Lupaus Jumalalta niille, jotka Häntä etsivät!

Anonyymi-ap

”Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.”
Psalmi 34:11

23

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuorten jalopeurain pitää tarvitseman ja isooman; mutta jotka Herraa etsivät, ei heiltä mitään hyvää puutu.

• Anonyymi

Unga lejon lida nöd och hungra, men de som söka HERREN hava icke brist på något gott.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unga lejon lida nöd och hungra, men de som söka HERREN hava icke brist på något gott.

The young lions do lack, and suffer hunger: but they that seek the LORD shall not want any good thing.

• Anonyymi

Ei näköjään uskalla kristityt kommentoida alotuksiini. Jeesus sanoo tappavansa lapsia 🤣🤣🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toisen käden lupauksia piisaa.
      Mutta teot puuttuu.

• Anonyymi

Aikuiset leikkii piilosta!

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus armostasi, jota osoitit Golgatan ristillä, kun kärsit ja kuolit syntiemme tähden!

• Anonyymi

Ei olisi kannattanut lietsoa kapinaa, siinä ei yleensä hyvin käy.

• Anonyymi

Jos etsii väärästä paikasta, niin ei voi koskaan löytää.

Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa. Kerberokset heittää sisälle harhaoppiseen uskonlahkoon, hurmospastorit kaataa, ei siellä ole mitään Jeesusta koskaan ollutkaan.

Room. 10:20

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

• Anonyymi

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

2. Tess. 2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi

Saatana on sinutkin sitonut tahtoansa tekemään, Teuvo ”edesmennyt” Suni. Miksi elät valheessa?

• Anonyymi

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Taivaallisen Isän tahto ei ole valheessa elämistä. Sinähän valehtelet olevasi edesmennyt, Teuvo. Ja lisäksi jatkat herjaamista. Voi miten väärässä olet!

• Anonyymi

Ihmisen teot ratkaisee viime kädessä taivaaseen pääsemisen, ei pelkkä uskontunnustus. Raamatussa uskominen on verbi, tekemistä ilmaiseva sana "uskollisuus", "uskon kuuliaisuus", mikä tarkoittaa oikeata uskoa.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, JOKA TEKEE minun taivaallisen Isäni tahdon.

• Anonyymi

5. Moos. 6:5

Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

5. Moos. 11:1

"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä."

5. Moos. 30:20

Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kuule hänen ääntänsä ja riipu hänessä kiinni, sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi, ja niin sinä saat asua siinä maassa, jonka Herra sinun isillesi, Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, vannotulla valalla on luvannut heille antaa."

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

• Anonyymi

Portto Rahab ei ollut koskaan kuullut puhuttavan Jeesuksesta.

• Anonyymi

Jumalaa pitää etsiä, eikä mitään valejeeksia, tai muita henki-ilmiöitä, millä lahkot ratsastaa.

Kymmenen käskyä ja lait on Jumalasta, niistä kannattaa aloittaa Jumalan etsiminen.

Matt. 6:33

Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin.

• Anonyymi

1. Joh. 5:2

Siitä me tiedämme rakastavamme Jumalan lapsia, että rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen KÄSKYJÄÄN.

Hurmoslahkoissa on kuulemma Katekismuksetkin poltettu, koska niissä on Jumalan kymmenen käskyä, joita he vihaavat.

• Anonyymi

Hurmoslahkojen petollinen strateria on kieltää Jumalan lakien ja käskyjen ehdoton auktoriteetti ihmisen elämään ja niiden tilalle tarjotaan pelkkiä henkikokemuksia, hurmoskokemuksia, tuntemuksia, joita uskotellaan pelastusvarmuudeksi, taivaskokemukseksi, henkikasteiksi tms. selitystä niille antaen.

• Anonyymi

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      95
      9169
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      91
      7598
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      33
      7559
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      231
      7228
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      94
      5995
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5871
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      105
      5561
    8. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      13
      4861
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      66
      4646
    10. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      30
      3286
    Aihe