Venäjä auttaa?

Anonyymi-ap

Venäjällä ja Iranilla on sopimus strategisesta kumppanuudesta. Miten Venäjä auttaa Irania? Kuinka luotettava kumppani se on?

21

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahastaan kiinni oleva Venäjä ei pysty mihinkään eikä Kiina tee mitään koska sitä kiinnostaa aseellisesti vain Taiwan


      Yk on ainoa rikollisremmi joka tukee terroria Gazassa ja Iranissa ja on tukenut vuosikymmeniä

    • Anonyymi

      Iran saa pian uuden tai vanhan presidentin?

      • Hieno että Irankin tulee demokratia sama kuin USA tehnyt Irakista ja Afganistanista demokratia voi ei


    • Anonyymi

      Venäjän presidentti soitti Iraniin ja kertoi kannustavansa Iranin voimakasta kansaa ja olevan sen tukena aina.

      Valitettavasti linjat oli poikki sattuneesta syystä ja Putin pyysi että viesti viedään aaseilla Iraniin jonka pitäisi toimia.

    • Anonyymi

      Venäjä auttoi Irania rakentamaan ydinseen mutta myi salaisuudet saadakseen helpotuksia pakotteisiin.

    • Varsin todennäköisesti ei auta mitenkään.

    • Anonyymi

      Sanat luotettava ja Venäjä ei kuulu samaan galaksin.

      • Anonyymi

        Totta.


    • Anonyymi

      Kaksi miljoonaa venäläistä asuu Israelissa. Venäjällä ja Israelilla ovat hyvät välit.
      Typeriä väitteitä ja kommentteja. Israel ei tue sotilaalisesti Ukrainaa. Iran ja Venäjä ovat kumppaneita. Ostavat ja myyvät aseita toisilleen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.

        Meinaatkos KUUSISEN HALLITUSTA SUOMEEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.

        SUOMI ELÄÄ MAALMAN YHTEISÖSSÄ,
        - mutta venäjä siitä tullaan aitaamaan omakseen läveksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatkos KUUSISEN HALLITUSTA SUOMEEN

        Orpon hallituksen tilalle sopisi paremmin Katajan hallitus. Viihdettä ja osaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.

        Venäjä on uhomielin kiertänyt suomea -kuin kissa kuumaa puuroa, jotta voisi suomalaiset laittaa hyökkäyksiinsä kilviksi

        ELIKKÄ VENÄJÄ ON IKUINEN HYÖKKÄÄJÄ

        MIELENSÄ OIKEUKSIN

        VENÄJÄLLÄ ELÄÄ PIRU


    • Anonyymi

      Tekee mielen iloiseksi kun nyt Suomikin pääsee taistelemaan sopimusten mukaisesti Yhdysvaltojen rinnalla Irakiin. Suomalaisia tulee kuolemaan useita kymmeniä tuhansia. Suomalaisethan erittäin sotaisa kansa ollut aina.

      • Jopas tiltulla on mennyt juhannusputki pitkäksi.


    • Anonyymi

      Ei ole olemassa tuollaista sopimusta Iranin ja Venäjän välillä, olet ehkä nähnyt unta?

    • Anonyymi

      Iran on jo huomannut Venäjän luotettavuuden sopimuskumppanina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe