Ettei vaan mitenkään oisi osalisena jossain kaavaassa jota tehdään parhaillaan?
Vanha mainos: "Osuuskauppa on monessa mukqana"
Miettii: Mitäköhän ne siellä kaavoitusosastolla nyt tapahtuu, saunotaan..ja kaqvoja mietitää ja aina Osuuskauppa on vottaja,
No, Arvosta ei ole enää- mutta arvosen henki elää ja moni kuin vaistomaisesti - Onko totta, ettei salonmme kaupunkimme valtuustoon kokouksiin ei edes pääse jos ei vilauta ovella >S - korfttia?
itäköhän Osuusauppa ja kaupunkime päättäjät parhaillaan huselaavat?
10
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinne kaupunkimme valtuuskokouksiin pääsee, mutta kuin 99 rosentilla on päätöksissä se VITUN vihreä S - kortti felissä, päätökset ovat aina Osuuskauppamyönteiset.
Muistelkaa: Lidiliä silloin ei edes päästetty koko kaupunkiimme ja silloinen O suuskaupan johtaja jopa
salkkarissa sanoi - Ei tänne saloon mahdu enää yhtää kipaiöevaa yritystä.
Saatanan porvasrit, perkele. - Anonyymi
En enää päässyt tavallisella S- kortillani kaupunkimme valtuuston kokoukseen, äijä siinä ovella snoi kun vilautin S - korttiani.
"Voi , kulkaa, nykyisin pitää olla sellainen KULTAINEN S- KORTTI joka myönnetään vain tosi porvareille jotka sitoutuvat tosissaan Osuuskaupan päätöksiin ja vain sellaisella voimme päästää sisään.
- Mitenkä sen sitten saa, kysyin ja mulla pitäisi olla MUKA 200 OOO e sijoitustilillä että saisin Kultaisen S kortin?- Anonyymi
No, ei ole ihme kun tavikset haluavat vaikka pyöräteitä lisää - siellähän kaupunkimmevaltuustossa huseeraavat samat saatanan Osuskaupan ihramahaisaet äijät koko saatan VUOSINA 1960 ----2025
- Anonyymi
Me täällä Osuuskaupassa vamidsterlemme jo PATINIUN S - korttiamme , mutta siinä on:ettei sillä kortilla kukaan ei esdes pääsi valtuustosaliin sisälle, mitä teemme
- Anonyymi
Jotenki alkaa tuntumaan, että koko Valtuustosali on yhtä saatanan Osuuskauppaa ja kohtahan ne alkaa sinne vaatimaan valtuustosaliimme ARVOSEN patsasta
- Anonyymi
Joo, ja sitten vatuuston kokous alkaa: "tulkaa kaikki Valtustomme saliimme Hivelemällä Osuuskaupan Arvosen kipsiveistos patsasta.
Jatkuu_
Kait kaikilla on se Osuuskaupan Kultaortti mukana, joo joo.
Ettei vaan täällä ole yhtää <Lidliläistä ?
Mää olen, vanhemiltani kortin varastin.
Vartiat syöksyvät pyynnöstä nuoren tytön kimppuun ja suorastaan reivät sen ulos kadulle - Anonyymi
Sillähän se jo nyt on ARVOSEN patsas Kaupunkimmetalon vastaanotossa ja jokaisen sisääntulijan on joko niiattava arvosen patsaan edessä, tai suudeltava sitä poskelle.
Itte kusen sen patsaan juurelle - mutta en pääse tavikwena edes sisälle. - Anonyymi
Kukas se Arvonen oli, en muista edes äijää?
- Anonyymi
Muisten ja vanhoja aikoja ja kuinka joka saatan Salon Seudun >Sanomissa oli juttu vähintään kerran viikossa; Näin osuuskaupan Arvonen menee ,,,,kuselle,,, näin Arvonen kokka, näin Arvonen,,, näin arvonen,,,,
Kyllä silloin witutti kun joka saatanan lehdessä oli vaan, Arvonen, arvonen arvonen.
Salkkarin tilaistoista varmaan löytyy, heh ,,,, - Anonyymi
Kyllä se arvosen patsas pitää Kettutyttöjen tulla maalaamaan VEREN punaiseks jos se ulko sisäänkäynnin vieressä jököttää.
On se Osuuskauppa senverran köyyhien verta imenyt vuosikymmenissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722