Nainen 55, mies 22?
Mitä Raamattu sanoo eri sukupolvea olevien avioliitosta 1.0
25
186
Vastaukset
- Anonyymi
Avioliittoasiaa ei voi jättää yksilönvapauksien ratkaistavaksi ja vastuulle, kuten arkkipiispat ja piispat tekevät. Vallan ansiokkaasti näinäkin päivinä. Varsinkaan, kun "sattuvat" olemaan samaa sukupuolta. Eli siis evankelisluterilainen kirkko, varsinkin Suomessa, toisista maista en tiedä, eikä tarvitsekaan tietää.
Tietää kyllä vallan hyvin lähes jokainen suomalainen tai saamelainen, tai rannikkoruotsalainen, tai maahanmuuttaja.
Nämäkin edellä mainitut "johtajat" kyllä palkkansa saavat. Kuten harraimme Jeesus on luvannut. Ja luvannut senkin, että: "Kukaan ei tule minun luokseni, ellei Isä sitä salli!"
Herääkin siis kysymyksiä arkkipiispaimme ja piispaimme sieluintilasta. Sahaatte omaa oksaanne, jolla istutte. Ja syyllistyväthän siis heidän mukanaan monet kirkkojen herratkin ja pastorit samankaltaisiin toimituksiin vihkiessään kahta miestä tai kahta naista keskenään.
Entäpä, jos maailma lobbaa vihkimään sikoja ja lehmiä keskenään. Yksiä aivopestyjä pieruja te olette. Kirkon "johtajat." Tilinne saatte, älkää murehtiko. Niin saan minäkin. Mutta en typerehtimällä.- Anonyymi
Tuolle kommentille on monta muuta vaihtoehtoketjua palstalla. Olet liian homofokusoitunut.
- Anonyymi
Joo mutta ku sukupolvet, mies 66, nainen 22?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle kommentille on monta muuta vaihtoehtoketjua palstalla. Olet liian homofokusoitunut.
Ja mitä äskeiseen tulikivenkatkuiseen kommenttiini lisään, kannattaa naisen tehdä avioehtosopimus, nuorikkonsa kanssa. Ja miehen ollessa vanhempi ja tytön nuorempi, nuorikkonsa kanssa. Mä en tiedä kun yhden fokuksen ja se on Ford Fokus. Ja se riittää mulle.
Elämä on valintoja. Koittakaapa tarttua niihin. Onko nekin valintoja satukirjasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä äskeiseen tulikivenkatkuiseen kommenttiini lisään, kannattaa naisen tehdä avioehtosopimus, nuorikkonsa kanssa. Ja miehen ollessa vanhempi ja tytön nuorempi, nuorikkonsa kanssa. Mä en tiedä kun yhden fokuksen ja se on Ford Fokus. Ja se riittää mulle.
Elämä on valintoja. Koittakaapa tarttua niihin. Onko nekin valintoja satukirjasta?Se on Ford Focus, my dear Firestone😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Ford Focus, my dear Firestone😀
Mä puhunkin kansankielellä, jossa c:eet ja koot väliin lausutaan suomalaisittain kauniisti soljuen. Ollos kuitenkin kaunis juhannus. Vaikka koko Suomessa. Ja alkaahan se suvisuloinenkin laulamaan joskus. :)
On ainakin jo näyttäytynyt. Täälläkin tundralla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä puhunkin kansankielellä, jossa c:eet ja koot väliin lausutaan suomalaisittain kauniisti soljuen. Ollos kuitenkin kaunis juhannus. Vaikka koko Suomessa. Ja alkaahan se suvisuloinenkin laulamaan joskus. :)
On ainakin jo näyttäytynyt. Täälläkin tundralla.F u CK ingentingen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta ku sukupolvet, mies 66, nainen 22?
Kyllä kai piispat voivat olla samaa sukupuolta miesten ja naisten kanssa vaikka ikäjakaumat olisivat mitä.
- Anonyymi
Koitappas nyt ajatella hieman loogisesti näitäkin asioita se kun levittelet propagandaa netissä .äse sama miten vastustat asioista joiden luulet olevan sinun oikeutesi puuttua . Äihmiset jotka haluavat siunauksen avioliitolleen. , siis heillä on myös oma uskonsa, ja sinä katsot asiaksesi kyseen alaistaa heidän oikeutensa ihmisenä joissa on yhteinen päätös. Siksi että rakastavat toisiaan
Niin että lopeta tuo lietsominen kukaan ei elä niillä ehdoilla mitä sinä edustat
Joten anna olla saarnasi netissä.
Tälläisistä ennakkoluuloista pitäisi kaikkien tehdä ilmoitus seurantaan.
Uskovaisten ei tarvitse mainostaa netissä, sillä mainostus on kielletty palstalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on valintoja. Koittakaapa tarttua niihin. Onko nekin valintoja satukirjasta?Kaikkien tulisi kirjoittaa paperit oli henkilö minkä ikäinen hyvänsä . Ja mitä tulee ikäeroihin, jos ne eivät häiritse aitä m pariskuntaa itsestään, niin miksi se häiritsee aloittajaa,
Antaisi olla jo, nämä sivut tulisi sada puhtaiksi kaikenmaailman. Ala-arvoisista kirjoituksista. Tämäkin aloittaja on kasvatuksessaan jo saanut janttelain säännöt , hän on olevinaan jonkinlainen KING omasta mielestään . Meillä muilla on kaikilla sama käsitys mikä hän on.
Joten palstan pilaajana antaa pahan mielen ihmisille , Sateenkaari väki on todella ystävällisiä ja auttavaisia , niin että olisi ehkä ilmoittaa seurantaan ihmiset joillekin ole muuta päässä kun omat olettamuksiensa ja ilkeilyt toisia ihmisiä kohtaan. Nyt on niin että wrisukpolvea olevat saavat mennä avioon jos he niin haluavat. Samoi sateenkaari väki, heidän rakkaus valittunsa on ihan yhtä arvokasta kun muidenkin avioliittoon menevien.
Ja uskovainen saa myös uskoa jos se on hänen valintansa, mutta ei mainosta sitä keskustelupalstoillla. Mainonta on sääntöjen vastaista, siis uskovaisten seurat, ja muutt pippalot, ei kuulu keskustelu palstoja pilaamaan .
- Anonyymi
No ihan herttaisen yhdentekevää mitä joku satukirja sanoo
- Anonyymi
Polvenkorkuiset uskoo satukirjoihin 📚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvenkorkuiset uskoo satukirjoihin 📚
aito_Iainen
2025-05-10 17:06:22
torre3 kirjoitti:
Luvut muuttuvat tunneittain. On liian epäuskottavaa.
Pyllyysi pökitään siis koko ajan. - Anonyymi
Ei kyllä tuo on ihan räyhis aitolais heimovesan tuotoksia :D :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aito_Iainen
torre3 kirjoitti:
Pyllyysi pökitään siis koko ajan.Miksi aito_lainen tykkää kirjoitella tuollaisia täällä, pääasiassa anonyymina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aito_lainen tykkää kirjoitella tuollaisia täällä, pääasiassa anonyymina?
Kirjoita ihan rekatullasi, Repe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aito_lainen tykkää kirjoitella tuollaisia täällä, pääasiassa anonyymina?
Tämä johtuu pitkälti siitä että enää ei pysty itse kirjoittamaan nimimerkkiään viestiin vapaasti kuten enne. Vanhaan hyvään aikaan räyhis aka aitolainen käytti nikkejä seuraavasti:
https://pastebin.com/1sf4cJag - Anonyymi
Olet siis seinähullu. Sellaista.
Kerro toki lisää Niuvakokemuksistasi niin kekustellaan niistä täällä yhdessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita ihan rekatullasi, Repe.
Mikset itse kirjoittanut?
Aloita itsestäsi?
Repejä vilisee vain mielikuvituksessasi.
Hän kirjoittelee tällä hetkellä muualla kuin täällä.
- Anonyymi
Oi rakkaat jumalanne lapset. Haukutte väärää puuta, kun aitolaista haukutte.
Ja jos sun sateenkaariväkesi on niin ihanaa ja autuaista, miksipä et ostaisi lentokonetta lentääksesi sateenkaareen. Lue Kirjasta merkki, miksi Jumala loi sateenkaaren. Homojen vuoksiko? Voitteko selventää ja valistaa tyhmää?
Hyvää jussinjuhlaa kuitenkin. Koittakaapa syventyä, mitä kukin kirjoittaa hieman objektiivisemmin asioihin. Ni-kyllä se kait siitä. Ja tämä tästä.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sateenkaari on luonnonilmiö, jossa sade ja aurinko ovat päätekijät. Ei sitä ole luotu.
Sait heti aamusta perääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait heti aamusta perääsi.
Kiroita toki rekatullasi:
aito_Iainen
torre3 kirjoitti:
Pyllyysi pökitään siis koko ajan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809