Pysytään elossa Juhannuksen yli!
Ei hukkumisia, autoilla tai potkulaudoilla kaahaamisia, puukko- tai kirveshippasia, harhalaukauksia, talojen ja saunojen palamisia, kuolemisia!
Itse kauan sitten, varsin humalaisena Juhannuksena, pelastin kahdesti - ! - yhden ja saman poikaystäväni kuolemalta, hukkumalta. Toisella kertaa sain sukeltaa syvässä rantavedessä pohjaan ja raahata laiturille. Jeesus vastasi rukoukseen ja kaveri virkosi.
Hän kuoli myöhemmin, nuorena syöpään.
Kuolema yllättää. Sitä ei osaa odottaa ja yhtäkkiä sulla makaa edessäs eloton kaverin ruumis. Siinä ei yleensä itkukaan enää auta.
Kuolematonta Juhannusta kaikille! 🙃
Kuolematonta Juhannusta!
18
102
Vastaukset
- Anonyymi
Kännisille veneilijöille tärkeä tiedotus - muistakaa sulkea sepalus ennen hukkumista!
On niin iljettävää naarata niitä ruumiita joilla on sepalus auki ja pili ulkona, kun känniääliöt ovat viimeisenä tekonaan nousseet seisomaan ja yrittäneet pissata laidan ylitse kiikkerässä veneessä. - Anonyymi
Miksi et rukoillut Jeesusta parantamaan kaverisi syöpää?
- Anonyymi
Hän kuoli vasta 14 vuotta tuon jälkeen, emmekä olleet enää yhdessä. Kuulin hänen kuolemastaan ja sairaudestaan vasta myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kuoli vasta 14 vuotta tuon jälkeen, emmekä olleet enää yhdessä. Kuulin hänen kuolemastaan ja sairaudestaan vasta myöhemmin.
Ja Jeesuskaan ei siis tiennyt siitä mitään, tai ei vain piitannut.
- Anonyymi
Puukkojunkkarit on Suomen kulttuuriperintöä .
- Anonyymi
Älkää sammuko rantahietikolle vatsalleen . Ruotsalainen tai persu voi yllättää takaapäin .
- Anonyymi
MUistakaa tästä eteenpäin: Silmitön ryyppääminen on ryssäläiskulttuuria jota me emme harrasta sivistyneissä länsimaissa
- Anonyymi
Monenko veikkaatte kuolevan tänä juhannuksena, eri onnettomuuksien kautta?
Minä arvelen... 20. - Anonyymi
Paskamainen keli lähteä nyt jo torstaina ainakin lähteä teltailemaan leirintäalueille tanssilavojen viereen juhannuksen viettoon.
- Anonyymi
Tyttöjen varottava skuutilla kaatumisia . Auttajat jopa raiskaa nykyään
- Anonyymi
Vähän ovat kuin raatoja tienlaidasta saalistavia haaskalintuja.
- Anonyymi
Toinen nuori tyttö bussin päätepysäkin metsään raiskattuna jäi ilman päätä kivien alle . Sekin ruotsissa
- Anonyymi
Suomessahan afgaanipedo poltti ladossa netistä löytämänsä suomalaistytön elävältä, heti tervetuliaisiksi, v. 2015.
- Anonyymi
Sekin salattiin vuosia . Ja hissukseen vieläkin Afgaani mahd. jo vapaana ..
- Anonyymi
Olin itse todistamassa erään "tyttöystävän" poikaystävän hukkumista vuonna 1970-luvun alulla. Surullinen tapaus. Malttia juhannukseen.
- Anonyymi
Mikä paikkakunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä paikkakunta?
Tommolansalmi.
- Anonyymi
Juhannus ei ole vielä edes alkanut ja hälytyskartta täynnä.
Ehkä ihmiset kohta vetäytyvät majoihinsa niin saavat virkavaltakin pitää taukonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658