Kertokaapas kokemuksia sekasaunoista. Vaikka mitään ei olisi tapahtunut, kertokaa kenen kansa olette olleet ja miltä on näyttänyt. Fantasioin näkeväni naisia saunassa ja kun tätä ei ole pitkään aikaan tapahtunut, kertokaa omista kokemuksista
Sekasaunat
Anonyymi-ap
2
284
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tämä kertokaapas tyyppi
Sitä ja tätä - Anonyymi
Paras sekasauna on, kun käydään saunassa yhdessä anopin kanssa. Hyvältä on näyttänyt. Anopilla on suuret rinnat, joissa laajat nännipihat ja isot nännit. Alapäässä tummanruskea kiharainen luomukarvoitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1597307
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506016- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253122- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409