Et jätä vaihtoehtoja kohta.
Pitääkö oikeasti muuttaa että pääsee susta eroon?
19
392
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinusta tuntuu että haluat muuttaa niin muuta
- Anonyymi
Sä oot ainut syy miks en tänne vois jäädä. Ällötät minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunneta. Herää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taas oot yhdentekevä, jos et roiku perässä.
- Anonyymi
Kyllä, lähre vetään.
https://m.youtube.com/watch?v=sTSSObZV8CY - Anonyymi
Minusta se on väärin että minä joutuisin taas muuttamaan hänen kiusaajan takia!
- Anonyymi
Laittakaa bannit hänelle, minusta se on todella teidän velvollisuus jotka annoitte hänelle luvan projektin aloittamiseen! Mikä siinä on niin vaikeaa, ettette muka voi sitä tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa bannit hänelle, minusta se on todella teidän velvollisuus jotka annoitte hänelle luvan projektin aloittamiseen! Mikä siinä on niin vaikeaa, ettette muka voi sitä tehdä?
Kertokaa miksette laittaneet sitä jo kolme vuotta sitten, kun sitä pyysin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa miksette laittaneet sitä jo kolme vuotta sitten, kun sitä pyysin!
Tuntuu siltä, että myös projektille luvan antaneet ovat halunneet minun voivan yhä huonommin vuosi vuodelta! Jos verenpaine ei ala laskea ja vointi yhä huononee saattaa käydä niin että menetän elämänhaluni kokonaan! Olen ollut jaksamisen äärirajoilla jo noin kuuden vuoden ajan!
- Anonyymi
Mihin me nyt ollaan muuttamassa?
- Anonyymi
Missä pippuri kasvaa
- Anonyymi
Onko hän sitten lähestynyt fyysisesti.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Joku seinänaapuri varmaan
- Anonyymi
No nainen, kannattiko pakomatka https://youtu.be/veRHPL9xFpY?si=m6cGl8On9r3QD9df
- Anonyymi
Musta pääsee kyllä yksinkertasen helposti eroon ei tarvi kun kerran sanoa et eiköhän tämä ollu tässä työnantajallekin olen aina neuvonu että koeajan puitteissa voi työsuhteen päättää helposti siksi mä testaan jo koeajalla kuinka hyvä pinna työnantajalla on sen jälkeen keksit vaan hyvän syyn irtisanoa ilman karenssia ettei asiaan mikään taho puutu ni lähden mielelläni vaikka en aio liittoon liittyä ni kassaan maksan kyllä taas töihin mentyäni että saan mahdollisen lopputilin myötä edes sen ansiosidonnaisen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891