Tori.fi EI ole suomalainen palvelu, Tori.fi on norjalaisen mediakonsernin Schibstedin omistuksessa. Käyttöehdot ovat pitkät, minä luin ne.
Tori.fi:n käyttöehdoista poimittua (lyhennettynä ja selkokielellä):
Käyttäjä antaa Tori.fi:lle ei-yksinomaisen, maailmanlaajuisen ja maksuttoman oikeuden käyttää,
kopioida, muokata, levittää ja julkaista kaikkea sisältöä, jonka käyttäjä on lisännyt palveluun (esim. kuvat, tekstit, keskustelut).
Toisin sanoen:
Keskusteluissa kaikki lähettämäsi sisältö on vapaata riistaa tori.fi:lle, kuten kaikki muukin.
Taitaakohan toridiilillä mennä tilitiedotkin myytäväksi markkinointitarkoituksiin..?
Heillä on oikeus käyttää kaikkea sisältöä esim. markkinoinnissa tai kumppanisivustoilla jonka sivusto sinusta saa irti.
Ilmoitusasiaa Tori.fi palvelusta!!
6
430
Vastaukset 6
- Anonyymi
Öööö, ja pointti oli tässä mikä?
- Anonyymi
Kyllä. Tori.fi myyty Norjaan. Norjalaiset omistaa myös Oikotien.
Kuten huomattu on, että tori.fiissä ei voi enää ilmaiseksi myydä tai vuokrata asuntoaan yksityisesti! Se on per####tä!! - Anonyymi
Toriin vaikea edes saada ilmoitusta.Kauhean tarkkoja tietoja kysellään ja ihmetellä sopii että miksi..
Kyllä ymmärrän että huijareita paljon liikkeellä mutta kyllä on ostajan vastuulla loppuviimein mitä ja keneltä ostaa.Ja onhan todella paljon muitakin myyntipalstoja missä voi ilmoitella ja missä ei tarvitse kaikkia tietojaan levitellä.Eikä rekisteröityä pankkitunnuksilla.Sentään vain myyntipalsta,kirppis!
Ja jossain oli juttu että isommista myynneistä Tori tekee verottajalle ilmoitukset.Aika outoa kyttäilyä.Kaikki on kuitenkin käytettyjä tavaroita mitkä myynnissä,ainakin suurimmalta osin.
Ennen tuokin oli helpompi käyttää- Anonyymi
Jep. Täysin samaa mieltä!
Keräävät tarkkoja tietoja norskit(kin)....
- Anonyymi
Foliohatut päähän ja ei nykyisin kannata enää nimeäänkään julkisesti sanoa, joku voi vaikka varastaa sun identiteetin.
- Anonyymi00007
Tämon hyvä tiätää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1431395Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971115Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2541008On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75817- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35750- 66697
- 47685
- 43651
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164630Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä34628Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah197613Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus100546- 201534
- 105493
- 35491
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18482Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59476Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468