….nimittäin VM Riikka Purralla, joka iltapäivälehdessä kertoo itsekin olleensa välillä työtön. Antaa ymmärtää, että tietää, MUKA, mitä työttömyys on. Hän selvisi kuulemma säästöillään ja työllistymällä nopeasti uudelleen. Nyt on sijoitusasuntoja ja säästäjä pahanpäivän varalle. Huvittavaa, läpinäkyvää, naurettavaa , ärsyttävää ja työttömiä, varsinkin iäkkäitä työttömiä, halventavaa. Rouva valtiovarainministeri on alkanut neuvoa ja ohjata kansalaisia miten työttömyydestä selviää. On nyt niin kannustava ja uskoa tulevaisuuteen luova, että ihan oksettaa.
Häpeä Purra. Ei sinua kukaan usko. Jokainen tajuaa, että nyt yrität muuttaa tyyliäsi eli käännät takkia, kun tähänastinen jatkuva haukkuminen, pilkka ja syyttely ei tuottanutkaan tulosta. Osui omaan nilkkaan ja persujen kannatus romahti.
Rouva VM , niin siinä kävi sinullekkin, että ylpeys kävi lankeemuksen edellä …. vai miten se menikään ?
Tosin olet näyttösi antanut, kansa on nähnyt todellisen minäsi, joten turha on mitään esittää.
Onpas ääni muuttunut kellossa
27
205
Vastaukset
- Anonyymi
Oksettaa jo pelkkä Purran naaman näkeminen.
- Anonyymi
Yritä silti pitää leipäjonosta saatu hampurilainen pötsissäsi.
- Anonyymi
Purra on ruma rasistiakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on ruma rasistiakka
Se on nykyään RIKKAIDEN-riitta
"Rikkaat ovat ihmisiä" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä silti pitää leipäjonosta saatu hampurilainen pötsissäsi.
Voi kun vitsikästä ! Persu hae koomikoksi.
- Anonyymi
Purra viihtyy kuulemma hyvin itsekseen. No varmasti joutuu viihtymään, kun on noin äksy ja tympeä ihminen. Hyi !
- Anonyymi
Kuulostaa inan siltä kuin olisi sinun sielunsiskosi.
- Anonyymi
Taasko se Riikka raukka vuodattaa äidittömyyttään. Ei yhtään säälipistettä heru.
Empatia ei kuulu politiikkaan. Niinhän sanoit.- Anonyymi
Ei nyt muistanut valittaa lukuisista keskenmenoistaan
- Anonyymi
Käynnissä on Purran julkisuuskuvan pehmentää unen. Siihen kuuluu haastattelut naistenlehdissä ym höpinä.
Katotaan toimiiko- Anonyymi
Ja syyti Marinia haastatteluista. Nyt on irvistelemäässä joka lehdessä.
- Anonyymi
Sillähän vaihtu ääni kellossa, kun kannatus alkoi lakskemaa lähelle 9 %.... heti alkoi muuttaa kantojaan toiseen suuntaan.
Politiikka on peliä, viis siitä mitä ihmisille käy, kunhan suosio ei laske.
Katsokaapa miten se naikkonen alkaa muutamaan sanomisiaan... valehtelija huijari ja uhkaaja.- Anonyymi
Sinä valehtelet purraa enempi ja huonommin. Lisäksi sinulle ei makseta pötypuheistasi, vatipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä valehtelet purraa enempi ja huonommin. Lisäksi sinulle ei makseta pötypuheistasi, vatipää.
Voipi olla, mutta minun valheistani ei kärsi koko kansakunta! Eivanhukset, ei sairaat, ei lapset, ei opiskelijat, ei duunarit, ei vammaiset, ei eläkeläiset...minun valheeni ei saata suomea köyhyyteen eikä jätä vanhuksia heitteille. Eikä tee kestään orjallisia.
Huuda provojasi ihan vapaasti ei sinulle kukaan jaksa vasailla enää. Piste. - Anonyymi
Totta puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kultsi suuttui. Ai ja oi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla, mutta minun valheistani ei kärsi koko kansakunta! Eivanhukset, ei sairaat, ei lapset, ei opiskelijat, ei duunarit, ei vammaiset, ei eläkeläiset...minun valheeni ei saata suomea köyhyyteen eikä jätä vanhuksia heitteille. Eikä tee kestään orjallisia.
Huuda provojasi ihan vapaasti ei sinulle kukaan jaksa vasailla enää. Piste.Vastasit kuitenkin, vajakki. Tuonkin vaivan olisit voinut käyttää laiturin maalaamisesta satuiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuda provojasi ihan vapaasti ei sinulle kukaan jaksa vasailla enää. Piste.Mutta myönnät sentään valehtelevasi.
- Anonyymi
Purra ei ole oikeita töitä tehnyt koskaan.
- Anonyymi
Niinhän se Aarne Saarinenkin aikoinaan sanoin Taisto Sinisalosta:
Että hänen verokirjansa ei ole koskaan ollut kapitalistin hallussa.
Sinisalo ei ole ollut koskaan töissä vaan oli koko ikänsä politikoinut.
Niin ovat lukuisat muutkin kansanedustajat tehneet eli heillä ei ole
mitään kokemusta työelämästä vaikka "ovat työväen asialla" - Anonyymi
Harjoittelu miesten patjan sentään ihan poiki säästöjä.
- Anonyymi
Heh, heh, Purra! Riikka yrittää kerätä sympatiapisteitä. Juna meni jo, Riikka!
- Anonyymi
Persut, maito kaatui jo!
- Anonyymi
Aika itsekästä käyttää omaa itseään esimerkkinä työttömyydestä, etekin kun on ollut nuori työtön, hänellä ei täytä olevan mitään käsitystä millaista on olla hieman iäkkäämpi työmarkkinoilla , ikärasismi on esillä joka työnhaku yrityksessä . Ei siis ole edes tietoinen millaista on olla se kokenut luotettava työntekijä , joka joutui lopettamaan työnsä kun työpaikka meni konkurssiin. Ja jollle ikä on rasitteena kun konkureeraa nuorempien kanssa työmarkkinoilla.
Ei auta sekään että on osaava ja kokenut, ainoastaan se että nuorempi saa paikan kun on siinä oikeassa iässä.. ja saa työpaikan .
Joten turha hänen on laittaa itseään jalustalle jonain esimerkkinä .
Hönellä ei ole harmaata aavistusta asioista mistä puhuu olemalla muka esimerkkinä.- Anonyymi
Tuo on taktiikkaa sille että ihmiset alkaisivat hyväksymään oman varattomuutensa joka johtuu purrasta itsestään. Hän se on kaiken orpon kanssa aihaeuttanut. Nyt alkaa Nyt alkaa kannatuksen rapistessa pohjalukemiin muuttamaan käsitystä ja kuvittelee että saa kaiken anteeksi kun vertaa omaan elmäänsä aikanaan ja et kansa unohtaa.
Valheella on lyhyet jäljet, kun tekee työnsä valheellisesti ja uhmakkaasti, niin kyllä se tulos eteen tulee aina.
Purra yritti ensin viedä kaiken ja kurjistaa jotta itse eläisi ruhtinaallisesti, mutta kun se ei onnistunut, niin nyt muuttaa suuntaa, jotta voisi taas uudelleen kurjuuttaa ja leikata.
- Anonyymi
Purralle tuli jänis housuun, ja nyt kiireesti pitää alkaa kääntää kelkkaa.... on se muija! Kauheet silmäpussit ja tiukka hampaiden kiristys vaan näkyy kun neitokainen puhelee omiaan.
- Anonyymi
Ja hyysää vain niitä omia immoslaisia kumipäitään jotka on päävian takia järjestään potkittu ulos armeijasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763