USA teki sen jälleen.
Irakin joukkotuhoaseohjelma oli uhka maailmalle. Näin meille valtamedia kertoi ja teki maailmanlaajuisesti aivopesua oikeuttaakseen rikollisen hyökkäyssotansa. C.Powell piti YKssa kädessään todistetta kemiallisesta aseesta esitellen sitä koko maailmalle. Aika rohkea mie kun toi lasiputkilossa YKhon supermyrkkkyä. Myöhemmin Powell sanoi tuon hetken olleen elämänsä häpeällisimmän. Hän valehteli koko maailmalle jotta USA rikolliseen hyökkäyssotaan saataisiin oikeutus. Edes YKn asetarkastaja H.Blixin johtama asetarkastajaryhmä ei löytänyt jälkeäkään Irakin joukkotuhoaseista, vaikka saivat vapaasti kulkea Irakissa tutkimassa USAn sille osoittamat kemialliseen aseiden tuotanto-ja varastointitilat.
UKn parlamentin ulkoasiainvaliokunnan raportti totesi päätöksen Libyan pommittamisen aloittamisesta tehdyn valheellisten ja vaillinaisten raporttien pohjalta. Kyse oli puhtaasti poliittisesta päätöksestä. Media teki likaista työtään aivopesten maailmaa uskomaan näitä tekaistuja valheita. Eurooppa maksoi ja maksaa kovaa hintaa NATOn operaatio Unified Protectorin seurauksista edelleen.
Tällä kertaa USA avasi pandoran lippaan pommittamalla Irania. Suomi on pahan akselin puolella sallien Israelin harjoittavan kansanmurhaa ja hyväksymällä Iranin pommitukset.
Tässä piilee suuri vaara myös Suomelle. Olemme valinneet pahan akselin ja sairaan maailmankuvan puolustamisen. NATOn jäsenet hyväksyvät kiduttamisen ja rikolliset hyökkäyssodat.
Uskontoa ei voi voittaa. Länsi paskoo omiin housuihinsa toimimalla rikollisesti mutta siitä ei tarvitse välittää sillä USA antaa syytesuojan myös kanssarikollisilleen Haagin kv.sotarikostuomioistuinta vastaan.
Päättäjämme ovat kokemattomia ja tyhmänsorttisia. Siitä seuraa meille elintason lasku, työttömyys, kilpailukyvyn menetys.
Mitä päättäjämme olisivat voineet tehdä vielä huonommin? Minä en keksi.
Kaiken maailman kolmen pointin timperitkö tätä maata johtavat?
Suomelle luvassa hienoja aikoja
Anonyymi-ap
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Vain Usa saa tuhota ja hyökäillä vapaasti??
- Anonyymi
Jos putinisteilta kysytään niin vain rysssät saa hyökkäillä ja tuhota vapaasti.
Me tolkun ihmiset tuomitsemme sekä jenkkien että rysssien sodat.
- AnonyymiUUSI
Suomi jo pahasti usattunut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1376567
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495679- 1204828
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434450Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523852- 623021
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522896Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242272- 332196
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167