Mädättäjä-Purran fantasiat väärän väristen lasten ampumisesta, kahden kauden hallitusjaksosta ja puhumattakaan seuraavan kauden pääministeriydestä ovat harhaisen ja sairaalloisen narsistin julkilausuttuja unelmia.
Mädättäjä-Purran fantasiat
28
198
Vastaukset
- Anonyymi
Purran petos kattaa n. 90% lupauksista. Maahanmuuttoa on hieman kiristetty ja kehitysapua leikattu, mutta samalla kaikki muut lupaukset on petetty. Kokkeli-vekkulit sai Purran pauloihinsa imartelulla ja valehtelulla ja nyt kyseinen persu-kunigatar luulee ettei persujen todellinen sanoma mene perille. Sanoma tulee perille oikein hyvin ja eikä se vastaa lupauksia.
Hauskaa seurata kuinka kokonainen puolue voi romahtaa yhden ihmisen takia, mutta mitä voi odottaa sairaalta narsistilta.- Anonyymi
Ei pitäisi tähteä kakkospuolueena hallitukseen se saa aina syyt päälleen, keput sen tietää kun vasukoiden kelkkaa lähtivät, rahaa jaettiin jopa eu mafialle 8 miljardia+ isisterroristit hakivat täysihoitoon suomeen.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-kartoitti-maailman-veroparatiisit-mutta-unohti-listalta-luxemburgin-irlannin-ja-hollannin/
- Anonyymi
Kaikki voisi olla toisin,jos Purra olisi saanut kenkää persuuksiin heti.Mummelin annettiin vaan söhlätä yhä enemmän.Persujen kannatus laskee laskemistaan.
- Anonyymi
Kyllä Riikka hyvin ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto politiikkaa etteenpäin .
Ne on tietysti pettyneitä jotka uskoivat persujen vaalivalhe petosjytkyyn Aatun opein . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Riikka hyvin ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto politiikkaa etteenpäin .
Ne on tietysti pettyneitä jotka uskoivat persujen vaalivalhe petosjytkyyn Aatun opein .Hehehihi . Soinilta puolueen kaappasivat Halla-ahon äärioikeisto jengi . Se ei tunnu menevän kaaliin . Minäkin sen silloin tiesin ja olen vain roskakuski .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehihi . Soinilta puolueen kaappasivat Halla-ahon äärioikeisto jengi . Se ei tunnu menevän kaaliin . Minäkin sen silloin tiesin ja olen vain roskakuski .
Tuokin tiedettiin taas ovat tilaston kärjessä, maanpetturi vasut.
https://yle.fi/a/74-20008168 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehihi . Soinilta puolueen kaappasivat Halla-ahon äärioikeisto jengi . Se ei tunnu menevän kaaliin . Minäkin sen silloin tiesin ja olen vain roskakuski .
Ei kukaan kaapannut paitsi soini järjesti omia seuraajiaan, kuten tiedät, demokratia toimi ja kaikki saa äänestää ja se vasua vatuttaa.
- Anonyymi
Riikka varoitettiin, Riikka ei uskonut.
- Anonyymi
Oikeisto menestyy loistavasti . Ilman lahjoin ostettua kannatusta kuten vihervasemmisto sosialituilla saa aikaan .
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-06-19 14:26:50
Oikeisto menestyy loistavasti . Ilman lahjoin ostettua kannatusta kuten vihervasemmisto sosialituilla saa aikaan "
<<<<<<<<<<<<<
Kyllähän se on Kela-Luille persuille kova paikka
kun Purra laittat net tienvarsia niittämään.
Hikihän siinä tullee.
- Anonyymi
Jauhoriikalla on kova elämä jota hän lääkitsee laillisilla lääkärin reseptilääkkeillä.
Sitten vasta kova rytinä alkaa kun lääkäri ei suostu jatkamaan "jauhoreseptiä" Jauhoriikalle. Jauhoriikka joutuu turvautumaan katukauppaan jota hallinnoivat Matut.- Anonyymi
Ihmeen pitkään jauho-Sannan känniörvellys ja jauhojen vetäminen kaivelee vassun ihon alla kun vieläkin yritätte sitä projisoida Purran tekemäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeen pitkään jauho-Sannan känniörvellys ja jauhojen vetäminen kaivelee vassun ihon alla kun vieläkin yritätte sitä projisoida Purran tekemäksi.
Sanna läpäisi huumetestit heittämällä. Riikka on narkkari, kunnes toisin todistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna läpäisi huumetestit heittämällä. Riikka on narkkari, kunnes toisin todistetaan.
Riikan epeli ei ole suostunut menemään hiustestiin jossa saadaan selville huumeiden käyttö. Sanna meni hiustestiin ollen puhdas kuin pulmunen.
- Anonyymi
Hullu mikä hullu. Meni lopullisesti sekaisin valtaan päästyään.
- Anonyymi
Työnnä se sakoo demari trolli sinne syvälle jonnekin minne aurinko ei paista.. Vai mitä Putinin juoksukoira.
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-06-19 14:58:06
Työnnä se sakoo demari trolli sinne syvälle jonnekin minne aurinko ei paista.. Vai mitä Putinin juoksukoira".
------
Demarit ei tarvitse trolleja heillä on vaan kannattajia
jotka kuittailevat PS`uille.
PS`uilla niitä taas on ja niille maksetaan siitä.
Ne ovat nämä:
"Kymmenen tikkua laudalla"
- Anonyymi
Laitahan punikki venäjän lippu hulmuamaan ja balalaikkaa soimaan.. Vähän ripaskaa siihen sekaan.
- Anonyymi
Persu siis punikki?
"Suomeen tarvitaan Venäjän ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä."
-Mauri Peltokangas-
https://x.com/PasiPennanen/status/1789932756635381929
- Anonyymi
Pääministerijututt ja puheet jatkosta missään hallituksessa olivat hömppää puoluekokoustajille. Eihän Riikkuli voinut sanoa näille, että kaikki on menetetty, enää vain loppua odotetaan, ripotelkaa tuhkaa päällenne.
- Anonyymi
Koska kerrot Putinin rakkikoira.. Paljonko Putin maksaa sulle vai luonnossa.
- Anonyymi
"Koska kerrot Putinin rakkikoira.. Paljonko Putin maksaa sulle vai luonnossa."
Mulle ei ole vielä tarjoiltu käteistä, sen enempää kuin mitään muutakaan, mutta
kerro toki lisää, jos tiedät asiasta enemmän.
- Anonyymi
Laitapa Putinin ottopoika miljoona miljoona ruusua niin tunnet miten saat henkisen yhteyden isäpuolees.
- Anonyymi
Putin on persun kansalliskonservatiivinen aateveli.
- Anonyymi
Vihervasukat ulisee 24/7 , antakaa meille muiden ansaisemat rahat ja ruokaa, kun olemme niin avuttomia pellejä, ettemme pysty itse niitä ansaitsemaan.
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-06-19 17:32:40
Vihervasukat ulisee 24/7 "
||||||||||||||||
Parempi ulista sutena
kuin olla sinä "24/7"
joka kaikki kesät lammikossa 🐸 kurnuttelet.
- Anonyymi
mitäs noidan polttaja muuta ? kai tiedät kohtalosi tulevaisuudessa ?
- Anonyymi
Kumpi on muuten pahempi.
Haukkua noita-akaksi ihmistä?
Vai muistuttaa siitä, mitä se ihminen on tehnyt?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324751Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene172691Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642573Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 341875
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321661Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?661496- 661304
- 821241