Kunhan jotain pitää keksiä vaikka sairaaalla mielikuvituksella.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/03af4741-b898-41d8-b7c5-97c29b6013c7
Taas on pervon toimittajan mielikuvitus laukannut
12
248
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvinhän tuo kuvaa Lempääläläisiä. Varsinkin uusapostolisia ja Livets Ord porukkaa.
- Anonyymi
Toimittajalla on jokin asia vialla, kun Lempäälän kartasta tulee tuollaisia mieleen. Suositteleisin toimittajalle osallistumista johonkin kristilliseen tilaisuuteen.
- Anonyymi
Eikös siellä kaikki tuollaiset asusta.
- Anonyymi
Toimittajalla on jokin asia vialla, kun Lempäälän kartasta tulee tuollaisia mieleen. Suositteleisin toimittajalle osallistumista johonkin kristilliseen tilaisuuteen.
---
Jännää , kun nämä uusapostoliset uhkailee toimittajia. - Anonyymi
Kyllä tuo on ollut tiedossa jo 1970 luvulta, ja kristillisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo on ollut tiedossa jo 1970 luvulta, ja kristillisesti!
Behemotin salattu kalu keskellä Lempäälää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Johannes Kastajan 😆😆😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Katso nyt Behemotia, jonka minä sinun vierees tehnyt olen, joka syö heiniä niinkuin härkä.
Katso, hänen väkensä on hänen kupeissansa, ja hänen voimansa hänen vatsansa navassa.
Hänen häntänsä ojentuu niinkuin sedripuu, ja hänen salaisen kalunsa suonet ovat niinkuin puun oksat."
Job 40:15-17, v. 1776 raamatun suomennos.
- Anonyymi
Pakanat pitävät Lempäälää pilkkanaan. Mutta usko Jeesukseen voittaa pahuuden.
- Anonyymi
Eihän voita, koska ei Jeesusta ole ollut edes olemassa.
- Anonyymi
Juurikin raamatussa puhutaan salatusta kalusta, joten ei ole pakanoiden pilkkaa. Uskovaiset vain eivät tunne historiaa; he itse ovat pahuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin raamatussa puhutaan salatusta kalusta, joten ei ole pakanoiden pilkkaa. Uskovaiset vain eivät tunne historiaa; he itse ovat pahuutta.
Niin he ovat. Vahvistusharha estää uskovaisia kokemasta kognitiivista dissonanssia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145