Venäjällä ja Iranilla on sopimus strategisesta kumppanuudesta. Miten Venäjä auttaa Irania? Kuinka luotettava kumppani se on?
Venäjä auttaa?
21
203
Vastaukset
- Anonyymi
Mahastaan kiinni oleva Venäjä ei pysty mihinkään eikä Kiina tee mitään koska sitä kiinnostaa aseellisesti vain Taiwan
Yk on ainoa rikollisremmi joka tukee terroria Gazassa ja Iranissa ja on tukenut vuosikymmeniä - Anonyymi
Iran saa pian uuden tai vanhan presidentin?
Hieno että Irankin tulee demokratia sama kuin USA tehnyt Irakista ja Afganistanista demokratia voi ei
- Anonyymi
Venäjän presidentti soitti Iraniin ja kertoi kannustavansa Iranin voimakasta kansaa ja olevan sen tukena aina.
Valitettavasti linjat oli poikki sattuneesta syystä ja Putin pyysi että viesti viedään aaseilla Iraniin jonka pitäisi toimia. - Anonyymi
Venäjä auttoi Irania rakentamaan ydinseen mutta myi salaisuudet saadakseen helpotuksia pakotteisiin.
Varsin todennäköisesti ei auta mitenkään.
- Anonyymi
Sanat luotettava ja Venäjä ei kuulu samaan galaksin.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Kaksi miljoonaa venäläistä asuu Israelissa. Venäjällä ja Israelilla ovat hyvät välit.
Typeriä väitteitä ja kommentteja. Israel ei tue sotilaalisesti Ukrainaa. Iran ja Venäjä ovat kumppaneita. Ostavat ja myyvät aseita toisilleen. - Anonyymi
Onhan venäläisiä paennut joka suuntaan ja tahti vain kiihtyy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Geographical_distribution_of_Russian_speakers
Ja ne koulutetuimmat ja Venäjän yhteiskuntaa arvostelevat sieltä lähtevät. Paska paikka asua, niin sanotusti.- Anonyymi
Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.
Meinaatkos KUUSISEN HALLITUSTA SUOMEEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.
SUOMI ELÄÄ MAALMAN YHTEISÖSSÄ,
- mutta venäjä siitä tullaan aitaamaan omakseen läveksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatkos KUUSISEN HALLITUSTA SUOMEEN
Orpon hallituksen tilalle sopisi paremmin Katajan hallitus. Viihdettä ja osaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi maamme Suomi, synnyinmaa, on lähettänyt siirtolaisia ja pakolaisia muihin maihin suhteessa enemmän kuin Venäjä. Tässä asiassa olemme johtoviisikossa suhteessa väkilukuun. Venäjää pitäisi kadehtia ennemmin kuin valheellisesti soimata.
Venäjä on uhomielin kiertänyt suomea -kuin kissa kuumaa puuroa, jotta voisi suomalaiset laittaa hyökkäyksiinsä kilviksi
ELIKKÄ VENÄJÄ ON IKUINEN HYÖKKÄÄJÄ
MIELENSÄ OIKEUKSIN
VENÄJÄLLÄ ELÄÄ PIRU
- Anonyymi
Tekee mielen iloiseksi kun nyt Suomikin pääsee taistelemaan sopimusten mukaisesti Yhdysvaltojen rinnalla Irakiin. Suomalaisia tulee kuolemaan useita kymmeniä tuhansia. Suomalaisethan erittäin sotaisa kansa ollut aina.
Venäjä on auttanut Irania niin, että vastineeksi Iranin myymistä droneista Venäjä lupasi toimittaa Iranille kymmeniä Su-35-hävittäjiä ja on jättänyt ne toimittamatta, koska se tarvitsee niitä itse Ukrainassa.
https://nationalsecurityjournal.org/russia-sold-to-iran-the-su-35-fighter-why-isnt-fighting-israel/- Anonyymi
Ei ole olemassa tuollaista sopimusta Iranin ja Venäjän välillä, olet ehkä nähnyt unta?
- Anonyymi
Iran on jo huomannut Venäjän luotettavuuden sopimuskumppanina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429