Ellei ilmasto olisi lämmennyt.3
Ajatelkaas miten kylmää täällä olisi
13
116
Vastaukset
- Anonyymi
HYs hiljaa ei saa sanoa
- Anonyymi
Niinpä. On jo ihan tarpeeksi kylmää jo nyt. Juhannuksena villapaita tarpeen, huh helletöntä!
- Anonyymi
Ranskassa 37 astetta. Hellevaroitus. Ei ole normaalia.
- Anonyymi
Lontoossa 34 astetta. Ei ole normaalia.
- Anonyymi
SYYNÄ YMPÄRIHULLUUS SÄHKÖAUTOJEN AKKULOUHOKSET SEKÄ ainainen lentäminen.
Sanna Marinin pellehallitus osti akkuroskaa kiinasta autojen muodossa sekä lenteli
plus peloitti ihmiset myymään metsänsä ns.taksaomia-peloitelullaan. varoitus. Ei ole normaalia.
Elokapinakin, salli tämän
Ei ole normaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lontoossa 34 astetta. Ei ole normaalia.
Suomessa Keskikesällä -3 normaalia
- Anonyymi
Persutonokkina minua ei kiinnosta hevon vttua kuinka kuuma muualla on vaan suomen kylmyys nyt!
- Anonyymi
37 astetta on normaalia hellekesänä jopa Suomessa
- Anonyymi
Ilmastonmuutos = Pellevaroitus. Ei ole normaalia, jos edellishalitis vuhotti tästä ja lentelee nyt merkkivaatteissaan ympäri maailmaa
Eniten , ilmastoa säästi nykyinen lakko lentokentillä, ei naishallituksen toimet: öljylämmitöskielto yms puhdas HULLUUS - Anonyymi
Tää on sitä luvattua keski-euroopan ilmastoa 🥶
- Anonyymi
Jos ilmastonmuutosta ei olisi keksitty saisimme edelleen nauttia lämpimistä hellekesistä Suomessakin. Ilmasto säikähti vouhotusta ja nyt ollaan jääkaappilukemissa. Kannattiko mesoaminen ilmaston lämpenemisestä. Kysyn vaan.
- Anonyymi
On niitä ollut kylmempiäkin juhannuksia.
- Anonyymi
Se on sitten syksy tulossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716