Kertokaapas kokemuksia sekasaunoista. Vaikka mitään ei olisi tapahtunut, kertokaa kenen kansa olette olleet ja miltä on näyttänyt. Fantasioin näkeväni naisia saunassa ja kun tätä ei ole pitkään aikaan tapahtunut, kertokaa omista kokemuksista
Sekasaunat
4
633
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tämä kertokaapas tyyppi
Sitä ja tätä - Anonyymi
Paras sekasauna on, kun käydään saunassa yhdessä anopin kanssa. Hyvältä on näyttänyt. Anopilla on suuret rinnat, joissa laajat nännipihat ja isot nännit. Alapäässä tummanruskea kiharainen luomukarvoitus.
- Anonyymi
muutama vuosi sitten, käytiin kaveriporukalla mökillä ja pääsin saunaan muutaman herkullisen hieman nuoremman neitosen kanssa. Vähän piilottelivat mutta kyllä sitä rinnat näkyivät aika hyvin. Itellä otti eteen melko hyvin. Vähän hävetti mutta en voinut lähteä pois saunasta vaan jouduin odottelemaan että neitoset poistuivat ensin. Eipä jäänyt heillä huomaamatta kasvanut munani. oi niitä aikoja
- Anonyymi
Ei siellä normi saunassa mitään muuta tehdä kuin nautitaan löylyistä.
Toki jutellaan ja väkisinkin tulee vilkuiltua tissejä, perseitä ja jalkoväliä oli sitten naisen tai miehen.
Ne saunat missä tapahtuu niin on ulkomailla sexsauna nimellä.
Ja tuttujen kanssa mökillä pikkuhumalassa on kans vähän eri käytäntö.
Itse asiassa ällöttää kun ukot kyttää ja kyselelee suoraan saako kosketella tai jotain muutakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247