Kuolenko minä ylöstempauksessa?

Anonyymi-ap

Minä muutulloin siin , mutta kuoleellistoitukooko siinä muuttumisessa samalla ja jos kuolee niin ehtiikö kuolemaa havaitsemaan itse kun on taas elossa?

Poikkeusaika, pelastusoperaatijoon liittyjen

" Minä kerron salaisuujen Katso, minä sanon teille salaisuujen enme kaikilliset kuolemaan nukullusoiju, mutta kaikki me muutumme yhtäjäkkijä, silimäänräpähtyksessä, viimellisen pasuujnan soijeskellessaan; sillä pasjuna soipiloip, ja kuallehet nouseltoivat katojamattomina, ja me muutullistumme ihanalla tavallisella Jeesuksen ylösnousemusruumiillisuuksiimme kirkastautuneisuujes."

( lainaavuus kirjoituksisuus ilman toksisuus, vapaamuotoisellista muistelullista mukailevallisesti Kirjaan kirjoituksija kili kilikilikilikili )

Kaikilleko näinikkäänsä kuten käynyt aijenmin eläneille mm mun vaijalle, Taavit Paavsonille, Kalevi Leehtiselle, Teerek Riinseelle:

" Kaikkijén on kerran kuoltamuksellisoitava."

A. Kaikki kuolee myäs ylööstenpaukseen päätylöityvät.

b. Ei ylösottoon päässeet kuole, he ovat poikkeus sääntöstä, etkö osaa ällyy lukemaas.

Jeesus on mun Herra ja Pelastajain. Mä rakastan Herraa Jeesusta. Jeesus on kiva ja 100ros luatettava ain ja ikuisest. Luatatko sääkii Jeesukseen kaikes ja kaikenlaisis? Ai luotat, se on hywää se, kuules on se juu!

Selef Urge

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
        Ikävä
        110
        1653
      2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
        Ikävä
        16
        1312
      3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
        Ikävä
        61
        970
      4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
        Hindulaisuus
        329
        822
      5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
        Ikävä
        64
        808
      6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
        Ikävä
        75
        778
      7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
        Lahti
        1
        760
      8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
        Ikävä
        45
        710
      9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
        Ikävä
        9
        661
      10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
        Maailman menoa
        58
        637
      Aihe