Vanhan liiton siionistikristityt muutetaan juutalaisten 3. temppelin PYLVÄIKSI.

Anonyymi-ap

Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos.

Vanhan liiton kristityn osa on siis kunniakas: saada patsastella ikuisesti juutalaisten 3. temppelin pylväänä sen kattoa kannatellen !

Tosin tässäkin patsastelussa voisi olla omat vaaransa, kuten voimme todeta Luciferin kohtalosta, mutta koska kuolemaa ei enää ole, niin siionistit saavat patsastella ikuisesti juutalaisten 3. temppelin pylväänä.

Hes.28
13 Eedenissä, Jumalan puutarhassa, sinä olit. Peitteenäsi olivat kaikkinaiset kalliit kivet; karneolia, topaasia ja jaspista, krysoliittia, onyksia ja berylliä, safiiria, rubiinia ja smaragdia sekä kultaa olivat u p o t u s - j a s y v e n n y s t y ö t s i n u s s a , valmistetut sinä päivänä, jona sinut luotiin.
14 Sinä olit k e r u b i , laajalti suojaavainen, ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle; sinä olit j u m a l ' o l e n t o ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.
15 Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys.
16 Suuressa kaupankäynnissäsi tuli sydämesi täyteen väkivaltaa, ja sinä teit syntiä. Niin minä karkoitin sinut häväistynä Jumalan vuorelta ja hävitin sinut, suojaava kerubi, pois säihkyväin kivien keskeltä.
17 Sinun sydämesi ylpistyi sinun kauneudestasi, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi. Minä viskasin sinut maahan, annoin sinut alttiiksi kuninkaille, heidän silmänherkukseen.
18 PALJOILLA SYNNEILLÄSI, TEKEMÄLLÄ VÄÄRYYTTÄ KAUPOISSASI, SINÄ OLET HÄVÄISSYT PYHÄKKÖSI. Niin minä annoin sinun keskeltäsi puhjeta tulen; se kulutti sinut. Ja MINÄ PANIN SINUT TUHAKSI MAAHAN KAIKKIEN SILMÄIN EDESSÄ, jotka sinut näkivät.
19 Kaikki tuttavasi kansojen seassa ovat tyrmistyneet sinun tähtesi. Kauhuksi olet sinä tullut, EIKÄ SINUA ENÄÄ OLE, hamaan ikiaikoihin asti."

8

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärtänet itsekin vertauskuvan. Esim. yhteiskunnan tukipylväs on ihailtu ja arvostettu henkilö, jolla on vaikutusvaltaa.

• Anonyymi

Joo, minä kyllä ymmärrän, mutta nämä siionistikristityt eivät ymmärrä vertauskuvia, vaan rakentelevat kaikenlaista maallista huuhaata niiden perusteella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, minä kyllä ymmärrän, mutta nämä siionistikristityt eivät ymmärrä vertauskuvia, vaan rakentelevat kaikenlaista maallista huuhaata niiden perusteella.

Mutta kun minäkin olen sionistikristitty enkä rakentele huuhaata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun minäkin olen sionistikristitty enkä rakentele huuhaata.

Et siis odottele tempausta ja juutalaisten 3.temppeliä?

Etkä nosta kansan/lastenmurhaajia jalustalle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis odottele tempausta ja juutalaisten 3.temppeliä?

Etkä nosta kansan/lastenmurhaajia jalustalle?

Tempaus tulee seitsenvuotisen Antikristus-ajan jälkeen ja temppeli kyllä rakennetaan, mutta se on tarpeeton, koska Jumala ei enää uudessa liitossa ole palvottavissa juutalaisten uhrimenoin.

• Anonyymi

Vanhan liiton vaalijat eli israelilaiset shamerim -ei juutalaiset eikä kristityt- ovat vertauskuvallisen temppelin rakennuskiviä ja ansioituneimmat ovat sen pylväät. Se ei ole niin kuin kuolleista kivistä rakennettu Jerusalemin JUUTALAIStemppeli mutta siellä on ylipappi ja jumalallisen suosion aikakauden (Rahuta) koittaessa oletettavasti myös kohtaamisteltta ja alttari jne. niin kuin Israelin Jumalan sanassa eli Pojassa (egyptiksi Moses) lukee.

"juutalaisten 3. temppelin pylväänä"

No sellaisesta pysyn kaukana. Sehän olisi Serubbabelin/Herodeksen temppelin kaltainen kuollut ja lainvastainen rakennus.

"mutta nämä siionistikristityt"

Sebaot ja Siion ovat sanoja, joita ei juurikaan esiinny israelilaisessa kirjallisuudessa, vaan ne ovat juutalaisuuden tunnusmerkkejä, samoin kuin Saatana-henkiolento. Ja Israel-nimisen juutalaisvaltion pääperustajajäsen Ben-Gurion oli juutalainen ateisti ja siionistien johtaja. Joten on hyvät perusteet kummeksua siionistikristittyjä, kun siionistmi liittyy Jeesuksen Mooseksen perusteella tuomitsemaan porukkaan ja ateismiin ym.

• Anonyymi
      UUSI

Hienot upotustyöt paholaisessa, vai mitä ?

"Peitteenäsi olivat kaikkinaiset kalliit kivet; karneolia, topaasia ja jaspista, krysoliittia, onyksia ja berylliä, safiiria, rubiinia ja smaragdia sekä kultaa olivat upotus - ja syvennystyöt sinussa, valmistetut sinä päivänä, jona sinut luotiin."

• Anonyymi
        UUSI

Raamatussa ei kerrota, että siionistikristittyjä peitettäisiin minkäänlaisilla kalliilla kivillä taikka saisivat minkäänlaisia kultaisia upotus- ja syvennystöitä, kun heidät muutetaan pylväiksi juutalaisten 3. temppeliin kattoa kannattelemaan, vaikka ovat voitokkaita kristittyjä.

Mistäköhän se johtuu?
        Ihan tavallisia pylväitäkö heistä vaan tehdään?

No toivottavasti edes ohut kultamaalikerros sipaistaan pintaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      113
      1663
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1322
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      970
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      832
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      808
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      788
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      721
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      661
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      647
    Aihe