Mikä järki? Mahtaa olla paljon lipunostaneita tällä säällä?
Kuortane Games
15
553
Vastaukset
- Anonyymi
Urheiluihmiset ostaa lipun ja menee katsomoon toppatakki päällä. Jotkut valittaa kotona.
- Anonyymi
Nähdään kisoissa!
Me ei olla sokerista :) - Anonyymi
7,9 astetta näytti mittari, tulee pahat virtsatie infektiot, ilmaston muutos syynä.
- Anonyymi
Kjäh kjäh paleltukaa ja kastukaa. Tuskin mukavaa urheilijoillekaan. Katselen maksukanavalta pehmeältä sohvalta kunnon urheilua. Ehkä otan lasin viiniä hyvien juustojen kanssa.
- Anonyymi
Näiden kisojen osalta voitaisiin jo lausua päätössanat. Ajankohtakin on paska.
- Anonyymi
Kisat näkee täysin ilmaiseksi Ylen kanavalta. Ei minkään valtakunnan järkeä mennä paikan päälle.
- Anonyymi
Mukava, että uskovaisa urheilijoita on mukana myös.
- Anonyymi
Tyhjät on katsomot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjät on katsomot.
Tälle rahalle olisi muutakin käyttöä kuin vip katsomoon kutsua ihmisiä syötettäväksi ja juotettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälle rahalle olisi muutakin käyttöä kuin vip katsomoon kutsua ihmisiä syötettäväksi ja juotettavaksi.
Kateellinen. Kun sua ei koskaan kutsuta 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen. Kun sua ei koskaan kutsuta 😂
Miksi olisin? Päästessäni istumaan vesisateeseen +7 asteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin? Päästessäni istumaan vesisateeseen 7 asteessa
Paimenna niitä lampaitas vaan ja vahtaa yläkerrasta kentälle niin ei mee sähköä television kattomisesta
- Anonyymi
Minä olin juhannuksen päissään ku opiston kokit. Mutta kotona ny saakin olla ku on pyhiä. Työajalla se ei ole oikein sopivaa. Meni kisat ohi livenä ja telkkarissa. Mutta onnea sille joka voitti kisat. Hienoa että järjestetään kisat kuortaneella.
- Anonyymi
On se hienoa että kuortaneellakin on joskus ihmisiä eikä pelkkiä nokiottia.
- Anonyymi
Tuolla rahalla voi palkata ihmisiä kävelemään tyhjiä katuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742