Palomies menetti pallinsa ja hänestä tuli kuohittu pelastaja. Pelasta siinä nyt ketään, kun ei enää testosteronista saa voimaa.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011303548.html
Palomiestä ei kutsuta enää palomieheksi
16
128
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mielensä pahoittajien aikaansaamia asioita ovat tuollaiset huuhaajutut, kuten sukupuolineutraalisuus ihan kaikessa.
- AnonyymiUUSI
Kuka tässä pahoittaakaan mielensä ?? SINÄ.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tässä pahoittaakaan mielensä ?? SINÄ.
Ihmettelen joidenkin hörhöjen vaivaavaa mielensä pahoittamista. Pahoittavat mielensä sukupuolista. Ei ole silloin kaikki muumit laaksossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen joidenkin hörhöjen vaivaavaa mielensä pahoittamista. Pahoittavat mielensä sukupuolista. Ei ole silloin kaikki muumit laaksossa.
Hyvin kyllä et ymmärrä. Ei kyse ole sukupuolista, vaan yhden sukupuolen korostamisesta muka muita parempana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kyllä et ymmärrä. Ei kyse ole sukupuolista, vaan yhden sukupuolen korostamisesta muka muita parempana.
Missä sellaista korostamista tapahtuu?
- AnonyymiUUSI
Hassua kun panin eilen palomiestä ja sillä oli tissit ja rako .
- AnonyymiUUSI
Onkos panomies sitten etu vai takatuuppari
- AnonyymiUUSI
Miesoletetut eivät enää omi kaikkia ammattinimikkeitä.
- AnonyymiUUSI
Kysymys feministeille ja naisia pelastusvirkoihin ajaville henkilöille
Kun naisia väkisin pitää saada viranomaisiin eikö olisi kohtuullista sekä tasa arvoista ettei heillä olisi helpompia pääsyvaatimuksia kuntotesteissä kuten esimerkiksi poliisin virkaan hakiessa
Jos olet palavassa talossa haluatko että läskin satakiloisen feministiperseesi tulee pelastamaan valkoinen lihaa syövä 90kg lihaksikas testosteroninkatkuinen toksinen heteromies vai keveimmillä kuntotesteillä läpäissyt 60kg nainen?- AnonyymiUUSI
Ehkä käyttämäsi terminkin vuoksi ammattinimike on pelastaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä käyttämäsi terminkin vuoksi ammattinimike on pelastaja.
Vastaa itse kysymykseen elä olkiukkoile
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa itse kysymykseen elä olkiukkoile
Oletan, että palo ja pelastuslaitoksen työntekijät ovat pelastajia.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se "palomies" kielessä pysyy. Antaa noiden pösilöiden keksiä mitä keksivät. Tekeeväthän edes jotain ison palkkansa eteen
Vittu, eikö niillä kusipäillä oikeasti ole muuta tekemistä? Jotain viherlumppuja tietenkin. - AnonyymiUUSI
Letkukin viittaa liikaa sovinistisikoihin. Esimerkiksi "taiteltava vedensiirtoväline" on tasa-arvoisempi termi.
- AnonyymiUUSI
Persu sanottelee asioita itsensä kautta. Letku on silti letku persusta huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persu sanottelee asioita itsensä kautta. Letku on silti letku persusta huolimatta.
Persu onkin hyvä sukupuolineutraali termi.
Suomen kielessä on ollut ties kuinka kauan "hän". Pideään siitä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703053
- 922845
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220