Kuin Hesan vuokra-asuntoihinkin, somoin perustein. Täälläkin olevat vieraat ei täytä meitä keskustalaisia haukkuen sivistynyttä palsta elämää. Näillä suurin koulutus on perustutkinto, kuten palstallakin huomaa vajavuutensa. 2015-2021 Hesan häädöt vuokra-asunnoista pysyi tasaisena, 2022 jälkeen nousivat huomattavasti.
Teille on pahasuisemmat kekustapastan vieraat omiakin palstoja, kommunisteilla kaksikin palstaa. Jormakin täällä turhaa haukut meitä keskustalaisia. Luulisi sen verran sivistystä olevan, ettei tarvitse vasemmisto toverille nyttää tätä osaamista, näytellä kovista, jota ressukka et kuitenkaan ole. Hukkaan mennyt pankkopoika haukkumisesikin kohdallekin.
Muitakin on teitä vasemman laidan kulkijoita, heidän tekstinsä niin säälittäviä.
Keskustan palstalle myös häätöjä
24
228
Vastaukset
- Anonyymi
OikeistoSosDem kuin jostain alakulttuurista. Kuin kommunisti Pankkolängvitsi, MPP kuin suoraan poliitpyroosta komunisti kirjoituksinsa. Lahtaria hokeva pahnan pohjimmainen.
- Anonyymi
Oikeiston.sos.dem kirjoitti:
Herra everstiluutnantti.
Nyt korkki kiinniMuitakin on teitä vasemman laidan kulkijoita, heidän tekstinsä niin säälittäviä.
Ei evl ole ryyppymiehiä. Ryyppymiehet on heikkolahjaisten merkki.
- Anonyymi
Persu aika taitavasti kirjoitettu, muutamaa kirjoitus virhettä laskematta.
- Anonyymi
Persuja ei tarvitse pelätä, koska kaiken ovat saaneet jo tuhottua, mihin pystyvät.
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe on yhdyssana.
- Anonyymi
Emmä tiiä, mitä tää pelle yrittää sanoa!
- Anonyymi
Opettelisit ossi yhdys sanat!!!
- Anonyymi
Kommunisti mainittu, siis persutrolli asialla.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta edelleenkään.
Everstiluutnantti on sentään hauska . Varsinkin kahden promillen humalassa.
Sinä et edes sitä.
En tiedä kumpi on pahempi riesa täällä.- Anonyymi
Oikeiston.sos.dem kirjoitti:
Everstiluutnantti on sentään hauska . Varsinkin kahden promillen humalassa.
Sinä et edes sitä.
En tiedä kumpi on pahempi riesa täällä.Pankkomajurista ei saa everstiluutnanttia vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.
- Anonyymi
Liittyy aiheseen.
- Anonyymi
Vasemman laidan kulkijoita, heidän tekstinsä niin säälittäviä.
Melkein vakio "olet persu" Sitä minä en ymmärrä että juuri täällä pyörii persuja ja kommareita.
Saman kolikon kaksi puolta.
Sitten täällä on yksi ilmeisesti russian armeijaan vaihtanut toimiupseeri..- Anonyymi
Kapi ym toverit SDP teki sitä silmällä pitäen. TB:n tankit eannakkoon täyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi ym toverit SDP teki sitä silmällä pitäen. TB:n tankit eannakkoon täyteen.
Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko Nurmijärveltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko NurmijärveltäTähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Martti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MarttiNauvon hapsumattopilotin apinointia Martin nimissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nauvon hapsumattopilotin apinointia Martin nimissä.
Martti - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MarttiMartti kommunistina tilulilulii, tilulilulii ttää...
- AnonyymiUUSI
Minä olen palstan ylin vaippahousu! Kumartakaa minua! HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207