasi ei ole mitään puhuttavaa. Näin sanoi vihreiden ehdokas Mikkelissä kerran minulle kun puhuin kiusallisista asioista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pietarin trollia ja persutrollia ei voi erottaa. . samaa vihervassareiden ja ay liikkeen haukkumista on .

Ei ole mitään persutrolleja, ota lääkkees.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut eri asiasta? Etkö kykene ymmärtämään ketjun aihetta? Oletko ehkä ulkomaalaistaustainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pietarin trollit tosin on demuja.

• Anonyymi
      UUSI

YYA aika oli Suomen historian parasta ja turvallisinta aikaa.

• UUSI

Kiitos, kun nostit ketjua.

• Anonyymi
      UUSI

Niiden idioottien kanssa kannata keskustella ja aikaansa tuhlata.

• UUSI

Enpä tiedä. Minusta taas on aiheellista nostaa heidän toimensa näkyville.

• Anonyymi
      UUSI

Jotenkin olen havainnut kirjoituksistasi samaa mistä saarnaat...ja hei, Venäjä on mätä, Putin on diktaattori jne.

• UUSI

Antaisitko esimerkkejä noista teksteistäni?

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Antaisitko esimerkkejä noista teksteistäni?

Etkö tiedä mitä olet kirjoittanut??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos on nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta, ei välttämättä muista.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän.

Sinä näemmä et pysty todistamaan väitettäsi.

• Anonyymi
      UUSI

"Jotenkin olen havainnut kirjoituksistasi samaa mistä saarnaat...ja hei, Venäjä on mätä, Putin on diktaattori jne."

Nämä eivät ole Xwn saarnoja, vaan tosiasioiden toteamista. Mikäli siis jossain yhteydessä päivänselvyyksiä pitää erikseen lausua..

• Anonyymi
        UUSI

Eli #eriasia? 😅🤣😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli #eriasia? 😅🤣😂

Venäjän trollit valehtelee kaikessa, Xw yleensä puhuu totta. Sikäli siis hyvin eri asia. Tajusitko eron?

• Anonyymi
      UUSI

😂🤣Voi sinua. Onko kesä vaikeaa aikaa?

• Anonyymi
        UUSI

Sulle köyhälle on.

• Anonyymi
      UUSI

Kun kysyy vassuilta eri asioita, he eivät lähes milloinkaan vastaa.

Maahanmuuttoon liittyvissä asioissa he vaikenee täysin

• Anonyymi
      UUSI

Eräs häirikkö on tuo "Pistemies", joka siis laittaa aina pisteen/pilkun väärään paikkaan. Tyyppi tekee täysin järkeä vailla olevia kommentteja, ja jos siltä jotain kysyy, niin ei vastaa.

• Anonyymi
      UUSI

miksi jankkaat taas?

• Anonyymi
      UUSI

Mitä ne semmoset Venäjän trollit ovat?

• UUSI

Koeta tutustua aiheeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Sama homma persujen trolleissa.

• Anonyymi
        UUSI

Niitä on vain sun vassun päässä. Kai tiedät että pakkomielle on mt-ongelma.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on vain sun vassun päässä. Kai tiedät että pakkomielle on mt-ongelma.

Kykenetkö puhumaan ketjun aiheesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Kykenetkö puhumaan ketjun aiheesta?

Ketä tarkoitit?

• Anonyymi
      UUSI

Vihervassut nimenomaan jankuttaa ilmastosta, rasismista, natsismista.

Kuitenkin vasemmistoaate on käytännössä sama aate kuin natsismi.

• UUSI

Erkö halua puhua Venäjän trolleista? Miksi koetat vaihtaa aihetta?

• Anonyymi
      UUSI

Anteeksi vain aloittaja mutta nuo kohdat käy täydellisesti vihervassuihin.

• UUSI

Älä viitsi nolata itseäsi tuollaisella roskalla. Olet sentään aikuinen. Vai oletko sittenkään?

• Anonyymi
        UUSI

Näillä palstoilla olen saanut kokea vihervassujen taholta nuo kaikki kohdat mitä aloituksessa on.

Ei sen paremmin voisi kuvailla vihervassujen toimintaa kuin tuo aloitus kuvaa.

Heitä kuljettaa historian tuhoisin aate. Siksi asiakysymykset ovat heille tervanjuontia.

Teen testin.

Kuinka aiotte kotouttaa ihmisen jonka uskonnollinen vakaumus kieltää kotoutumisen tänne? Käskettekö hänen vaan yksinkertaisesti luopumaan vakaumuksestaan? Silloin te rikkoisitte hänen uskonrauhaa eikö niin? Mitä sanoo vihervassut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä palstoilla olen saanut kokea vihervassujen taholta nuo kaikki kohdat mitä aloituksessa on.

Heitä kuljettaa historian tuhoisin aate. Siksi asiakysymykset ovat heille tervanjuontia.

Teen testin.

Kuinka aiotte kotouttaa ihmisen jonka uskonnollinen vakaumus kieltää kotoutumisen tänne? Käskettekö hänen vaan yksinkertaisesti luopumaan vakaumuksestaan? Silloin te rikkoisitte hänen uskonrauhaa eikö niin? Mitä sanoo vihervassut?

Olen tämän kysymyksen esittänyt kymmeniä kertoja. En muista että kukaan vassu olisi vastannut siihen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teen testin.

En ole vihervassu, vaikka olenkin ehkä hieman vasemmalle kallellani. Vastan silti, jotta saat rauhoituttua: jos joku ilmoittaa, että ei halua noudattaa maamme lainsäädäntöä, hänet pitää palauttaa lähtömaahansa. Keskustelun aiheesta pitäisi olla ensimmäinen asia siitä vaiheessa, kun joku täältä vaikkapa turvapaikkaa hakee.

Pulma kuitenkin taitaa olla uskonnonvapaus. Jos siihen kajotaan, se taitaisi olla myrkkyä useammillekin hallituspuolueille. Minun mielestäni ihan kaikenlainen uskonnollinen aivopesu voitaisiin kieltää. Erioikeudet pois niin islamilaisilta, Jehovan Todistajilta, lestadiolaisilta kuin muiltakin.

Nykyaikainen demokratia on siitä hankala, että heikennykset siinä taitaisivat osua ihan kaikkiin ryhmiin.

Kun nyt sait vastauksen, kykenetkö puhumaan avauksen aiheesta? ONNISTUUKO SE?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tämän kysymyksen esittänyt kymmeniä kertoja. En muista että kukaan vassu olisi vastannut siihen.

Nyt sait vastauksen. Kykenetkö nyt puhumaan ketjun aiheesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako tämän kysymyksen vastaaja puhumaan jotain muuta, haukkumaan kysyjää? Se jää nähtäväksi. Todennäköisesti tähän ei vastata.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

En ole vihervassu, vaikka olenkin ehkä hieman vasemmalle kallellani. Vastan silti, jotta saat rauhoituttua: jos joku ilmoittaa, että ei halua noudattaa maamme lainsäädäntöä, hänet pitää palauttaa lähtömaahansa. Keskustelun aiheesta pitäisi olla ensimmäinen asia siitä vaiheessa, kun joku täältä vaikkapa turvapaikkaa hakee.

Pulma kuitenkin taitaa olla uskonnonvapaus. Jos siihen kajotaan, se taitaisi olla myrkkyä useammillekin hallituspuolueille. Minun mielestäni ihan kaikenlainen uskonnollinen aivopesu voitaisiin kieltää. Erioikeudet pois niin islamilaisilta, Jehovan Todistajilta, lestadiolaisilta kuin muiltakin.

Nykyaikainen demokratia on siitä hankala, että heikennykset siinä taitaisivat osua ihan kaikkiin ryhmiin.

Kun nyt sait vastauksen, kykenetkö puhumaan avauksen aiheesta? ONNISTUUKO SE?

Olit ensimmäinen. Onneksi olkoon. Selittyy sillä että et sanojesi mukaan ole ainakaan erityisen kova vassu.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Kyllä kykenen. Minä olen tyyliin miljoonia kertoja sanonut että pitää puhua aiheesta eikä käydä henkilöön kun ei kyetä sanomaan asiasta mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kykenen. Minä olen tyyliin miljoonia kertoja sanonut että pitää puhua aiheesta eikä käydä henkilöön kun ei kyetä sanomaan asiasta mitään.

Nimenomaan vassujen tapa on alkaa syyttää rasistiksi putinisteiksi natsiksi sellaista jonka kanssa ollaan eri mieltä asioista. Tämä on nähty miljoonia kertoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan vassujen tapa on alkaa syyttää rasistiksi putinisteiksi natsiksi sellaista jonka kanssa ollaan eri mieltä asioista. Tämä on nähty miljoonia kertoja.

Tätä samaa on niin moni muukin sanonut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen aiheeseen jo vastasin että nuo kohdat käyvät täydellisesti vihervassut. Kaikki niin kuin nenä päähän

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen aiheeseen jo vastasin että nuo kohdat käyvät täydellisesti vihervassut. Kaikki niin kuin nenä päähän

Vihervassuihin siis. Kännykkä vetelee omiaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olit ensimmäinen. Onneksi olkoon. Selittyy sillä että et sanojesi mukaan ole ainakaan erityisen kova vassu.

Vielä kiitän sinua. En koskaan ole noin perusteellista vastausta saanut, vaikkakaan tuo ei ollut kovin pitkä vastaus.

Mutta kysymys kuuluu, onko tässä maassa ns. munaa toteuttaa se että ellei tänne kotouduta, silloin pois maasta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä kiitän sinua. En koskaan ole noin perusteellista vastausta saanut, vaikkakaan tuo ei ollut kovin pitkä vastaus.

Mutta kysymys kuuluu, onko tässä maassa ns. munaa toteuttaa se että ellei tänne kotouduta, silloin pois maasta?

Näin se pittää puhua asiasta eikä käydä siihen vastapuoleen käsiksi näin kuvaannollisesti.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuitenkaan kykene puhumaan ketjun aiheesta?

Erikoista.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Mutta keitä ns. "venäjän trollit" ovat?

Minä veikkaan, että ovat pääasiassa ihan suomalaisia vasemman laidan tyyppejä, anti-natolaisia jotka diggaa venäjää. Joku voi olla ihan venäläinenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Aika osuvat pointit.

• UUSI

Siksipä tämän kaltaisessa apinatarhassa ei juuri järkeviä vastauksia saakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Syyllistäminen, toisten sanallinen syyttely ja muiden mielipiteiden ja sananvapauden estöminen on selkeä trollin merkki!!!

• UUSI

Se, että esitin mielipiteeni ei luultavasti kavenna kenenkään sananvapautta?

• Anonyymi
      UUSI

Tuohan pätee vasemmistopuolueisiin😆

• UUSI

Edelleenkö sinä jankutat vain samaa?

Etkö sinä helv... ymmärrä ketjun aihetta?

• Anonyymi
      UUSI

Mihin kysymykseen te haluatte vastauksen. Lähtökohta on se että "aatulaisille" mikään muu vastaus ei kelpaa kuin sotapropagandaa tukeva vastaus.

• UUSI

Venäjäkö sitten ei ole "aatulainen"? Se on todellinen demokratia, vai?

• Anonyymi
      UUSI

Miksi rajasit kohdat 1-5 koskemaan vain venäjätrollia, kun osuvat yhtä hyvin demarikommunistitrolliin?

• UUSI

Jos sinä haluat puhua maamme vasemmistolaisista, tee ihmeessä oma avaus aiheesta! Etköhän sinä ole tehnytkin niitä ihan päivittäin?

En ymmärrä, minkä tason idiootti jankuttaa eri asia kuin mikä ketjun aiheesta on. Onko sinulla jokin ongelma, vai haluatko vain ärsyttää? Siitäkö saat tyydytystä?

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Jos sinä haluat puhua maamme vasemmistolaisista, tee ihmeessä oma avaus aiheesta! Etköhän sinä ole tehnytkin niitä ihan päivittäin?

En ymmärrä, minkä tason idiootti jankuttaa eri asia kuin mikä ketjun aiheesta on. Onko sinulla jokin ongelma, vai haluatko vain ärsyttää? Siitäkö saat tyydytystä?

Minä puhuin juuri tuosta sinun aloituksestasi. Miksi et vastannut aloituksesta esittämään kysymykseeni, demarikommunistitrolli?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puhuin juuri tuosta sinun aloituksestasi. Miksi et vastannut aloituksesta esittämään kysymykseeni, demarikommunistitrolli?

Älä nillitä typeryyksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Älä nillitä typeryyksiä.

Olet jo täyttänyt kohdat 1,2,4 ja 5.

• Anonyymi
      UUSI

Miten nämä maahanmuutto jutut liittyy tähän Putinin trolli kysymykseen. Onko kaikki jotka vastustaa äärimmäistä äärioikeistolaisuutta Putinin kätyri.
      Kannattaisiko yksilöidä mihin te haluatte vastauksen.
      Itse vastustan Ukrainan sotaa, maahanmuuttoa ja punavihreää ilmaston pelastusta, enkä ole eläissäni äänestänyt Vasemmistoa.

• Anonyymi
      UUSI

Ryzzän trollit myös pyrkivät pitämään provojaan esillä mahdollisimman pitkään.

• UUSI

Juuri niin.

• Anonyymi
      UUSI

Venäläisten puhe rauhan puolesta on sellaista, että mitenkään he eivät ota kantaa oman maansa aiheuttamaan rauhan rikkoutumiseen Euroopassa. Venäjän aloittaman sodan takia venäläiset ovat nyt itse huutamassa rauhan perään, joka olisi koko ajan vallinnutkin ja vallitsisi tänäkin päivänä, jos Venäjä ei olisi hyökännyt Ukrainaan.

Katsomalla pois siitä, miten Venäjä itse hyökkäyksellään rauhan rikkoi, venäläiset syyttävät kaikkia muita maita nykytilanteesta. Venälläisten mielestä rauhan edistämistä on se, että naapurimaat hoitaisivat puolustusjärjestelynsä mahdollisimman huonosti, jotta Venäjän olisi taas helpompi hyökätä muihin naapurimaihin. Venäläinen trolli ei aja rauhaa siitä puhuessaan, vaan ajaa Venäjän uusien hyökkäyssotien asiaa, huonolla menestyksellä tietenkin.

• UUSI

Venäjä hallitsee hyvin uhrautumisen.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä avuksi? Oikea vastaus; älä nostele Suomi-vastaisia ketjuja kommentoinneillasi ylös, ne toivoo et lähtisit auttamaan, ja olisit ns. hyödyllinen idiootti. Et kai pitäisi siitä, et palstan etusivu on tulvillaan suomalaisten ja Suomen mollausta?

• UUSI

Trollit osaavat nostaa ketjujaan ihan itse. Jonkun on pakko puhua ketjuissa järkeä.

• Anonyymi
      UUSI

Venäjän trollit on todella helppoa tunnistaa, koska he jankuttavat aina täsmälleen samoja asioita aina täsmälleen samalla tavalla.

Huonolla suomen kielellä tyylipuhdasta Kremlin propagandaa, tarkasti Kremlin ohjeistuksen mukaan. Laadulla ei ole väliä vaan määrällä.

• Anonyymi
      UUSI

Testi 2

Kysymys vassuille. Miksi meidän demarit eivät toimi yhtä isänmaallisesti kuin Tanskan demarit jotka eivät halua yhtään turvista maahan?

• UUSI

Miksi sinä jankutat sivussa ketjun aiheesta?

• Anonyymi
      UUSI

Ne on helppo tunnistaa.

• Anonyymi
      UUSI

Näh, nuo ovat vain tavallisten trollien ja lautapentujen tuntomerkit. Rytsätrollit tunnistaa siitä että melkein aina levittävät suomivihaa/propagandaa jossain muodossa, myös piilovidduiluna. Se on aina suomalaisten halveeraamista ja kulttuurimme "juntittelua"

• UUSI

Valheellisten väitteiden esittäminen Suomesta on tietenkin itsestäänselvyys.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6277
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5659
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      129
      4670
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      60
      3937
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3835
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3249
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3031
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59