kaiken sen jälkeen mitä olet hänestä puhunut?
Kehtaisitko oikeasti tavata kaivattuasi
30
597
Vastaukset
- Anonyymi
Sydämeni on puhdas, enkä ole hänestä kenellekään puhunut. Tietysti voisin.
- Anonyymi
Sama juttu, mitään ei ole tunnolla.
- Anonyymi
No täytyy sanoa että viime tapaamisen takia ujostuttaa aika paljon, mutta pihaustakaan en ole päästänyt.
- Anonyymi
Tietysti. Vähän vois punastuttaa kyllä. 🤭
- Anonyymi
En, koska tietää asiasta ja sen kenen kanssa oon puhunut.
m - n- Anonyymi
Joillakin ei vain suu pysy kiinni…,,
- Anonyymi
kullasta puhutaan aina kauniisti.
- Anonyymi
Ansaitset kultaa
- Anonyymi
Tietysti kehtaisin. En ole rumaa sanaa sanonut.
- Anonyymi
Kyllä. Ei minua hävetä se, että pidin/pidän häntä jumalattarena.
- Anonyymi
Kiitos, nyt tämä voi laittaa silmät kiinni.
- Anonyymi
En ole puhunut hänestä muuta kuin hyvää. Ihastuksestani häneen en ole kellekään uskoutunut. Hänen tunteistaan en tiedä, joten niistä en ole voinut puhua.
- Anonyymi
Ei ole mitään kertoa, vain havaintoja.
T. havaitsin kerran myös ufon, ufoja. Morjens.
https://m.youtube.com/watch?v=Lzz4p1tgXRE&pp=0gcJCb4JAYcqIYzv- Anonyymi
Pian saattaa tullakin vaikka mitä päivänvaloon, pois piilosta.
Moro vaan sinnekin........
- Anonyymi
En luultavasti jos olisin jotain pahaa puhunut.
- Anonyymi
Me kaksi olemme ainoat, jotka tietävät mitä välillämme on tapahtunut. Minulla ei ole häneltä mitään salattavaa.
- Anonyymi
En mä voi puhua hänestä kenellekään. Jos voisin, en sanoisi mitään pahaa.
- Anonyymi
Hän on elämäni rakkaus, en häpeä sitä enkä sanojani sen asian takia.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin kehtaisin, koska mitä sillä on väliä mitä puhuu tai kirjoittaa?
Minä en kyllä sellaista MIESTÄ HUOLI JOKA EI KESTÄ EDES PIKKU REVITTELYÄ NETISSÄ.
Minun mieheni sentään TYKKÄÄ, koska HÄN SAA SENTÄÄN RAKKAUTTA JA HUOMIOTA MINULTA.- Anonyymi
Hän sentään kehtasi tulla minun kanssa käymään minun vanhempieni luona, kun minä lähdin vankilaan kunnianloukkaus sakko istumaan.
Ei minun vanhemmat hänestä ole mitään sanoneet, mutta he mainitsivat siitä NAIS POLIISISTA joka oli POLIISIN VIRKAPUKU PÄÄLLÄ JA PYÖRI NIIN, KUIN IDIOOTTI PIHALLA VAIKKA HÄN OLI VIRANTOIMITUKSESSA. MIEHENI AJOI MINUN ISÄNI AUTON TAKAISIN KOTIA JA MINÄ HAIN SAMALLA MITÄ TARVIN, KOSKA MINÄ PÄÄSIN ULOS AUTOSTA.
KYLLÄ MIEHENI OLISI OSANNUT SANOA MINUN VANHEMMILLE MITÄ MINÄ TARVIN KOTOA MUKAAN.
HÄN OLISI OSANNUT KÄYDÄ KYSYMÄSSÄ MYÖS MINULTA.
MINUN ÄITINI OLI KOTONA JA HÄN OLI TUO JOKA OLI TUNNISTANUT POLIISIN.
MIEHENI EI OLISI LÖYTÄNYT MITÄÄN VAAN HÄN OLISI SAANUT KUULLA KUNNIANSA, KOSKA HÄN OLISI SEKOITTANUT KAIKKI.
HÄN EI YMMÄRRÄ MIKSI MINUN JÄRJESTYS NÄYTTÄÄ KAUHEALTA SOTKULTA.
SYY ON SE, ETTÄ MINULLA ON TÄÄLLÄ SALASSA PIDETTÄVIÄ PAPEREITA.
JOS KAIKKI OLISI JÄRJESTYKSESSÄ NIIN KAIKKI TULISI MINUN HUONEESEEN LUKEMAAN NIITÄ. - Anonyymi
Ai,hänkö on jo sinun mies,toisen kaa naimisissa!
- Anonyymi
Miksi ei.. seison aina sanojeni takana, joten ei mitään salattavaa puheissa. Toki, tämä tilanne on sellainen, etten ole puhunut kenellekkään mitään 😉🤭
- Anonyymi
La lalala la
- Anonyymi
Lukiko myös toisen viestit luvattomasti?
- Anonyymi
Mieheltä naiselle. Minua nolottaa kun olen niin hölmö itse. En kehtaisi näyttää hänelle minkälainen olen. Sepä tässä on yksi este meidän välillä. Häpeän itseäni kamalasti. Jos vaikka sanon jollekin jotain mielestäni tyhmää niin se saattaa jäädä kummittelemaan muistoihini vuosiksi. Eihän tämä olisi ongelma jos nainen tykkäisi minusta ja olisi lempeä, mutta sitä en tiedä.
- Anonyymi
Kehtaisin tietenkin. Miksi totuutta hävetä? E
- Anonyymi
Voi ette tiedäkkään kuinka moni kasvotusten väittää kaivanneensa ja seläntakana haukkuu joko kaipauksen kohdettaan tai jotain tämän läheistä tai arvostelee
- Anonyymi
Olet sairas. En usko edes miesten kykenevän tuollaiseen. Mitä järkeä edes.
- Anonyymi
En ole puhunut mitään mutta ajatellut kaikkea ihanaa ja onhan se aika noloa. Kun hän tuskin tuntee samaa mielenkiintoa ja rakkautta minuun.
- Anonyymi
En enää kyllä kehtaa
Naiselta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881