Olen 40-50v mieshenkilö. On ollut erikoisen vaikea kevät ja kesä.
Nyt olen alkanut katselemaan joka päivä huonoja juttuja ulkona ollessani, sopivaa puun oksaa, korkeita rakennuksia, junia jotka ajaa ohitse kovalla vauhdilla. Nyt tänään illalla katselin virtaavaa vettä, mutta se oli liian matalaa, silti se kiinnosti minua kovasti, se virtaavan veden suuri määrä.
Onko syytä huolestua, tai on varmaan, mutta onko tämä nyt jo vakavaa? Miten pääsen tästä ohitse, tai johonkin terveempään suuntaan?
m
Onko tämä vakavaa, mielipiteitä?
6
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Samoja juttuja olen katsellut. Valittuna on kallioleikkauskohta moottoritiellä johon autoni suistuu tässä joku päivä. Tarkoitus on järjestää niin että ei näytä itse aiheutetulle. Koitan vähän säästää perikuntaa ja toimia niin ettei henkivakuutusrahat jää vakuutusyhtiölle.
- AnonyymiUUSI
Tuossa on hyvä idea. Ja paljon mietittävää. Tehdä se niin ettei se näytä ollenkaan itse aiheutetulta. Tuo idea poissulkee kaikki nuo aiemmin miettimäni vaihtoehdot, ja pitää miettiä uusiksi koko homma. Kiitos tästä. Tuo on oikeasti hyvä idea.
Minulla ei ole mitään perillisiä tai lähisukulaisia mistä täytyisi välittää, eikä henkivakuutusta, mutta silti tuo idea puhuttelee minua paljonkin. Toteutus on vaan jokin ihan muu kuin sinulla, ja sitä pitää miettiä paljon vielä.
m - AnonyymiUUSI
Oletko muuten minkä ikäinen, mies/nainen?
m
- AnonyymiUUSI
Ota aurinkoloma lämpimään maahan missä on menoa ja meininkiä, vaikka Thaimaahan. Siellä on hyvää ruokaa, lämpöä ja nähtävää. Saat ajatukset muualle, jos on tarkoitus saada ajatukset muualle.
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan pitänyt lomaa tai käynyt lomamatkalla. Jos tuonne toiselle puolen maailmaa joskus lähtisin niin en tulisi sieltä enää takaisin. Mitä järkeä olisi käydä suurella vaivalla toisella puolen maapalloa vain katsomassa miltä siellä näyttää. En tajua sellaista ollenkaan.
m
- AnonyymiUUSI
Katellaan nyt tämä kesä ens syksyyn. Jotkut asiat plaaraantuvat kohilleen aja kanssa. En ole käynyt Pohjois Norjan kahta kylää enemmän ulkomailla.
Autonkörötysoikeus saattaa loppua tähän vuoteen. Pitkille ajomatkoille en enää lähde.
Iäkkäänä sällinä pääsin "hyvinvointialueemme" tarkkailuasiakkaaksi.
Nissanikin vaatisi jo monen tonnin petrausta.
yks niist leksoist.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3752700Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632150Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861445- 1091435
- 271407
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191293- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401176