Älä jätä lastasi koulun uskontokylpyyn. Valitse elämänkatsomustieto. Tarvittaessa kirkon jäsenyydelle stoppi.
9 vuoden uskontokylpy?
31
265
Vastaukset
- Anonyymi
Elämänkatsomustieto, joka on tarkoitettu vapaa-ajattelijoiden lapsille.
- Anonyymi
Ateistit ja vapaa-ajattelijat yrittivät ajaa ET-humppaa kristittyjen kotien lapsille kuin käärmettä pyssyyn.
Tehtiin oikein kansalaislakialoite, joka tuupertui jo allekirjoitusvaiheessa:
Ei saanut tarvittavaa 50 000 kannattajaa.
Eli eipä ole ET-turhakkeella paljon kannatusta Suomessa, kun noin pahasti jäi lakialoite piippuun.
ET-hevonhumppaa vain jumalattomien lapsille.......sitten myöhemmin voivat päättää Jumala-suhteestaan itsenäisesti ilman vaparien painostusta.
Onneksi Suomessa on uskonnonvapaus !
Eikö niin, Mäntysalo?
Eikö niin, Ylikoski? - Anonyymi
Elämänkatsomustieto on tarkoitettu ateistien lapsille.
- Anonyymi
ETn avulla taistot yrittävät huuhaataan kouluihin. Tämä toiminta liittyy Valiiton ja pakkoruotsittajien
yhteistyöhön muslimisoinnissa ja sosialismissa Ykoski Scheinin ÅboAkademi yhdenvertaisuusvaltuutettu - akselilla - Anonyymi
Tai 12 vuoden pakkouskonnonopetus. Härskiä hegemonismia.
- Anonyymi
Ei kestä niin kauaa. 18-vuotiaana pääsee pois.
Mutta lapsi joka ei halua kristinuskon opetusta, ei saa kieltäytyä siitä. Se on oikeasti aivopesua. Niin ei saa tehdä.
Joillain on eri vakaumus jo nuoresta.
- Anonyymi
Pakkoruotsi todella haittaa nuorisoa globalisaatiossa. Monikaan ei osaa suomen ja englannin lisäksi tärkeitä opetuskieliä saksa / ranska, edes alkeita. Kieliä on vaikea vanhempana aloittaa aivan nollasta
Vaparit kyykyttävät suomalaisnuoria
Outo johtoparisto KontuMäski ei kuitenkaan itse osaa pakkoruotsia - Anonyymi
Hyvä että kristittyjen kotien lapsille ei syötetä ET-hevonhumppaa.
- Anonyymi
ET on ihmisten keksimää lässyn lässyn oppia.
Siitä kannattaa ottaa irtiotto.
Oppilaita ottaa irtioton ET- humpasta:
🏃🏃🏃🏃......................♨️ VAPARIEN ET-HUMPPAA - Anonyymi
Vaparius ja ET eivät tee nuorisolle hyvää 💋
- Anonyymi
Lähtekää ulos ET-stä ettette joutuisi vaparien ET-synteihin osallisiksi.
- Anonyymi
Milloin irtiotto ETstä aloitetaan?
- Anonyymi
Näitä ääriantiväpäreitä ei tarvi pelätä.
- Anonyymi
Suomessa on uskonnonvapaus, mikä tarkoittaa sitä, että saa uskoa jumaliin, mutta pakko ei ole uskoa niihin.
Tämä sopii minulle oikein hyvin.- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Jeesusta et saa valita, vaan se pakkosyötetään sinulle samoin kuin nämä saatanasadut, jos vanhempasi päättävät niin.
- Anonyymi
Keskellä kessää!? Kyllä, juuri nyt on hyvä aika hoitaa, että lapsi pääsee elokuussa eeteehen.
- Anonyymi
Tee stoppi-ilmoitus nyt kesällä.
- Anonyymi
Kesällä muutos voimaan elokuulle.
- Anonyymi
9 vuoden kylpy näkyy antivaparissa.
- Anonyymi
Näkyyhän se.
- Anonyymi
Siinä se on sanottu.
- Anonyymi
Hyvä syy erota kirkosta; vanhemmuus.
Paras lahja lapselle, irti ihmisenpalvontakultista. - Anonyymi
Menee mieli ryppyyn.
- Anonyymi
Kokonaisuus on enemmän kuin tunti taikka kaksi.
- Anonyymi
Antivapari lienee tuplannutkin.
- Anonyymi
Monella näkyyyyy.
- Anonyymi
Ei se minuun mitään vaikuttanu, vaikuttanu, vaikuttanu
- Anonyymi
juu ei minnuunkaa, ei mittää
- Anonyymi
Ratkaisu valon aikaan.
- Anonyymi
Pride on vain kerran vuodessa, mutta opetusta on ympäri vuoden. Hyväksikäyttö ei mene tasan. Kristityt saavat ahdistella lapsia enemmän, ja se on epäreilua ateistisia hyväksikäyttäjiä kohtaan.
- Anonyymi
Muutos keskellä kesää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782