Etenkin sukulaisiini, jotka ovat jumalattomia. Voisiko tässä olla kyse samasta asiasta?
Tietenkään Suomessa on vaikea välttää joutumasta jumalattomien kiroiluja, ja muuta huonoa käytöstä näkemästä.
Ei sanaakaan Jumalasta sukulaisita, jotka haluavat lasten etua aivan kuin lapsilla ei olisi jo olemassa " lasten etu". Miksi ei voi antaa ihmisten olla rauhassa vaan heille pitää väkisin alkaa sanelemaan mikä on lapsille etua.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6ed33f41-d6ae-48ef-aca7-1e204dba3dce
Oma unelmani on elää täysin ilman kontakteja jumalattomiin
16
203
Vastaukset
- Anonyymi
Valemedian tärkein uutinen viikkojen ajan.
Ja jokapäivä syötetään tätä. Avaruudesta löytyy aivan varmasti sopivia planeettoja kaikille niille, jotka eivät viihdy tässä oikeassa maailmassa.
- Anonyymi
Iso lauma naisia:
https://www.youtube.com/watch?v=6upLGdsduiA - Anonyymi
Ylöstempauksen jälkeen ei tarvii 7 vuoteen olla yhtään tekemisissä jumalattomien kanssa mutta sen jälkeen pitää 1000v niitä kestää, koska 1000v valtakuntaan kai synti pääsee eli jumalattomia ihmisiä elää siellä, mutta niillä ei ole enää samaa pahantekomahdollisuuksia kuin nykyään on kun lakipykälät ovat rikollisuuteen kannustavia ainakin Suomessa.
Mielestäni rikollisille kuolemantuomio lähes kaikista rikoksista olisi aika hyvä ratkaisu. Ylinopeutta ajaminen ei ole välttämättä rikos. Joissakin ilkeilyrikoksissa kuen polkupyörään kohdistuva ilkivalta tai varkaus: kuolemantuomio. - Anonyymi
Perusta luostari johon etsit samoin ajattelevia. Jonnekin autiolle saarelle. Hommaatte asunnon tai jopa kirkon. Lopulta jos homma onnistuu, niin olette omavaraisia ja kaukana hankalista ihmisistä. Pitäkää huoli myös siitä ettei kukaan vahingossakaan eksy sille saarelle.
- Anonyymi
kuulostaa unelmapaikalta. autiosaari ilman ateistirikollisia tekemässä rikoksia eikä ulkomaan sosiaalipummeja.
siihen kun saisi vielä paljon saarella asuvia neitsyt tyttöjä, jotka töissa burger kingissä, citymarketin, josta saisi kalastusvälineet ja aseet metsästykseen ja luoteja, Saari saisi olla ainakin 5km pitkä ja leveä ja kaikki aitokristittyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa unelmapaikalta. autiosaari ilman ateistirikollisia tekemässä rikoksia eikä ulkomaan sosiaalipummeja.
siihen kun saisi vielä paljon saarella asuvia neitsyt tyttöjä, jotka töissa burger kingissä, citymarketin, josta saisi kalastusvälineet ja aseet metsästykseen ja luoteja, Saari saisi olla ainakin 5km pitkä ja leveä ja kaikki aitokristittyjä.Älä nyt noin vähään tyydy. Minusta meidän pitäisi vallata/perustaa täysin kristillinen maanosa. Antartiks vaikuttaisi sopivan tilavalle ja taivaallisen viileälle maanosalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt noin vähään tyydy. Minusta meidän pitäisi vallata/perustaa täysin kristillinen maanosa. Antartiks vaikuttaisi sopivan tilavalle ja taivaallisen viileälle maanosalle.
Jonnekin lämpimään paikkaan. Esim. Afrikasta 100km länteen täysin orjuuttaja verottajalta tai orjuuttajavaltioilta salattuun paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonnekin lämpimään paikkaan. Esim. Afrikasta 100km länteen täysin orjuuttaja verottajalta tai orjuuttajavaltioilta salattuun paikkaan.
Ei kyllä lämpimät paikat ovat varattu ateisteille ja muille synnintekijöille. Täytyy ottaa huomioon ilmastonlämpeneminen - kohta Etelä-navalla on Karibian ilmasto ja jumalattomat muualla kärsii helvetillisestä kuumuudesta ja vedenpaisumuksesta, kun jää on sulanut. Ei kun Jeesuksen nimessä: Lisää hiilidioksidia taivaalle, jotta päästään paratiisimme pian!
- Anonyymi
Taitaa helluntalaisilla olla alas tempaus olla ennen kuin ylös tempaus.Piru pyytää omiaan.
- Anonyymi
Voisi luulla, että viranomaisilla ja poliisilla olisi hommia ihan oikeiden rikosten selvittämisessä ja ihan oikeiden rikollisten jäljittämisessä - mutta ei - niin ovat kuin raivotautiset elukat lapsiperheitä raatelemassa ja jahtaamassa.
- Anonyymi
Itse ovat rikollisia viranomaiset, harjoittavat rujoa väkivaltaa jopa lapsia kohtaan, valehtelevat minkä kerkeävät, teeskentelevät mokomat kyykäärmeen sikiöt olevansa vain "huolissaan" väkivallan kohteittensa turvallisuudesta ja vuodattavat krokotiilinkyyneleitä kun saalis pääsikin karkuun.
Onneksi näitä ei tulevassa maailmassa ole!
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.
- Ilm. 22:15 - - Anonyymi
Maan alle menneen perheen amerikkalainen asianajaja: "perhe on nyt turvassa ja heillä on kaikki hyvin".
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-uutiset-sai-yhteyden-karfin-perheen-yhdysvaltalaiseen-asianajajaan-kahdeksas-lapsi-on-syntynyt-ja-koko-perhe-voi-hyvin/9177748
Kiitos Jumalalle!
- Anonyymi
Haluaisin itse että te pysyisitte pois politiikasta jossa päätetään KAIKKIEN suomalaisten asioista.
Voitte mun puolesta täysi-ikäisinä kaatuilla ja puhua kielillä aivan vapaasti omissa kinkereissänne, tietenkin olettaen että se on vapaaehtoista ja jossain määrin täysissä sielun voimissa.
Ei mul ny muuta, hyvät jussit. - Anonyymi
”Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.”
Johannes 15:18-23 FB38
”Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."”
Johannes 16:33 FB38
(Ei lähellä vaan hänessä -Kristuksessa Jeesuksessa )
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”
Roomalaiskirje 8:1 FB38
”Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan? Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa. Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta?
Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka? Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina". Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 8:31-39 FB38
("..Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 8:39 FB38 ) Ei lähellä vaan Hänessä.
”Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.” 2. Korinttilaiskirje 5:17 FB38 - Anonyymi
poika, täällä kirjoittaa isäsi, tule jo kotia! äiti on huolissaan, lakkaa pelleilemästä jo, olet aikuinen, ajattele vähän meitäkin, vanhuksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627