Olisiko Ylä -Kainuun alueella bi henkistä naista kolmanneksi kivan parin seuraksi 😊?Mies hetero ja nainen bi-utelias.Ollaan XL kokoisia jos sillä on merkitystä
Pari 50 plus
22
654
Vastaukset
- Anonyymi
Pari olisi mutta ollaan Savon alueelta.Nainen bi utelias ja mies hetero .T 54/49
- Anonyymi
Kiitos mutta tässä vaiheessa etsimme pelkästään naista kolmanneksi 😊
- Anonyymi
No kukin tyylillään näköjään touhuaa.Taitaa olla näitä peräkammarin miehiä nämä kommentoijat!ja niuvannimemi taitaa olla suljettuna!t pari 54/49
- Anonyymi
Eikö tosiaan ole Kainuun alueella bi-henkistä naista?
- Anonyymi
Täällä eronnut 48v muodokas nainen olen bi.
- Anonyymi
Voitko kertoa että millainen nainen olet?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa että millainen nainen olet?😊
Parturi- Kampaaja empaattinen, tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen. Valee kutrinen 167 65 C sokeroitu myös, muutama kokemus naisten välisestä tykkäsin. Parin kolmantena koskaan ollut, kiinnostais yhdessä nauttia. Empä muuta osaa kertoo, kysyä voitte mielelläään vastaan. N 48v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parturi- Kampaaja empaattinen, tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen. Valee kutrinen 167 65 C sokeroitu myös, muutama kokemus naisten välisestä tykkäsin. Parin kolmantena koskaan ollut, kiinnostais yhdessä nauttia. Empä muuta osaa kertoo, kysyä voitte mielelläään vastaan. N 48v
Olisit samankokoinen kuin meidän 49v nainen.
Hän haluaisi ekan bi kokemuksen nainen kanssa.Parin mies osallistuu jos näin sovitaan tai kuinka vain..
Pari54/49 (ollaan suomi24 puolella myös) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Kajaanin suunnilla vai Ylä-kainuusta?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Kajaanin suunnilla vai Ylä-kainuusta?😊
Kajaanista olen. Kiva kuulla et saman kokoisia ollaan, eka kokemmus jää mieleen itsellä avasi nautinnon salat. Miksi jätettäisiin mies hauskan pidon ulkopuolelle. N 48v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanista olen. Kiva kuulla et saman kokoisia ollaan, eka kokemmus jää mieleen itsellä avasi nautinnon salat. Miksi jätettäisiin mies hauskan pidon ulkopuolelle. N 48v
Sinuun kyllä haluaisimme yhdessä tutustua;)
Lomalla ollaan niin päästään ajelemaan kyllä.
T-pari 54/49 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuun kyllä haluaisimme yhdessä tutustua;)
Lomalla ollaan niin päästään ajelemaan kyllä.
T-pari 54/49Jään lomalle viikon päästä voisimme sitten tavata. Asun porokylässä rivitalossa rauhallinen asuin ympäristö. Lomalla voisimme viettää aikaa ilman kiirettä, täällä hyvät rannat myös. Asuin kumpanina itsellä kissa kylläkään makuuhuoneessa oleskele jos alerkisia olette.
Huoneisto viilenee olen asennuttanut ilmalämpö pumpun. N 48v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään lomalle viikon päästä voisimme sitten tavata. Asun porokylässä rivitalossa rauhallinen asuin ympäristö. Lomalla voisimme viettää aikaa ilman kiirettä, täällä hyvät rannat myös. Asuin kumpanina itsellä kissa kylläkään makuuhuoneessa oleskele jos alerkisia olette.
Huoneisto viilenee olen asennuttanut ilmalämpö pumpun. N 48vEtkös asunut Kajaanissa??Nyt Porokylässä joka on Nurmeksessa... Aika outoa...t.Pari 50+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös asunut Kajaanissa??Nyt Porokylässä joka on Nurmeksessa... Aika outoa...t.Pari 50
Joku toinen vastannut puolestani. Miksi?
Olen myös kesälomalla koko heinäkuun, eikä ole kissoja eikä koiria. Asun omassa talossa maaseudun rauhassa. T. Mervi 48v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös kesälomalla koko heinäkuun, eikä ole kissoja eikä koiria. Asun omassa talossa maaseudun rauhassa. T. Mervi 48vÄrsyttää noi feikit...Ei mihinkään voi luottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös kesälomalla koko heinäkuun, eikä ole kissoja eikä koiria. Asun omassa talossa maaseudun rauhassa. T. Mervi 48vParikin lomalla heinäkuun .
Et olisitko kiinnostunut tapaamaan?
T/pari 54/49 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikin lomalla heinäkuun .
Et olisitko kiinnostunut tapaamaan?
T/pari 54/49Keskiviikon jälkeen viikon olen kotona, olen kiinnostunut. Tulisitteko yötä myöten tai muutamaksi päivää. T. Mervi 48v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikon jälkeen viikon olen kotona, olen kiinnostunut. Tulisitteko yötä myöten tai muutamaksi päivää. T. Mervi 48v
Yö kyläilemään..koirat tarvitsevat seuraavana päivänä jo hoitoa.T/pari54/49
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikon jälkeen viikon olen kotona, olen kiinnostunut. Tulisitteko yötä myöten tai muutamaksi päivää. T. Mervi 48v
Ja kuinkahan saattaisin yhteyttä muuta kautta?
T/pari 54/49
- Anonyymi
Mie voisin tulla 57 ukm
- Anonyymi
Jos selvästi haetaan naista, niin miksi helvetissä tunget mukaan??
- Anonyymi
Taitaa olla niin että täällä on vaan feikkejä..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360