Pari sanaa vanhoillislestadiolaisille nuorille

39

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on parempi idea, jättäkää joko kristinusko ja alkakaa ateistiksi koska mitä järkeä on pelastaa itsensä Jumalalta joka lähettää ihmiset ikuiseen kidutukseen. Saatana on syytön ja tekee hyvää työtä erottaakseen ihmiset sadistisesta jumalasta joka heittää ihmisiä grillattavaksi

• Anonyymi

mulla oli kämppä kaverina armeijassa ateisti sydämellinen kaveri verrattuna kristin uskoon armeija ei ole isänmaan puolustusta varten vaan saatanan palvontaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla oli kämppä kaverina armeijassa ateisti sydämellinen kaveri verrattuna kristin uskoon armeija ei ole isänmaan puolustusta varten vaan saatanan palvontaan

varmaan liittyy jotenkin natoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmaan liittyy jotenkin natoon

ainut paikka jonka maailmasta saa tuhota eurooppa ja amerikka vois auttaa siinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainut paikka jonka maailmasta saa tuhota eurooppa ja amerikka vois auttaa siinä

tai sitten amerikka ja venäjä ovat kavereita ja jakavat maailman keskenään

• Anonyymi

Eihän hihhuli lessukat saa kirjoitella yleisöosastoihin? Eikö ota omaan tuntoon?

• Anonyymi

Miksi uhkailet nuoria, mikä sun agenda on, miksi peloittelulla luulet olevasi oikeassa?

• Hetkinen, kerroppa ensin mitä uhkauksia esitin? Entä mitä pelottelua? Tosiasioiden esilletuominen ei ole pelottelua.

• Anonyymi
        JuusoLehtola kirjoitti:

Hetkinen, kerroppa ensin mitä uhkauksia esitin? Entä mitä pelottelua? Tosiasioiden esilletuominen ei ole pelottelua.

Miksi sitten suviksissa pelätään tarrajengiä, tosiasioita esiin tuovia valveutuneita nuoria.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten suviksissa pelätään tarrajengiä, tosiasioita esiin tuovia valveutuneita nuoria.

En ota siihen kantaa, olen itse ex-vl. Mutta tässä tarrapuuhasteluasiassa kyllä vllien puolella. Tosiasioiden esilletuominen siten että se rikkoo esim suviseurojen järjestyssääntöjä ei ole OK. Eihän Tuska-festivaaleillekkaan saa mennä jotain omaa tarrakampanjaa Jeesuksesta tekemään.

Sensijaan tosiasioiden tuominen esille täällä tai Youtubessa on pääsääntöisesti ihan OK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noihan on kaksi keikkuvamielistä narsistia.

• Anonyymi
        JuusoLehtola kirjoitti:

En ota siihen kantaa, olen itse ex-vl. Mutta tässä tarrapuuhasteluasiassa kyllä vllien puolella. Tosiasioiden esilletuominen siten että se rikkoo esim suviseurojen järjestyssääntöjä ei ole OK. Eihän Tuska-festivaaleillekkaan saa mennä jotain omaa tarrakampanjaa Jeesuksesta tekemään.

Sensijaan tosiasioiden tuominen esille täällä tai Youtubessa on pääsääntöisesti ihan OK.

Kukaan ei estä festareilla jeesus tarrojen liimailua. Vain pelko tarrojen voimasta laittaa srk:n pelkäämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei estä festareilla jeesus tarrojen liimailua. Vain pelko tarrojen voimasta laittaa srk:n pelkäämään.

Okei, kokeilkaa järjestää samanlainen kampanja tuska -festareilla samanlaisella etukäteisellä mediahuomiolla. Sitten uskon ettei kukaan estä. Ennen sitä, en usko, en todellakaan usko. Tuskafestarit ei ole mitään Jeesus festarit eikä ne sinne Jeesusta kaipaa sen enempää ku suviseuroihin kaivataan jotain tarrapuuhastelijoita joilla on vaan itsekeskeisyys, oma napa ja seksi mielessä.

• Anonyymi

Juuso on lestadiolainen pappi joka alko homoilemaan seura kunta nuorten kanssa

• Anonyymi

tai jotain sinne päin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai jotain sinne päin

kuovin naaman liikkeet ovat sellaiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuovin naaman liikkeet ovat sellaiset

väkinäiset ilmeet ei pysty kattoo sekuntia kauempaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väkinäiset ilmeet ei pysty kattoo sekuntia kauempaa

menis sinne suvi seuroihin saarnaamaan

• Tässä kommentissa ei ole mitään muuta totta ku mun nimi. Kaikki muu on valhetta.

Olen ex-vl maallikko (en pappi), naimisissa naisen kanssa ja hetero eikä mulla oo mitään tekemistä seurakuntanuorten kanssa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Meillä on laki uskonrauhan rikkomisesta, eli ei voi mitä tahansa mennä levittelemään uskonnolliseen tilaisuuteen.

• Anonyymi

Mites ne ihmisten saatanalle heitot eikös niistä pitää laittaa koko lahko vankilaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites ne ihmisten saatanalle heitot eikös niistä pitää laittaa koko lahko vankilaan

ai niin unohdin eihän täällä suomessa kukaan noudata lakia se on vain vallan käytön apu väline

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai niin unohdin eihän täällä suomessa kukaan noudata lakia se on vain vallan käytön apu väline

Putin opettaa lapsen paikalle näin uskomaan meitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putin opettaa lapsen paikalle näin uskomaan meitä

varmaan pistää koko suomen lusimaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmaan pistää koko suomen lusimaan

länsi siperiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

länsi siperiaan

uskovaiset myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uskovaiset myös

varmaan firman 666 tyyppi saa erikoistunut kohtelun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmaan firman 666 tyyppi saa erikoistunut kohtelun

oon kertonut siitä putinille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon kertonut siitä putinille

mites se kissingerin juutalaisten homo mulkku joka alko rokottaa ihmisiä täällä on sijoittajia se on fifti fitti hallitse lampaiden mieliä ja lampaat kuulevat paimenen ääntä

• Anonyymi

kun ei tää yhteisön kunta tee niille mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on varmaan vitsi että laiton uskonto noudattaa lakia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on varmaan vitsi että laiton uskonto noudattaa lakia

tai mistä tietää kuinka lain kuuliaisia ne on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai mistä tietää kuinka lain kuuliaisia ne on

se yksi vaan yrittää livetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se yksi vaan yrittää livetä

jääköhän koskaan kiinni

• Anonyymi

esi aciollisesta seksistä vois pistää vankilaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

esi aciollisesta seksistä vois pistää vankilaan

eihän se koske epä uskosia mutta lestoja koskee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän se koske epä uskosia mutta lestoja koskee

Tai ainakin niiden liitän näisiä

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4646
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2129
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1618
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      170
      1554
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1512
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      272
      1336
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1209
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1132
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      81
      1079
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65