Jota ei voi hakkeroida eikä se tilttaa eikä hidastu.
Se on laajennettavissa, energiatehokas, nopea, räätälöistävissä ja se vaatii siksi myös uutta rautaa, mutta se toimii myös vanhalla.
Sen nimi voisi olla all in one OS, AIOOS.
:/
Nainen, olen kehittänyt uuden käyttiksen
5
105
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anteeksi nainen, minun täytyy yrittää jotenkin kompensoida housujeni sisältöä. Siellä on vain pieni s*älittävä k*stemato, sekä tyhjä r*ppyinen säkki, jossa kaksi s*rkastunutta r*sinaa.
:/- AnonyymiUUSI
Kun teet tilin sanoistasi, tulet katumaan.
:/
- AnonyymiUUSI
On muuten kumma juttu että tuo yksi on jatkuvasti ketjuissani.
Mutta sekin ilmoitettiin minulle edeltä ennen kuin se alkoi ja tiedän mistä se johtuu.
Harmi, että tuo yksi ei tiedä.
Nainen, sinäkin kyllä huomaat ja tiedostat asian, syytä et ehkä tiedä, mutta saatat arvata sen mikäli sinullakin on henki.
:/- AnonyymiUUSI
Oot kyllä niin ihana ♥️
Mies minulla on RAKKAUS HENKI 😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä niin ihana ♥️
Mies minulla on RAKKAUS HENKI 😘Vaikka housuissasi ei ole mitään elollista. Tirsk! 🤭🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256