Toivoisin että kaikki miehet jotka harrastaa seksiä miesten kanssa sheivaisit alapään karvoitustaan edes jonkin verran.
Leikkaavathan he hiuksensakin siistiksi niin miksi ei alapään karvoja myös.
On paljon kiihottavampaa kun karvapehko ei ole ainoa mikä näkyy.
On toki joitakin miehiä jotka tykkää runsaasta karvoituksesta, itse en tykkää.
Parhain seksikokemus on vuosien takaa ulkoilmassa erään pienen kaupungin rannassa katselta suojassa autoni vieressä. Laitoin ilmoituksen muistaakseni MTV3 Gay chattiin ja reilun puolen tunnin odottelun jälkeen paikalle saapui nuori, hoikka mies joka oli täysin posliini peppuvakoa myöten, tuoksui hyvälle.
Karvat oli ajeltu terällä eikä mitään sänkeä missään.
Voitelun nuoren miehen pepun ja oman kaluni ja sain takaapäin pyöreää, timmiä ja täysin karvatonta peppua. Autoni kuskin ovi oli auki ja nuorimies oli polvillaan nurmikolla ja nojasi etuistuimeen, olin niin kiihottunut kuin voi olla, jouduin heti pidättelemään orkkua kun näin kuinka kova kaluni upposi siistiin peppuun, vaaleiden pakaroiden väliin.
Hitaasti työntelin kalua terskasta juureen saakka ja pian tuli orgasmi, kun sain peppua ilman kumia niin sain purkaa spermalastini sisälle peppuun, se oli kyllä elämäni paras pano.
Olen 57 v bi mies
Anonyymi-ap
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen kun siistiä peppua pääsee panee, viikko sitten viimeksi metsä autotien kääntöpaikalla sain nuorta miestä. M 66v
- Anonyymi
Karvatomuus on aivan parasta,itsellä on paikat posliinina,aikaisemmin ajelin höylällä mutta jo useana vuoden käynyt säännöllisesti brassissa,parempi jälki eikä kiusallista sänkeä.
Etu sekä takapuoli mukavan sileä hyväiltäväksi.
Viikon päästä taas uudestaan sokerointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484