Toivoisin että kaikki miehet jotka harrastaa seksiä miesten kanssa sheivaisit alapään karvoitustaan edes jonkin verran.
Leikkaavathan he hiuksensakin siistiksi niin miksi ei alapään karvoja myös.
On paljon kiihottavampaa kun karvapehko ei ole ainoa mikä näkyy.
On toki joitakin miehiä jotka tykkää runsaasta karvoituksesta, itse en tykkää.
Parhain seksikokemus on vuosien takaa ulkoilmassa erään pienen kaupungin rannassa katselta suojassa autoni vieressä. Laitoin ilmoituksen muistaakseni MTV3 Gay chattiin ja reilun puolen tunnin odottelun jälkeen paikalle saapui nuori, hoikka mies joka oli täysin posliini peppuvakoa myöten, tuoksui hyvälle.
Karvat oli ajeltu terällä eikä mitään sänkeä missään.
Voitelun nuoren miehen pepun ja oman kaluni ja sain takaapäin pyöreää, timmiä ja täysin karvatonta peppua. Autoni kuskin ovi oli auki ja nuorimies oli polvillaan nurmikolla ja nojasi etuistuimeen, olin niin kiihottunut kuin voi olla, jouduin heti pidättelemään orkkua kun näin kuinka kova kaluni upposi siistiin peppuun, vaaleiden pakaroiden väliin.
Hitaasti työntelin kalua terskasta juureen saakka ja pian tuli orgasmi, kun sain peppua ilman kumia niin sain purkaa spermalastini sisälle peppuun, se oli kyllä elämäni paras pano.
Olen 57 v bi mies
11
412
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen kun siistiä peppua pääsee panee, viikko sitten viimeksi metsä autotien kääntöpaikalla sain nuorta miestä. M 66v
- Anonyymi
Karvatomuus on aivan parasta,itsellä on paikat posliinina,aikaisemmin ajelin höylällä mutta jo useana vuoden käynyt säännöllisesti brassissa,parempi jälki eikä kiusallista sänkeä.
Etu sekä takapuoli mukavan sileä hyväiltäväksi.
Viikon päästä taas uudestaan sokerointiin. - Anonyymi
No se on sun toive, jotkut tykkää karvapehkoista.
- Anonyymi
Joo ei karvapehko innosta! Paikat siistittävä...
- Anonyymi
Olen ollut jo vuosia karvaton. Siistimpää imutelle . Kunhan on muutoinkin hygienia kunnossa. Näin Kretsu Kuopiosta . 66v. Käyn hieromassa tuttuja terveitä miehiä.
Kiinnostaisiko. - Anonyymi
Karvapehko pitää olla!
- Anonyymi
Löytyykö kuopiosta imuhaluista miestä ikä 60 -- 80v tervettä siistiä , jolla paikka missä tavataan.
- Anonyymi
Tietenkin niuvanniemen suljetulta löytyy buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin niuvanniemen suljetulta löytyy buaahaa
No siellähän olet.
- Anonyymi
Onko perse-(vako) ja pakaroiden karvaisuus joillekin esteettinen haitta? Vaikka karvoitus on luonnollista niin yläpäässä kuin jalkojen välissä!
Mukaan lukien SEKSIKKÄÄT MAHTAVAT PARRAT, joita on taas enemmän kuin vuosiin ( satoihin)!
Jalat ja reidet ylös nivuksiin ovat monilla karvaiset, seksikästä kuin mikä sekin!
Sheivata ja trimmata voi osittain kivesten ( munien) seutuvilta, mutta on hassun näköistä jos muuten karvaisena vetää koko alapäänsä paljaaksi!
Onko perse-(vako) ja pakaroiden karvaisuus joillekin esteettinen haitta? Vaikka karvoitus on luonnollista niin yläpäässä kuin jalkojen välissä!
Mukaan lukien SEKSIKKÄÄT MAHTAVAT PAREAT, joits on taas enemmän kuin vuosiin ( satoihin)!- Anonyymi
Hyi saatana
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247