Kertoo tuore Kauhajoki-lehti.
Raportoidessaan esimerkiksi armeijan kiertopokaali säväyttää jälleen!
Tuulivoimahanke kirvoitti runsaasti keskustelua
2
267
Vastaukset
- Anonyymi
Ns. toimittaja on kuin joulukuusi. Ei ihme, että ymmärtäminen on vaikeaa!
- Anonyymi
Luin tuon jutun, silmään pisti Timo Huhtisen maininta autonrenkaiden mikromuovipäästöistä, pieni haku rengasmateriaaleista kertoo seuraavaa: luonnonkumi, synteettinen kumi, noki ja öljy, tiedän että kaupan on muovimateriaaleista tehtyjä renkaita jotka pidoltaan vastaa suunnilleen kuin laittaisi luistimet jalkaan. Sinänsä loogista heidän kannaltaan väittää että kaikki kielteinen on vanhentunutta tietoa, jos täällä kaikki on priimaa, miksi kasitien varrella myllyistä lenteli siipiä parhaimmillaan viikon välein ja mihin ne joutuivat, taidettiin upottaa mereen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741