https://demokraatti.fi/sak-hallitus-haluaa-tyontekijoille-ikuisen-koeajan-potkut-voisi-antaa-ilman-varoitusta
Tämän jos annetaan mennä läpi niin seuraavaksi työntekijät otetaan enää TET -harjoitteluun ilman palkkaa. Ja jos sen annetaan mennä läpi niin kohta porvari pistää firman ovelle luukun josta työntekijä voi ostaa lipun jotta pääsee tekemään töitä porvarin firmaan.
Oikeistohallitus haluaa työntekijät ikuiselle koeajalle
9
109
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen porvari?
- Anonyymi
Porvari=riistäjä. Henkilö, joka teettää työnsä muilla mahdollisimman halpaan hintaan.
- Anonyymi
ON SE KUMMA KUN TÄMÄN MAAN DIKTATUURI HALLITUS SAA TEHDÄ MITÄ TAHANSA, EIKÄ TÄMÄN MAAN LAMMASKANSA PISTÄÄ YHTÄÄN VASTAAN.
HERÄTYS JO, MITÄ TÄLLLE MAALLE TAPAHTUU!- Anonyymi
Ranskassa tälle olisi pistetty stoppi jo aikaa sitten, on se kumma kun gallit ovat sisukkaampia kuin suomalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranskassa tälle olisi pistetty stoppi jo aikaa sitten, on se kumma kun gallit ovat sisukkaampia kuin suomalaiset.
Juuri näin on käynyt.
- Anonyymi
Hallituksen linja on persujen linja. Että valitukset voi osoittaa sinne.
- Anonyymi
Hallituksen linja on Petterin takana olevien rikkaiden, harmaiden eminenssien linja.
- Anonyymi
Koeajat, pätkätyöt, määräaikaiset työsopimukset, jne.
Niitä kai nykyään halutaan, kun pitkäaikaiset vakituiset työntekijät tulevat liian kalliiksi työnantajalle. - Anonyymi
Ei palkkatöihin enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842