Kuolenko minä ylöstempauksessa?

Anonyymi-ap

Minä muutulloin siin , mutta kuoleellistoitukooko siinä muuttumisessa samalla ja jos kuolee niin ehtiikö kuolemaa havaitsemaan itse kun on taas elossa?

Poikkeusaika, pelastusoperaatijoon liittyjen

" Minä kerron salaisuujen Katso, minä sanon teille salaisuujen enme kaikilliset kuolemaan nukullusoiju, mutta kaikki me muutumme yhtäjäkkijä, silimäänräpähtyksessä, viimellisen pasuujnan soijeskellessaan; sillä pasjuna soipiloip, ja kuallehet nouseltoivat katojamattomina, ja me muutullistumme ihanalla tavallisella Jeesuksen ylösnousemusruumiillisuuksiimme kirkastautuneisuujes."

( lainaavuus kirjoituksisuus ilman toksisuus, vapaamuotoisellista muistelullista mukailevallisesti Kirjaan kirjoituksija kili kilikilikilikili )

Kaikilleko näinikkäänsä kuten käynyt aijenmin eläneille mm mun vaijalle, Taavit Paavsonille, Kalevi Leehtiselle, Teerek Riinseelle:

" Kaikkijén on kerran kuoltamuksellisoitava."

A. Kaikki kuolee myäs ylööstenpaukseen päätylöityvät.

b. Ei ylösottoon päässeet kuole, he ovat poikkeus sääntöstä, etkö osaa ällyy lukemaas.

Jeesus on mun Herra ja Pelastajain. Mä rakastan Herraa Jeesusta. Jeesus on kiva ja 100ros luatettava ain ja ikuisest. Luatatko sääkii Jeesukseen kaikes ja kaikenlaisis? Ai luotat, se on hywää se, kuules on se juu!

Selef Urge

37

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin tuo syöminen loppuu !

• Anonyymi

Ei muuten lopu. Jeesus söitsilli ylösnousemusruumiissaan. Olen kuullunna että joillakin on sellainen käsitys ettei vessojakaan ole asunnoissa, koska siihen ei olellisi tarvetta. I love vessatoiletointeja!

Jeesuksella oli kaikki ruumiinjäsenet ja elimet ylösnousemusruumiissaan?

Vai olisiko yksi tai muuta elintoimintakeskeinen elin poistettu, mutta kaikki muut jätetty paikoilleen?

Tulevaisuudessa on hetelmäsatoja lehtevyyjesteisesti:

"Puu antaa vuodessa kahjettoista hejelmet, uujen sajon kerran kuukaujessa, ja sen lehjistä kansat saavat terveyven."

Selef Urge

• Anonyymi

ilman muuta homo persut kuolee

• Anonyymi

Jeesus on keksitty satuolento.

• Anonyymi

Veijonen tempastiin alas tai ylös

• Anonyymi

Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.
        Jeesus on kärsinyt meidän puolestamme meille kuuluvan tuomion, se tulee niiden hyödyksi, jotka hyväksyvät Jeesuksen ja alkavat etsimään Hänen tahtoaan ja elämään sen mukaisesti.

Huuda sydämessäsi apua Jeesukselta.

• Anonyymi

Miksi sä selef esität tällaisia typeriä kysymyksiä?
      Pidät pilkkanasi Jumalan sanaa.

• Anonyymi

Ufo-alukset tempaa lusteen pois, jotta Jeesus voi tulla ruahassa takaisin maan päälle.

• Anonyymi

Ap. t. 1:11

Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.

• Anonyymi

Älä anna temmata itseäsi mihinkään aluksiin. Köytä itsesi vaikka sänkyyn kiinni.

• Anonyymi

Ja varaa sängyn viereen monta hamburilaisateriaa.

• Anonyymi

Keniassa lahkolaispastori julisti, että tempaus on pian edessä ja kehotti seurakuntalasia paastoamaan.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsitään.

• Anonyymi

Aloittaja, Yksikään Jeesuksen seuraaja ei kuole: Jeesus itse lupaa: Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."

• Anonyymi

Jeesus voitti kuoleman omalta osaltaan, mutta kyllä kaikki ihmiset kuolevat edelleen perisynnin vuoksi.

Ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio.

1. Moos. 3:19

Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

• Anonyymi

Jeesus puhui hengestämme.

Fyysinen, vanha lihamme kyllä kuolee ja maatuu. Elävien ylösnousemuksessa vanha lihamme samoin kuolee ja saamme hetkessä uuden, kirkastetun ruumiin. Tämänkin Raamattu kertoo.

• Anonyymi

Kyllä selef nämä asiat tuntee, mutta haluaa vain leikitellä ja pilailla Jumalan sanalla ja ihmeteoilla. Suurista puheistaan huolimatta ei ole aidosti uudestisyntynyt. Uudestisyntynyt ei noin toimisi, pilkkaisi Pyhää Henkeä.

• Anonyymi

Selef kuolee, milloin kuolee. Jeesuksen omien ylösnousemus ei välttämättä kosketa häntä millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä selef nämä asiat tuntee, mutta haluaa vain leikitellä ja pilailla Jumalan sanalla ja ihmeteoilla. Suurista puheistaan huolimatta ei ole aidosti uudestisyntynyt. Uudestisyntynyt ei noin toimisi, pilkkaisi Pyhää Henkeä.

Miten Selef pilkkaa Pyhää Henkeä?Moni ei edes tiedä mitä Pyhän Hengen pilkka on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus voitti kuoleman omalta osaltaan, mutta kyllä kaikki ihmiset kuolevat edelleen perisynnin vuoksi.

Ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio.

1. Moos. 3:19

Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

"kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä"... "jokaisen on kuoltava oman syntivelkansa tähden".
        Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa.
        Sinun ylitsesi on tuleva sinun oma jumalattomuutesi, ei Aadamin eikä isoisäsi jumalattomuus, vaan sinun jumalattomuutesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef kuolee, milloin kuolee. Jeesuksen omien ylösnousemus ei välttämättä kosketa häntä millään tavalla.

Hän rokkaa vain helluntai-tempauksissa. Sirkusvalot välkkyy ja harmonikka soi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Uudestisyntynyt ei noin toimisi, pilkkaisi Pyhää Henkeä. "

En ole pilkannut Pyhää Henkeä. Minulla ei olisi sellaiseen mitään haluitetta eikä syytäkään. Pyhä Henki on ollut minua kohtaan hyvällinen, ei koskaan vääryyttä tehnyt, ei kertaaakaan pahaa mulle tehnyt.

Minulla on tietoisuus ettei Jumala ole minua hylännyt sanoitpa mitä tuhmaa ja ilkeää tahansa niin se ei minua hetkauta. Sinuna en puhuisi Pyhän Hengen puolesta tuollaisuuksija, jokallinen on sinun näkökulmasta minun ja Jumalan välillisyyttä kuten kaikil muillakin, kutka lapsinaan kulkeellisoivaat.

Annan sulle anteeksi vääränneisyytes, mutta lopeta väärän tojistuksen tiójistaminen jatkossa kun et voi mitenkään tietää täyvel varmuuvel omas pääkopallisuujes kuinka on suhteeni Jumalaan.

Selef Urge, Jumalan lapsi

Selef Urge, ujohko poika

Selef Urge, hymypoika

Selef Urge, iloinen lapsi

Kiitos Jumalalle näist ominaisuuksist ja onnentilastain, toivollisesta parenmallisest huomisest, jossa ei enää rikolliset juokse vapaana yhteises uuves maas.

• Anonyymi

Muuta helvettiä ei tule - kuin:

"Jae 6: Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä. "

• Anonyymi

Adventistithan etsivät kuolemaa, olemattomuutta, mutta olemattomuus pakenee adventisteja.

• Anonyymi

helvetissä on ikuinen elämä maallisesti ajatellen mutta helvetissä kuolisi olettamukseni mukaan kuka vaan mieluummin kuin eläisi siellä ikuisuutta.Helvetti ei ole nautintoelämistä varten. Ihmisen henki ja sielu ovat kuolemáttomia kuten helvettiin saatu piinaa ja kovaa kärsimystä tuntoaistinen helvettinousemusruumiskin varmaan on.

Kyllä siellä helvettiin eksyttäneet saavat kunnolla kärsiä kun uhrit pääsevä kostamaan helvettiinjoutumisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventistithan etsivät kuolemaa, olemattomuutta, mutta olemattomuus pakenee adventisteja.

Jumala ei ole sadisti, että ikuisesti tulella polttelisi pelastumattomia. Pelastumattomat joutuvat kokemaan toisen kuoleman tulimeressä.

1234567---

• Anonyymi

Matt.7:12 Kaikki siis, mitä te tahdotte, että ihmiset pitää teille tekemän, niin te myös heille tehkäät; sillä tämä on laki ja prophetat. Biblia (1776)

• Anonyymi

Jeesus on ylösnousemus ja elämä. Kun Jeesus palaa takasin, niin ei tule kuolemaa Jeesuksen omille, vaan elämä. Paavali puhui muuttumisesta, ei kuolemasta.

• Anonyymi

Ellei taju lähde sateenkaaritankoon hipaistessa.

• Anonyymi

Emme tietenkään tiedä yksityiskohtaisesti miten Jumala muuttaa liharuumiin ylösnousuruumiiksi. Eikä meidän tarvitse sitä tietääkään. Hän osaa hommansa. Urantia kirja kertoo, että olennon vaihtaessa olotilaansa ylempään paikkaan seveltuvaksi, räjähtää vanha ruumis avaruudessa atomeiksi. Seuraava olotila on aina henkisempi.

• Anonyymi

joskus saatana kertoo tottakin.

• Anonyymi

Hei, katsoin tätä videota ja muistin tän kirjoituksen. Et ole ainoa joka odottaa ylösottoa. Toivottavasti kaikki ylösottoon halukkaat pääsee siihen mukaan.

Mutta jotkut taitaa jäädä rannalle ruikuttamaan poisjäämistään.

https://www.youtube.com/watch?v=jEF1Xmq_s1E

• Anonyymi

Fil.3:20-21 Mutta meidän menomme on taivaissa, josta me myös lunastajaa Herraa Jesusta Kristusta odotamme. Joka meidän heikon ruumiimme kirkastaa, että se hänen kirkkaan ruumiinsa kaltainen olis, sillä voimalla, jolla hän myös voi kaikki itsellensä alamaiseksi tehdä. Biblia (1776)

• Anonyymi

2Joh.1:9 Jokainen, joka harhaelee ja ei pysy Kristuksen opissa, ei hänellä ole Jumalaa: joka pysyy Kristuksen opissa, hänellä on sekä Isä että Poika. Biblia (1776) Joh.14:23. 1Joh.2:23

• Anonyymi
      UUSI

Trumpin usko.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sinulla on tuollainen ulkomaalainen nimi, niin missä oli tai on kotimaasi? Selef.

• Anonyymi
        UUSI

Kiinassa.

• Anonyymi
      UUSI

Eenok otettiin pois näkemättä kuolemaan. Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2772
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      184
      2553
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1464
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      245
      1271
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1147
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      970
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      957
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      874
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      840
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43