Uskovaisille huomio

Olen todella ylpeä teistä jotka olette uskaltaneet tulla ulos kaapista, nostan todella hattua teille. Sillä olen läheltä seurannut pariakin ihmistä jotka ovat parisuhteessa samaa sukuouolta olevan kanssa. Ja olen nähnyt kuinka koko suku ja perhe ovat heidät hylänneet.

17

906

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihminen on ihmiselle susi. Antakaamme kaikkien kukkien kukkia ja olla sellaisia kuin ovat.

• Anonyymi

Ymmärrettävää että suku hylkää, niin minäkin tekisin.

• Anonyymi

Homous ei ole normaalia, mutta minulle on ihan sama vaikka joku menisi vuohen kanssa naimisiin.

• Anonyymi

Ymmärrämme myös sinua, kaikki eivät voi olla ns. normaaleja.

• Anonyymi

Normaaleja???? Missä on sanottu kuka on ns. Normaali ja kuka ei? Kaikki me ollaan Jumalan lapsia. Toiset tykkää pojista toiset tytöistä toiset itsestään ja toiset ovat bi. Ei kandee kalastella ääniä jos on noin omaan napaan tuijottava asenne.

• Anonyymi

Miten määritellään normaali ihminen,käsitykseni mukaan kukaan ei ole ns. normaali.

• Anonyymi

Ylpeän nössön tahtoo kaikki 2030.

• Anonyymi

Se yks loikkarilessu piti täällä markkinoilla palopuheen joka sai kansan kiihkoon arvaamattomaan. Yli puoluerajojen sitä kiiteltiin somessa. Ei siis ihme miksi täällä on Suomen suvaitsemattomin kansa. Hävettää taas kerran peräkamariporukan takia.

• Anonyymi

Muistakaa! Homot joutuu kuoleman jälkeen HELVETTIIN ja sehän on aivan oikein! Koska se on Herran tahto🤗

• Anonyymi

Mutta kaikkihan me ollaan Jumalan lapsia. Toiset enempi ja toiset vähempi.

• Anonyymi

Lue Roomalaiskirje.

• Anonyymi

Tai vaikka aku ankkaa. Samanlaisia mielikuvitus-teoksia molemmat.

• Anonyymi

L uskovaiset ovat omapäistä porukkaa. Ei ne koskaan ota huomioon muita eikä kysellä lupia kelkkailuun mönkeilyyn vesikootteriilla ajeluun. Nämä vain tekee ja häiriköi muita. Ei koske maalliset lait näitä. Poliisit ei voi näille mittää. On ne kyllä häiriköitä. Nuorimmat justiin yltää ohjausarviin vaikka ikäraja on 15 v.

• Anonyymi

Kauppatiestä pitäisi tehdä Timo Hämäläisen -tie.
      Kuvaisi paikkakuntaa oivallisesti ja kertoisi sen historiasta.
      Kuka tekisi Kuntalaisaloitteen?

• Anonyymi

Olihan siinä semmonen pappi että naapurin vanhapoika joutu piirille "puhuttelun" jälkeen. Ei saanu katsoa töllöä eikä lukea seuraa. Ja mitä siellä riparileirillä oikein tapahtui?? Kukaan ei uskalla kertoa. Ry:llä saatiin kuitenki synnit anteeksi.

• Anonyymi

Kyllä se Tapio Hämäläinen oli parempi näyttelijä Uunon appiukkona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2462
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1642
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1076
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      83
      760
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      728
    Aihe