USA iski Iranin ydinkohteisiin.
Presidentti Donald Trump sanoo Yhdysvaltojen iskeneen kolmeen Iranin ydinkohteeseen. Trumpin mukaan hyökkäyksen pääkohteena oli Fordowin ydinlaitos.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/usa-iski-iranin-ydinkohteisiin/9178554
SOTA ON ALKANUT
23
248
Vastaukset
- Anonyymi
Trump: Yhdysvallat hyökkäsi kolmeen ydinlaitokseen Iranissa
Yhdysvallat hyökkäsi varhain sunnuntaina Suomen aikaa kolmeen ydinlaitokseen Iranissa liittyen näin Israelin ilmaoperaatioon.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoi varhain sunnuntaina Suomen aikaa Yhdysvaltojen toteuttaneen "erittäin onnistuneen hyökkäyksen" kolmeen iranilaiseen ydinlaitokseen, mukaan lukien maanalaiseen uraanin rikastamislaitokseen Fordowissa.
– Olemme saattaneet päätökseen erittäin onnistuneen hyökkäyksemme kolmeen ydinlaitokseen Iranissa, mukaan lukien Fordow, Natanz ja Esfahan, Trump kirjoitti julkaisussa Truth Social -alustallaan.
Trump kertoi, että kaikki operaatioon osallistuneet lentokoneet ovat nyt Iranin ilmatilan ulkopuolella ja turvallisesti kotomatkalla.
Yhdysvaltain B2-pommikoneet osallistuivat Iranin ydinlaitoksiin kohdistuneihin iskuihin, kertoi Yhdysvaltain hallinnon virkailija Reutersille nimettömänä pysytellen.
Yhdysvallat siirsi myöhään lauantaina B2-pommikoneita Andersenin lentotukikohtaan Guamin saarelle Tyynellemerellä. Asiasta kertovat viranomaislähteet uutistoimisto Reutersille.
Israelilaislehti Haaretzin mukaan kahdesta neljään pommikonetta lähti matkaan Whitemanin lentotukikohdasta Missourista lauantaiaamuna.
https://yle.fi/a/74-20168946?origin=rss - Anonyymi
Trump: Yhdysvallat iski kolmeen Iranin ydinkohteeseen – ”Nyt on aika rauhalle”
https://www.sss.fi/2025/06/trump-yhdysvallat-iski-kolmeen-iranin-ydinkohteeseen-nyt-on-aika-rauhalle/ - Anonyymi
Just joo, terrorismi lisääntyy vähän joka puolella.
- Anonyymi
Menestystarinat velvoittavat. Vietnamin, Irakin ja Afganistanin jälkeen ei ole oikein kunnon emämunauksia ollutkaan.
- Anonyymi
Trump tarvitsee uuden Afganistanin
- Anonyymi
Kohta on, taas :o)
Ja meikäläiset mukaan. 5 artikla velvoittaa.
On jo osa Lapualaasista jouduttu sitomaan puihin, ettei liijan ajoissa lähtöä tee ;o)
- Anonyymi
Missäpäin Lapuaa nämä iskut tehtiin.?
- Anonyymi
Olisko ollut Seinäjokea vasten olevalla rajalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko ollut Seinäjokea vasten olevalla rajalla?
jos asia ei liity Lapuaan niin tommosten nettiterroristien kirjoitukset tulis estää kovin keinoin ja sanktiot päälle ja Alajoelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos asia ei liity Lapuaan niin tommosten nettiterroristien kirjoitukset tulis estää kovin keinoin ja sanktiot päälle ja Alajoelle
Ei Alajoelle!Armoa!
- Anonyymi
Tämä oli loistava uutinen. Ääri-islamilaisella maalla ei tule olla ydinasetta. Hyvä näpäytys myös venäjän kynsille.
- Anonyymi
wittujako asialla on tekemistä tällä palstalla .maailman tapahtuu yhtä sun toista eikä kaikesta tartte vouhottaa,,suoranaista nettiterrorismia
- Anonyymi
ei liity Lapuaan
- Anonyymi
Kyllä vaan liittyy. Osa Lapualaasista on pitänyt köyttää puihin, ettei liijan ajoissa lähäre rintamalle.
Pitää sotaan lähärööskin olla, notta ja tuota, malttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan liittyy. Osa Lapualaasista on pitänyt köyttää puihin, ettei liijan ajoissa lähäre rintamalle.
Pitää sotaan lähärööskin olla, notta ja tuota, malttia.Onko kunnon köyttä? Etteivät pääse irti ennen aikojaan.
- Anonyymi
Ei tekemistä Lapuan kanssa.
- Anonyymi
Minua lapualaisena tämä kiinnostaa. Hyppää sinä yli jos ei kiinnosta, mutta älä pilaa palstaa valituksillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua lapualaisena tämä kiinnostaa. Hyppää sinä yli jos ei kiinnosta, mutta älä pilaa palstaa valituksillasi.
Itse pilaat. Kirjoita nämä ulkomaat palstalle. Täällä puhutaan Lapuan asioista.
- Anonyymi
Venäläiset kävivät paskomassa alapäässä talojen kellareihin perunoitten päälle
- siellä venäjällä sitä vasta ollaan kehityksistä jälessä
NUOHAN LAITETIIN SITTEN SIIVOAMAAN JÄLKESÄ venäläinen ruletti ohimolla- Anonyymi
Joo ei niitten kanssa pidä alkaa kaveeraamaan millään tavalla. Tuo amerikan isku ydinlaitoksiin iskee samalla kätevästi putleria munille, saaterin sekundahitleri!
- Anonyymi
Tämä on kyllä suuri ongelma juuri täällä Lapualla
- Anonyymi
ei liity Lapuaan ,olet nettiterroristi
- Anonyymi
Me Lapualla kannatamma Israelia. Ne jokka on eri miältä, pitää muuttaa pois. Ha!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703