Oikea ja väärä tieto ja oikea Tshernobyl?

Anonyymi-ap

1. Joh. 2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika.

aj tässä eräs mitä on esillä KIRJOITUKSISSA:

Meillä ei ole taistelua lihaa ja verta, ihmistä vastaan vaan: pahoja hallitus valtoja taivaan avaruudessa:

Ef. 6:12
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

ketä ja ketkä ovat KAIKEN sen takana mitä näemme, eli eikö pahan hallitukset jotka tahtovat tuhota Jumalan, Herran Jeesuksen sekä ne jotka uskovat Herraa Jeesukseen.

Nyt esim Daniel, ja monet OIKEAT Profeetat, ilmoittavat mitä siellä "taivaallisissa" tapahtuu ja mitä sitten näemme täällä maanpäällä tapahtuvan:

Kuten esim Job joka ei tiennyt miksi tämä kaikki tapahtuu ja sitä ei ollut ilmoitettu.

Job 17: 14 minä sanon haudalle: 'Sinä olet isäni', ja madoille: 'Äitini ja sisareni'.
Job, kutsuu monia pahoja seikkoja, "äitini ja sisareni": madoiksi = wormhood = katkera/ruus

eli saattaa viitata Iisebeliin ja Iisebelin tyttäriin, mitkä sitten tekevät pahoja monille miehille, jotak eivät ota totutta vastaan vaan petoksen ja valheen:

Sananl. 5:3
3 Sillä hunajaa tiukkuvat vieraan vaimon huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi.
4 Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka.

Saarn. 7:26
25 Minä ryhdyin sydämessäni oppimaan, miettimään ja etsimään viisautta ja tutkistelun tuloksia, tullakseni tuntemaan jumalattomuuden typeryydeksi ja tyhmyyden mielettömyydeksi.
26 Ja minä löysin sen, mikä on kuolemaa katkerampi: naisen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Se, joka on otollinen Jumalan edessä, pelastuu hänestä, mutta synnintekijä häneen takertuu.
27 Katso, tämän minä olen löytänyt, sanoi saarnaaja, pyrkiessäni asia asialta löytämään tutkistelun tulosta;
28 mitä sieluni on yhäti etsinyt, mutta mitä en ole löytänyt, on tämä: olen löytänyt tuhannesta yhden miehen, mutta koko siitä luvusta en ole löytänyt yhtäkään naista.
29 Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.

26 Ja minä löysin sen, mikä on kuolemaa katkerampi: naisen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Se, joka on otollinen Jumalan edessä, pelastuu hänestä, mutta synnintekijä häneen takertuu.

ja HUOM
28 mitä sieluni on yhäti etsinyt, mutta mitä en ole löytänyt, on tämä: olen löytänyt tuhannesta yhden miehen, mutta koko siitä luvusta en ole löytänyt yhtäkään naista.

tuhat miestä mutta ei yhtään "viisasta, hyvää" naista!

Ilmestyskirja 2 ja 3, kertoo mitä Iisebell tekee Seurakunnan sisällä, sotii Jumalan palvelijoita vastaan!

miten, "nainen" sotii miestä vastaan: mikä ja mitä on "aseet":
Ilm. 2:
20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

mitä sanoo Viisas Salomo:
"3 Sillä hunajaa tiukkuvat vieraan vaimon huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi.
4 Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka."

kuolemaa pahampi ja karvas kuin koinruoho.

Muista että sota on HENGELLINEN ja sitä käydään hengen-asein ja tavalla.
nyt tässä on naisen lupaus, hunajaa saat ja kaikkea hyvää!

Mutta KUOLEMAA pahampi!

Ketkä ovat osallisia tästä petoksesta ja valheesta, joka hunajaa käyttäen tarjotaan, esisijaisesti miehille:
Ne jotka eivät ota totuutta vastaa´n 2 Test 2!

Ilm. 18:3
3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."

ONKO mahdollista että nyt Israelin aluella olevat sotavoimat, aiheuttavat todellisen tuhon, "Tshernobylin" tuhoamalla ydinlaitoksia??
sekä jenkit ovat siinä takana-"piruna"?

En muista, mitä Jumala on puhunut ja luvannut, esim lähi-idän muille maille?
Damaskos kylläkin menee maan tasalle, entäs muut?
Aabrahamin synnyin maa?

Onko hallitisjat, MYÖS Juuda, juova tätä vihan ja petoksen ja pahuuden viiniä, kuten Sakarja sanoo?
Sak. 12:
1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan

MITÄ, Juuda sotii Jerusalemia vastaan monien muiden joukossa?

jatkuu...

6

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MITÄ, Juuda sotii Jerusalemia vastaan monien muiden joukossa?

NYT me emme tiedä miten tämä loppu menee, mutta voimme havaita että kuka ja mikä on sen takana.
      Ef. 6:
      12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

Miten on miehet ja veljet, onko Israelissa olevat, käännynnäiset tämän kaiken pahuuden takana?

Mitä Herra Jeesus heistä sanoo ja Paavali?
      lue huolella, 2 Test 2, ilmestyskirja 2 ja 3!

ilm 2:9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
      ja
      9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

He ovat Seurakunann sisällä!!!

1. Joh. 2:19
      Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.

18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
      19 Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.
      20 Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto.

Onko sinulla tieto, eli ymmärrystä ja tietoa ja tutkimista, mitä ja kuka ja MISKI!

no sama se.

SInä Herran oma, älä peljästy, sillä tämä on Ilmestyskirjan pasuunan aika.
      Ilm. 9:
      1 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain;

ja SITÄ ENNEN tulee Sinetit avata. joten:
      2. Tess. 2:
      1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

Joten ole rauhassa ja luota Herraa ja lue ahkerasti KIRJOITUKSIA, sekä Uutta Testanenttia että vanhaa.

Herra olkoon meille armollinen.

• Anonyymi

kun luet, ilmoituksia, profetoitoita, ennustuksia, VANHASTA Testamentista, niitä jotka ovat, Salomon Kuninkaskunnan hajamisen jälkeen, on kaksi valtakuntaa, kuninkaskuntaa:

JUUDA ja ISRAEL.

Israel taas on JUMALAN määrityksen mukaan, esikoinen ja ISRAEL!

Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

Monet ovat "opetettu" siihen uskoon, väärää ja vääristettyyn tietoon, että Jumala vielä antaa Luvantun maan, heille, ketä lie tarkoittavat!

MUTTA
      mutta:

KAIKKI mitä Jumala lupasi Aabrahamille Luvatusta maasta ON JO TOTEUTUNUT, jopa KAKSI kertaa!

ei ole yhtään lupausta, joka koskee maa-aluetta mitä ei ole JUmala jo täyttänyt ja pitänyt.

Joten kun Salominin jälkeen tulee puhe Israelista on erotettava se Juudaasta ja varsinkin nyky-Israelin alueella olevasta kansasta!"

ja muista mitä Herra sanoi ja TUTKI itse kenelle:

Matt. 21:
      42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
      43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
      44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
      45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.
      46 Ja he olisivat tahtoneet ottaa hänet kiinni, mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana.

Ofcause, ja nyt sitten pajon huutoa, korvaus-teologiasta!

Joten:
      Ole ystävällinen ja selitä mitä Herra sanoo:

43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

keneltä?
      Efraimilta?
      vai Juudaalta

no sa,a se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Mitänä höpäjät,
      Menikö juhannuksenvietto psykoosin puolelle?

• Anonyymi

8 Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,

Miten on, eikö tämäkin ole ihmisen teko, mutta kuka ja ketkä ja missä ja minne tämä, "tulena palava vuori" heitetään?

Iranin ydinlaitoksiin?

ja Kiinan että Venäjän vastaus heille, Israelin aluelle ja jenkeille?

On lähes 99,99% varmuus ettei jenkkejä ole, loppu tapahtumissa, näikö se rikas maa häviää`?

ja suuri kysymys, onko Jumala Israelin alueen ja siellä olevien käännynnäisten kanssa ja suojeli, vaikka he vihaavat oikeaa Israelin, Esikoista; Efraimia?

Daniel 12, 1
      Iso ja mahtava suojelus enkeli, kenen puolella? ja ketää vastaan?

Lukekaa itse ja tutkikaa mitä on Kirjoitettu.

• Anonyymi

Dan. 9:
      25 Ja tiedä ja käsitä: siitä ajasta, jolloin tuli se sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, voideltuun, ruhtinaaseen, asti, on kuluva seitsemän vuosiviikkoa; ja kuusikymmentäkaksi vuosiviikkoa, niin se jälleen rakennetaan toreinensa ja vallihautoinensa, mutta keskellä ahtaita aikoja.
      26 Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty.
      27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

ja HUOM

Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

hävittäjä tulee? mitä se hävittäjä hävittää ja missä?

Oletus että;

Ap. t. 7:43
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

eli SYY; Molokin majan (lapsi uhrit) ja
      Syy; Romfa jumalan tähti (Daavidin tähti)

Seuraus: kova kuris, ja Babylonin vankeus! (jossa ja jona aikana valhekynä kirjoitti, Babylonin Talmutin)

https://en.wikipedia.org/wiki/Talmud
      ja
      Jeremia:
      Jer. 8:8
      8 Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä.
      9 Viisaat saavat häpeän, kauhistuvat ja joutuvat kiinni. Katso, he ovat hyljänneet Herran sanan-mitä heillä on viisautta?

Joten, Herra ei ole iloinen siitä, Daavidin tähdestä silloin, olisi nyt?

JOPA Suomessa sitä heilutetaan Jumalan edessä? seurakunnissa!

Ilm 2:9
      Ilm 3:9

Itkekää ja valittakaa!

• Anonyymi

Miten on, Brisc maat ovat Isrealissa olevia "käännynnäisiä" ja jenkkeja sekä Eu.ta vastaan?

Venäjä, uljas "voittamaton" armeija, Kiina, Iran ja "kaikki" arabi-maat (Ismaelin siunatut jälkeläiset? Iisakin veli) sekä mahdollisesti jopa Intia!

Nyt jos eli kun Hormusin salmi suljettaan, ei öljyä saa, afrikasta, ei Venäjältä, ei arabi-maista, joten tämä on täydellinen taloudellinen lännen tuho ja turmio!

On hyvin mahdollista että, Venäjä, Kiina ja mahdollisesti, Pakistan antavat heille ydin-aseita?

luin tässä Danielia, mutta se ei anna viiteitä, mitä nyt tapahtuu.

se mitä nyt maailmalla tapahtuu on että, mahdollisesti Isrealissa olevat käännynnäiset ja jenkit ja EU, saavat kovaa kyytiä!

Ennustukset, ilmoituset mitä on ilmoitettu, ei näytä olevan sitä mitä "oppineet" HELL-pastorit ja opettaajt opettavat.

no aika näyttää, mitä on tuleva ja kun sitten kaikki on tapahtunut, voimme varmistaa, tiedon ja havaintojen perusteella että he, OIKEAT Profeetat ja "Opettajat" olivat oikeassa.

tuskin Israelin aluella montaa Jaakobin jälkeläistä on, sillä onhan kirjoitettu että ,se poistaa "Mooseksen" virasta ja Temppelin tulee olla ja jokapäiväinen uhri ja siellä sitten kauhistus.

no me emme tiedä, mitä ja miten Jumala toimii ja miten He, OIKEAT Profeetat sen ja tämän käsittivät.

nyky opettajat ja "profeetat" ovat "kaikki" petoksen ja valheen vallassa!

2 Test 2
      7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

jälkimmäinen "osa":
      "11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,"
      Kenelle? uskoville jotka ovat hyljänneet totuuden ELI Jeesuksen.

ja ensimmäinen "osa";
      9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

ja kuten Herra Jeesus sanoi:

20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
      21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
      22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.

Kenelle Herra "osoittaa" sanansa? USKOVILLE:
      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.

nyt se että paha ei ole tehnyt, "uskovien" kautta suuria tunnustekoja eikä ihmeitä, on edessä.

Joten, etsi Jumalaa ja LUE Kirjoituksia!

uskovien, jotka rakastavat totuutta = Jeesusta, on turvassa ja ISO enkeli on heidän, meidän turvana : Dan 12

LUE seuraa mitä tapahtuu:

4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

eli seuraa maailman ja "hengellisen maailman" tapahtumia ja ole varuilla ettei viettelys ja ihmeet ja suuret tunnusteot, vie pois Herrasta.

Me emme usko Ihmeisiin emmekä tunnustekoihin vaan HERRAA Jeesukseen ja Hänen armoonsa ja rakkauteeen..

Herra olkoon kaikkien meidän kanssa, aamen. Totisesti.

kavahtakaa VÄÄRIÄ ja pahoja opettajia ja vääriä profeettoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe