Suurin osa on frikki paikkoja vuodesta toiseen
Koska niihin ei ketään palkata
Työpaikkoja ei ole oikeasti niin paljon kun väitetetääm
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
Satonen keksi työpokemonin !
. Eiku hakeen vaan piilotyöoaikkoja b! - Anonyymi
Juurikin näin. Missähän ne hallituksen lupaamat satatuhatta uutta työpaikkaa ovat piilossa ? Ehkäpä Purran hameen alla .
- Anonyymi
Ja tulevaisuudessa niitä on vielä vähemmän.
Tekoäly ja robotiikka seuraavalla vuosikymmenellä alkaa viemään duuneja oikein huolella.
Voi jopa olla että pois potkittava lihasäkki opettaa koneelle työnsä. - Anonyymi
Kannattaakin hakea niitä ministeri Satosen piilotyöpaikkoja .
- Anonyymi
50000 avointa työpaikkaa ei ole paljon, kun työttömiä on reilusti yli
300000 ja lisää tulee hallituksen päätösten seurauksena. - Anonyymi
Työpaikkoja ja mahdollisuuksia on,jos olet syntynyt sopivaan sukuun.
- Anonyymi
Duunitorin haku: "Avoimet työpaikat Loviisa, Porvoo, Sipoo
Löysimme 308 työpaikkaa, joista 89 on julkaistu viimeisen 7 päivän aikana."
Haku ei huomioi että samat ilmoitukset on esillä kahdella kielellä. Lisäksi mukana roikkuu kymmeniä paikkoja jotka ovat auki kuukaudesta toiseen, mutta hakemuksiin ei edes vastata.
Persut ja kokoomus voisivat perehtyä oikeaan työpaikkatarjontaan ja työnhakumenetelmiin. Aktiivinen työnhakija kirjautuu sisään kymmeniin erilaisiin työnvälitysportaaleihin, jotka toimivat lähinnä paskasti. Sataa hakemusta kohden eikiitos -vastauksia tulee noin 70 ja ensimmäisen kierroksen haastatteluja 1-2. On ihan normaali käytäntö siis että ilmoituksiin ei edes vastata. Viime talven saldo oli noin 330 hakemusta ja viimein työpaikka. - Anonyymi
Kokoomus elää aina omassa fantasiamaailmassa jota se yrittää tyhmille tuputtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241