Työpaikkoja ei ole oikeasti niin paljon kun väitetetääm

Anonyymi-ap

Suurin osa on frikki paikkoja vuodesta toiseen
Koska niihin ei ketään palkata

8

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Satonen keksi työpokemonin !
      . Eiku hakeen vaan piilotyöoaikkoja b!

• Anonyymi

Juurikin näin. Missähän ne hallituksen lupaamat satatuhatta uutta työpaikkaa ovat piilossa ? Ehkäpä Purran hameen alla .

• Anonyymi

Ja tulevaisuudessa niitä on vielä vähemmän.
      Tekoäly ja robotiikka seuraavalla vuosikymmenellä alkaa viemään duuneja oikein huolella.
      Voi jopa olla että pois potkittava lihasäkki opettaa koneelle työnsä.

• Anonyymi

Kannattaakin hakea niitä ministeri Satosen piilotyöpaikkoja .

• Anonyymi

50000 avointa työpaikkaa ei ole paljon, kun työttömiä on reilusti yli
      300000 ja lisää tulee hallituksen päätösten seurauksena.

• Anonyymi

Työpaikkoja ja mahdollisuuksia on,jos olet syntynyt sopivaan sukuun.

• Anonyymi

Duunitorin haku: "Avoimet työpaikat Loviisa, Porvoo, Sipoo
      Löysimme 308 työpaikkaa, joista 89 on julkaistu viimeisen 7 päivän aikana."
      Haku ei huomioi että samat ilmoitukset on esillä kahdella kielellä. Lisäksi mukana roikkuu kymmeniä paikkoja jotka ovat auki kuukaudesta toiseen, mutta hakemuksiin ei edes vastata.

Persut ja kokoomus voisivat perehtyä oikeaan työpaikkatarjontaan ja työnhakumenetelmiin. Aktiivinen työnhakija kirjautuu sisään kymmeniin erilaisiin työnvälitysportaaleihin, jotka toimivat lähinnä paskasti. Sataa hakemusta kohden eikiitos -vastauksia tulee noin 70 ja ensimmäisen kierroksen haastatteluja 1-2. On ihan normaali käytäntö siis että ilmoituksiin ei edes vastata. Viime talven saldo oli noin 330 hakemusta ja viimein työpaikka.

• Anonyymi

Kokoomus elää aina omassa fantasiamaailmassa jota se yrittää tyhmille tuputtaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82