Perunasips on silloin hyvä, kun maageni krenaa. Perunasipsin suolaisuus auttaa maagenia rauhoittumaan. Perunasipsin huono ominaisuus on se, että ne janottavat. Silloin joutuu juomaan ja jokainen tietää miten vaikeaa on löytää mehua, jossa ei ole humbuukisokuria. Lisäksi mehut ovat kalliita.
Kuinka teillä on elämä mennyt suhteessa perunasipseihin? Otatteko ne mausteellisina, merisuolattuina vai maalaisperunasips tuotteina?
Perunasips tuotteiden oikea käyttö
9
167
Vastaukset
- Anonyymi
Mää laitan persuniksit kusikaivoon .
- Anonyymi
Ne kovettaa suonet ja pehmittää kakan.
sitten seisoo järki missä seisoo.
no tossa!
meneeks tää telkkarii?
eiku alkkarii - Anonyymi
Ostan joskus rainbowsipsejä jos raha riittää olusien jälkeen. Tosi harvoin siis
Untamo Tupanen, kuopio. Savo - Anonyymi
Pystyn syömään 3 isoa sipsipussia kerralla ja olen normipainonen. 157cm/218kg,hölkkään ja voimistelen.
mitä connery sanoi englannissa.. ? fish and ssshippsshhh..
oma maageenini käskee tekee itse eikä' aina tarvita öljyäkään..uunissa kovettuvat.. joskus kun treffailin suosin haisunaksuja muttei ne kyllä enää ole samaa kamaa..
eli teen itse..pottu on halpaa paitsi valkovenäjällä.. ja veitseni ovat teräviä..- Anonyymi
Joskus taisit mainita sipsin kaltaiseksi kuivatuista perunan lastuista? Ja niihin sitten öljyä? Ellei peräti makuöljyjä tai vastaavia?
Netissä olisi laitteita, jos osaisi tilata netistä, jotka suikeroivat potaatin, jota ennen ne on laitettu tikkuun, joka laitetaan öljykeittimeen 180 celsiusasteeseen, kunnes suikerot nousevat kypsyyden merkkinä pintaan. Sitten suikeropotut laitetaan liinalle ja annetaan öljyn hieman poistua. Ja sitten suikeropotaatti on valmis, joko suola ja pepper ropseille tai dipping tyyppisenä käytettäväksi.
Netin kautta osaavat saavat paljon tuotteita kasvisten käsittelyyn ja uppopaistin käsittely takaa niiden maukkaan raikkauden, joko paneroituna tai ilman paneeria. Anonyymi kirjoitti:
Joskus taisit mainita sipsin kaltaiseksi kuivatuista perunan lastuista? Ja niihin sitten öljyä? Ellei peräti makuöljyjä tai vastaavia?
Netissä olisi laitteita, jos osaisi tilata netistä, jotka suikeroivat potaatin, jota ennen ne on laitettu tikkuun, joka laitetaan öljykeittimeen 180 celsiusasteeseen, kunnes suikerot nousevat kypsyyden merkkinä pintaan. Sitten suikeropotut laitetaan liinalle ja annetaan öljyn hieman poistua. Ja sitten suikeropotaatti on valmis, joko suola ja pepper ropseille tai dipping tyyppisenä käytettäväksi.
Netin kautta osaavat saavat paljon tuotteita kasvisten käsittelyyn ja uppopaistin käsittely takaa niiden maukkaan raikkauden, joko paneroituna tai ilman paneeria.jos potun kuoriset eivät ole kovin ohuita tai rupisia nekin voi käyttää lastuina eikä vain sisus.. monesti kuorissa muissakin on vitamiinit ja muut.. makuöljynä oliiviöljyä suosittelisin..
voi ne sipsiset tehdä uunissa tai uppopaistorasvassa mikä voi olla melkein mitä vaan.. sitäkin on lapsena harrastettu.. rasva ei ole pahasta.. ainakaan aivoille..
jos noita uppopaistorasvoja käyttää niiin itsellä on ollut mielessä paneroida sibulirenkaita ja käyttää rasvassa... sitä en ole kokemuksistani huolimatta kokeillut.. sipulin pitää olla iso sen olen kuullut.. mikä sopii järkeen.. pieniä on vaikea suikaroida ja sen jälkeen vaikeroida
mutta mitä tekee jäljelle jäävälle rasvalle.. siivilöidä suolata ja käyttää uudestaan makurasvana???? voisi olla ideaa..koska ideologiaanai kuuluu että mitään ei hukkaan..P.ervokki kirjoitti:
jos potun kuoriset eivät ole kovin ohuita tai rupisia nekin voi käyttää lastuina eikä vain sisus.. monesti kuorissa muissakin on vitamiinit ja muut.. makuöljynä oliiviöljyä suosittelisin..
voi ne sipsiset tehdä uunissa tai uppopaistorasvassa mikä voi olla melkein mitä vaan.. sitäkin on lapsena harrastettu.. rasva ei ole pahasta.. ainakaan aivoille..
jos noita uppopaistorasvoja käyttää niiin itsellä on ollut mielessä paneroida sibulirenkaita ja käyttää rasvassa... sitä en ole kokemuksistani huolimatta kokeillut.. sipulin pitää olla iso sen olen kuullut.. mikä sopii järkeen.. pieniä on vaikea suikaroida ja sen jälkeen vaikeroida
mutta mitä tekee jäljelle jäävälle rasvalle.. siivilöidä suolata ja käyttää uudestaan makurasvana???? voisi olla ideaa..koska ideologiaanai kuuluu että mitään ei hukkaan..lisäys...
jos asuisin maalla vois jäljelle jäävästä rasvasta tehdä sakssalaistyyppistä biobensaa.. tai käyttää lamppuöljynä..- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
lisäys...
jos asuisin maalla vois jäljelle jäävästä rasvasta tehdä sakssalaistyyppistä biobensaa.. tai käyttää lamppuöljynä..Miksi maaseudun metsiin ja peltojen reunaan ei voi mennä ja tehdä biodiiseliä? Tilat ovat edulliset suhteessa muihin, vaikka paikanpäälle on pitkä matka. Ja maa on rutiköyhä niin, että edes lamppuöljyn tuotantoprosessia ei rahoitettaisi.
Kun tuotannontekijät eivät kohtaa, ei synny sitä uutta, mitä muualla on tehtävä, että jokaisella on oma elinkeino. Koulutus ilman konkretian kohtaamista tekemiseen liittyvän infrastruktuurin muodostamiseksi on yhteiskunnan taholta, jos sellaista on olemassa, hukkaan heitettyä resurssien käyttämistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879