Mitä sä näit..?
Edelleen näen kauniin hymyn
56
615
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanan miehen, jonka haluan
- Anonyymi
Ihmiset ei ole leluja,joita vaan halutaan,siinä pitää olla muutakin ja pakolla ei ketään saa! Pakkomielteiset ei tota ymmärrä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ei ole leluja,joita vaan halutaan,siinä pitää olla muutakin ja pakolla ei ketään saa! Pakkomielteiset ei tota ymmärrä!
Sinä vaikutat hyvinkin pakkomielteiseltä. Sivusta arvaa kuka?
- Anonyymi
Näin meissä paljon samankaltaisuutta, syvyyttä ja vetovoimaa. Harmittaa, että aloit ottaa askelia kauemmas 💔
- Anonyymi
Anteeksi rakas. Ei johdu sinusta. Toivottavasti en menetä nyt sinua tämän seurauksena 😥💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi rakas. Ei johdu sinusta. Toivottavasti en menetä nyt sinua tämän seurauksena 😥💔
Oikeaa rakkautta ei menetä koskaan tai ei ainakaan sitä tunnetta❤️
Jos molemmat on tarkoitettu toisilleen niin sitten tiet kohtaan. 🙏
Jokaisen askeleet on jo tähtiin kirjoitettu syntymän hetkellä. Kuoleman hetkellä ja kaikki mitä tuohon väliin mahtuu, oon vain rakastanu sua❤️
Tämä kirjoitus jääköön tänne ikuisiksi ajoiksi muistoon. ❤️
Rakkaus on elämääkin suurempaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että sisimmässäsi tiedät, että en ole menossa minnekään. Odotan sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että sisimmässäsi tiedät, että en ole menossa minnekään. Odotan sua.
❤️❤️❤️❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeaa rakkautta ei menetä koskaan tai ei ainakaan sitä tunnetta❤️
Jos molemmat on tarkoitettu toisilleen niin sitten tiet kohtaan. 🙏
Jokaisen askeleet on jo tähtiin kirjoitettu syntymän hetkellä. Kuoleman hetkellä ja kaikki mitä tuohon väliin mahtuu, oon vain rakastanu sua❤️
Tämä kirjoitus jääköön tänne ikuisiksi ajoiksi muistoon. ❤️
Rakkaus on elämääkin suurempaaNiin sen suurin kaikista 🤩❤️🤗☺️
- Anonyymi
Ihanan miehen, jota haluaisin pussailla ja halailla, mutten pysty. Tyydyn painamaan tykkää-nappia ja häipymään äkkiä linjoilta.
- Anonyymi
lempeän miehen
- Anonyymi
Minua nuoremman hyvännäköisen ja mukavan miehen. Uskoakseni aika erilaisen kuin minä. Sen ja ikäeron vuoksi en voi uskoa että hän olisi kiinnostunut minusta.
- Anonyymi
Komean ja karismaattisen J-miehen ❤️🔥😘😜💋
- Anonyymi
Missä näet kauniin hymyn?
- Anonyymi
Toisen puoliskon.
- Anonyymi
Siis näet puo liskon, varmaan aika söpö lisko sit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis näet puo liskon, varmaan aika söpö lisko sit.
Sitä juurikin on, söpö mies, puo lisko.
- Anonyymi
Höpsö rakkaan jonka pokka meinasi pettää 🤣😍🤭 kauniin naisen jonka oma tahtoisin olla ❤️
- Anonyymi
Meinasi pokka pettää juu, mut onneks ei. Oot mun oma liekkini ja mä oon sun oma. Ikuisesti ❤️🔥
- Anonyymi
Oli kyllä lähellä kerran kun sattumalta tuli jotkut jutut mieleen😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasi pokka pettää juu, mut onneks ei. Oot mun oma liekkini ja mä oon sun oma. Ikuisesti ❤️🔥
❤️💋🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä lähellä kerran kun sattumalta tuli jotkut jutut mieleen😂
😂😂😘
- Anonyymi
Sun uskon ja rakkauden. Muista se.
- Anonyymi
minä haluan vain elämäni takaisin myös rahastaja työssä, hyvässä semmoisessa. ja nehän tulee kun nämä lopettavat juttunsa. tiedän nyt mitä tekivät, osataan välttää petollisia ihmisiä ja ei edelleenkään suostuta. kaiken ootte hakannut ja sehän teille tulee huonona elämään ettekö voi loputtomasti estää eikä kiinnosta mikään tarjoamanne juttu. tai järjestäminen omat jutut ja suunnat ja muut paljon paremmat itselle.
- Anonyymi
💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💩💩💩💩
😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂🤣
Satu 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satu 💩
Noup🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup🤣😂
Kyllä tiijän😉♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💩💩💩💩
Minä rakastan häntä kellä on suolistovaivoja.Se
ei vähennä rakkauttani häneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastan häntä kellä on suolistovaivoja.Se
ei vähennä rakkauttani häneen.😂😘
💩💩💩💩💩
Rakkautta on yhteinen huumori.
- Anonyymi
Sä liikut kivasti.
- Anonyymi
Sä et ole kovinkaan älykäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tartte, koska sä loistat älylläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tartte, koska sä loistat älylläsi.
Yäk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole kyllä loista sillä yhtään, yksäri. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
Oot taas herännyt väärällä jalalla polkemaan jalkaa ku ei mennykkään lokakampanja tai mikään marssitua Strömsöössä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot taas herännyt väärällä jalalla polkemaan jalkaa ku ei mennykkään lokakampanja tai mikään marssitua Strömsöössä. Sivusta
Esim viranomaisten, kuten narsisteilla on usein suuria luuloja- en pidä hänestä, viekää hänet pois yhteiskunnasta kts jo etukäteen
- Anonyymi
Näin jonkun joka pakeni paikalta liian nopeasti kieltämällä voimakkaat tunteensa.
- Anonyymi
Ei se niistä tunteista johtunut, vaan tästä yhteiskunnasta tai järjestyksestä.
- Anonyymi
Käyn katsomassa hymyä. Joßa helpöþäiß
- Anonyymi
Huoli hymystä
- Anonyymi
Eilenkö nähtiin taas, kyllä vuoksesi hymyilin?
Taisit hymyillä mutts katsoa pian ohittaessa oikealle..ujoudesta tai .. pettymys ettemme samaan suuntaan menty ( olis silloin paremmin oltu samassa paikassa kuten aiemmin ) näinkö meni?? N - Anonyymi
komein mies maailmassa. ajattelin häntä kun olin muiden kanssa. kertoo varmaan kaiken.
- Anonyymi
Kertoo sen, miten kohtelet muita 😕
- Anonyymi
Ihme vetovoima
https://www.youtube.com/watch?v=NFIlFXFNJ4E&list=RDNFIlFXFNJ4E&start_radio=1- Anonyymi
Ihan hullu vetovoima.
- Anonyymi
Himon katseessa
- Anonyymi
Voi ei, et sä voi sitä nähdä 🤭😍🫣 apua paljastuin 😂😚😚
- Anonyymi
Näin sussa herrasmiehen ja tunsin valtavaa vetovoimaa. Siinä vois olla potentiaalia suurempaakin. Jää nähtäväksi, jos koskaan enää tavataan...
🌱☀️ - Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Mahtavan puolen nään
- Anonyymi
Hi3nia
- Anonyymi
Eli se on siinä
- Anonyymi
Mitä tapahtuu?
- Anonyymi
Arvaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197