En mä sovi sun elämään, mä oon vääränlainen sulle. Me ajatellaan tietyistä asioista eri tavalla ja ne on asiat on mulle todella tärkeitä enkä mä tuu ikinä muuttamaan kantaani. Sama koskee varmasti sua, enkä mä halua, että kukaan muuttuu mun takia.
Eihän me voitais ikinä olla yhdessä
28
528
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen se sun rakkaus sitten oli! 🤣 ei siinä. ✌️
- Anonyymi
Ymmärrän, olkaa kuitenkin onnellisia sen samanlaisen naisen kanssa, suhteenne on varmasti ihana ja kaunis ❤️
- Anonyymi
Aloitus oli naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, tarkoitin siis samanlaisen miehen kanssa! Sen jonka haluaisit halkovan sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne suvaitsevaiset naiset on. Ymmärtää vain oman boxin sisällä olevia ihmisiä ja asioita.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne suvaitsevaiset naiset on. Ymmärtää vain oman boxin sisällä olevia ihmisiä ja asioita.
SivustaEi kaikki naiset! Hoks!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen aika lailla samoin hetero miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaItse miehenä koen, että luottamusta on helpompi rakentaa toiseen, kun kemiat kohtaa myös ajatusten tasolla.
- Anonyymi
Oletko lisäksi vihervasemmistolainen? Kääk.
- Anonyymi
Olen ja mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja mies
Taas esiinnyt miehenä. Koita jo päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas esiinnyt miehenä. Koita jo päättää.
Miksi kukaan ns esiintyisi miehenä ja mikä olisi tämän esiintymisen agenda- loukata jonkun äijän kunniaa kun impersonoinnin voi niin helposti tunnistaa vai joku muu? Kerrohan yksisarvinen lisää sinua piinaavista ajatuksista
- Anonyymi
"Todella tärkeä"
- Anonyymi
Menen sössöttää pelin eteen alasti itsellesi
- Anonyymi
Mitä luulet, onko ”aloittajalla” poimua poimin perään? Cheap shot, but deserved.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Mä oon pahoillani tästä. Huomatkaa, että koen, että minä olen vääränlainen hänelle, ei hän minulle. En selitä tätä tarkemmin.
Hyvää yötä kaikille. Peace and love. Rakkaus on suurin.
Aloittaja nainen- Anonyymi
Sivusta miehenä, luottamusta on vaikeampi synnyttää, jollei halua ole molemmin puolin. Yksipuolisena kahden välillä käy näin poikkeuksetta. Tätä voi ajatella myös epäitsekkääksi tavaksi nähdä asioita? Uskon puute?
Jos toinen kuitenkin tuntuu mielekkäältä, mut kokee itsensä riittämättömänä toiselle? Tuttu tunne. Ymmärrän tätä ajattelua ja itsekin miehenä siihen sortunut. Halu ymmärtää ja uskoa hyvään puutteellinen?
- Anonyymi
Aloitus ei ole minulta. En aseta raja-aitoja. Olen kiinnostunut, miten voimme avartaa toistemme näkemyksiä.
- Anonyymi
Miten olet voinut kuvitella että huolisin tuollaisen naisen. Huh!
- Anonyymi
Oletko ottanut huomioon, että päättelysi eivät ole hänen osaltaan oikeat? Pelkäät häntä ja selittelet itsellesi, mksi hän olisi huono valinta...Et uskalla kohdata elämäsi rakkautta...
- Anonyymi
En mä häntä pelkää. Tunteitani kyllä.
- Anonyymi
Näin se on. En ryhdy suhteeseen vihervassarivegaanin kanssa.
- Anonyymi
Onko aloittaja intersektionaalinen feministi? Etsi sitten joku matu.
- Anonyymi
höpötystä
- Anonyymi
:3
- Anonyymi
Jaha sulla jatkuu tämä palstaäijän tekstien pilkkominen. Onnea ny😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha sulla jatkuu tämä palstaäijän tekstien pilkkominen. Onnea ny😂
Höpötystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627