Voiko ihminen saada rauhan ?

Anonyymi-ap

Etsi rauhaa ja tee rauha Jumalan kanssa.
Ainoastaan turva ja sovitus on Jeesuksessa Kristuksessa.
Kyse on ihmisen sisäisestä rauhasta.

Ps 34:14:
Vältä pahaa ja tee hyvää, etsi rauhaa ja pyri siihen.

Jes 27:5:
Kaikki, jotka eivät antaudu minun turviini, eivät tee rauhaa minun kanssani, tee rauhaa minun kanssani.

16

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen ihminen kaipaa rauhaa.

Room 14:19: "Niin tavoitelkaamme siis sitä, mikä edistää rauhaa ja keskinäistä rakentumistamme."

• Anonyymi

Turva ja luottamus Herraaan, hänellä on kaikki valta.

Nah 1:7: "Hyvä on Herra, turva ahdistuksen päivänä, ja hän tuntee ne, jotka häneen luottavat."

1Joh 4:17: "Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa."

• Anonyymi

Sotaahan nykypäivänä tavoitellaan.

• Anonyymi

Kautta historian ovat ihmiset ja valtiot sotineet.
        Yhdysvallat ovat olleet mukana historiansa aikana joka sodassa.
        Suurvallat eivät ole ikuisia.

• Anonyymi

Minulla on rauha Jumalan kanssa.

• Anonyymi

"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."

Ihmiskunta on valinnut turmion tien (?)
      Jumalalla on rauhan ajatukset.

• Anonyymi

Kaikki ydinaseet pitäisi kieltää ja hävittää.
      Ne ovat tuhon tie koko maapallolle.

• Anonyymi

Maailmamme on helvetti. Helvetin esikartano.

Kannattaa ennalta suunnitella elämänsä, valmistautua kaikkeen pahaan, yrittää itse selviytyä parhaimman mukaan, mutta suuresti pettyä ei kannata.

• Anonyymi

Maailmanjohtajien moraali ei ole niin korkea, että kieltäisivät mitkään aseet. Sillä sotakin on bisnes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmanjohtajien moraali ei ole niin korkea, että kieltäisivät mitkään aseet. Sillä sotakin on bisnes.

Jotkut haluavat hyötyä sodista.
        Tämä politiikka tuottaa pahoja hedelmiä ja ahdistusta.
        Se ei ole Jumalasta.

• Anonyymi

Valmistellaan tietä Antikristuksen valtaan nousulle.

• Anonyymi

On erilaisia aikakausia.

1Joh 2:18:
      "Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika."

Valheen kaikella voimalla.
      Totuus on muutettu valheeksi.

1Joh 2:22: "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan."

• Anonyymi

"Rauhan tietä he eivät tunne, oikeutta ei ole heidän askeleissansa; polkunsa he tekevät mutkaisiksi, ei kukaan, joka niitä käy, tunne rauhaa."

Rauhan tietä he eivät tunne.

• Anonyymi

Jes 32:17: "Silloin vanhurskauden hedelmä on rauha, vanhurskauden vaikutus lepo ja turvallisuus iankaikkisesti."

Joh 16:33: "Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman.""

2Kor 1:2: "Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!"

Siunausta ja Jumala varjelkoon sinua.
      ⌛✝️🛐

• Anonyymi

2Tess 3:16:

"Mutta itse rauhan Herra antakoon teille rauhan, aina ja kaikella tavalla. Herra olkoon kaikkien teidän kanssanne."

• Anonyymi

Et saa rauhaa,jos et tuo sitä sula🔍takaisin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe